heipsan =)
täällä odottelen toista sokerirasitus koetta ja nyt olen viikon verran ottanut itse noita aamun sokeri arvoja kun alkoi taas samanlainen vaiva jota oli odotuksen alussa.
rupeaa yhtäkkiä silmissä vilistämään hopeisia pallukoita,eikä johdu rasituksesta koska voi tulla vaikka istuisi paikoillaan ja toinen oire on että pulssi on todella kova.
neuvolassa lepopulssi oli 110 luokkaa ja sen huomaa itse kun alkaa sydän pomppia ihan hullunlailla ja on hengästynyt olo vaikka istuisi paikoillaan tekemättä mitään :/
eilen sain vihdoin käytyä fysioterapeutilla kun mulla on yläselässä kauheaa särkyä yötäpäivää ja väsyy nopeasti istuessa.
siihen sain ohjeeksi levitellä kylmägeelia joka siellä jyllivää lihastulehdusta helpottaisi ja sitten kun vauva on syntynyt ruvetaan vasta selvittämään kunnolla mistä se tulehdus ja kipu on lähtöisin kun on kestänyt jo pitkään ,sitä oli jo ennen odotusta.
mutta niin kauan kun on vauva mahassa ei pysty mitään erityisiä hoitokeinoja kokeilemaan....
kuumaa ja nihkeää ilmaa on riittänyt,meillä on lapsetkin ihan tuskastuneita kun sisällä on niin kuuma eikä puhaltimet auta yhtään.
yöt menee repaleisesti niin kuin on mennyt koko ajan .vessassa käyn n.tunnin välein läpi yön
ja mitä pitemmälle odotusta mennään tahti vain kiihtyy ja ravaaminen tapahtuu ainoastaan yöaikaan,aamulla taas helpottaa.
unta kyllä riittäisi joka varmaan johtuu kun hb oli 110 ja tasaisesti laskenut koko ajan.sitä nyt yritän raudalla kohottaa jospa sitten väsymyskin helpottais.
noista arvailuista milloin vauva syntyy niin voisin kuvitella ,että meidän nyytti syntyy marraskuun puolella
meidän jokainen synnytys on käynnistetty aina vähän edellistä aiemmin ja kolmonen käynnistettiin tasan rv38 ja kaikki on käynnistelty suuren koon vuoksi
joten jos tämä on sisaruksiinsa tulee niin on varmaan samaa koko luokkaa
=)
mutta nähtäväksi jää,jospa vaikka synnytys lähtisikin itsestään käyntiin,toivossa on hyvä elää
viileämpiä päiviä odotellessa jaksamista jokaiselle mahan kasvattajalle :hug: :heart: :headwall:
valas 24+5