Tikruliini, ihan ensimmäiseksi, olen todella todela pahoillani puolestasi. Anna surulle tilaa ja aikaa, sinulla on nyt lupa olla itsekäs. En osaa sanoa mitään mikä lohduttaa, mutta osaan kuvitella miltä sinusta tuntuu. Koin itse saman tammikuussa. Vuoto alkoi rv 11+, kolmen päivän tihkuvuodon jälkeen pääsin ultraan, ja tuulimunaksi todettiin. Minulla kävi vielä niin ikävästi, että lääkkeellinen tyhjennys ei onnistunut, lopulta kaavittiin. Kaavinta oli ihan ok, nukutuksessa meni huomaamatta. Sairaalasta saatiin ohjeeksi odottaa pari kiertoa, mutta kun 4 vk kaavinnasta olin omalla gynellä jälkitarkastuksessa, sanoi ettei olisi tarvinnut odottaa. Kuulemma keho ei sitten vain raskaudu, jos ei ole siihen valmis. Me nakattiin kortsut nurkkaan, mutta kuukautiset alkoivatkin parin päivän päästä, sitten viikon päästä toiset kuukautiset, jotka olivatkin ne varsinaiset, ja siitä kierrosta tulin uudelleen raskaaksi. Kävin tietenkin heti ultrassa sulkemassa uuden tuulimunan pois, ja nyt kaikki hyvin 10+4. Edellistä yritettiin siis yli vuosi, tämä tuli heti. Tietenkin pidät taukoa ihan niin kauan, kuin siltä tuntuu. Kyllä itse tiedät, koska olet taas valmis. Toivon sinulle jaksamista ja voimia. Toisia koetellaan enemmän kuin toisia. :hug: