JOULULAHJAT**elokuun pulina**

Joo.............
Maarith on siis tehty. Ekaa odottaessa tehtiin rv14 (kun on suvussa vanhuuden diabetesta) ja silloin ne sokrut olivat koholla. Sit olikin ramppausta joka toinen viikko pahimmillaan rasituksiin. Olihan ne sokrut koholla jo tosi ajoissa. Eli olisko menneet n rv 10-14 välissä sekaisin? Silloin kun alkoi aivan armoton väsy...
Nyt siis rv14 olivat heti taas et on pakko mennä rasitukseen, kun viimeks ne arvot tosiaankin heittelivät. Onneks tuli puhtaat paperit. :D Seuraavaa rasitusta sit jännäilen jo...
Niitä arvoja ne ihmettelivät muistaakseni sen takia kovasti, kun siinä toisessa veritestissä
kolmesta ne sokruarvot humahtivat tosi nopeaa alas (noin muistelen). Sit ne sanoivat et ei hätää se kuulemma onkin skandinaavialaisille tosi normaalia (?????).
Niin ja sen ravinto neuvojan neuvot olivat tosi huonoja.... Kaipailin kyllä suomeen ton takia, koska diabetes hoito on paljon parempaa siellä. Täällä se on mitä on, joten luotto meni tohon hommaan. Siksi mun negatiivisuus asiaan.
Mieluummin kotona seurailisin veritestein tilannetta kuin noissa rasituksissa ramppaisin. Katsoivat suu auki kun kerroin miten suomessa tehdään nää asiat ja sanoivat "no näin täällä".
Anteeks valitus. :ashamed: Onneks oon saanu tosiaankin nyt pidettyä sokrut kurissa ja toivottavasti pysyy loppuun asti............... :x

NullPoints ja Tirri 21+1
 
Soitin sitten äsken neuvolaan niistä tuloksista, ja ainakin pissa oli täysin puhdas. Verikokeista ei vielä tuloksia ollut, mutta kuulemma erittäin epätodennäköistä että sieltä sokeriarvoissa olisi jotain poikkeavaa kun virtsassakaan ei ollut. Eli, summa summarum, kannatti luottaa omaan tietoon ja vaatia nää lisätestit ennen rasitukseen asti menoa =) Soittelen vielä maanantaina uudestaan lopuista tuloksista, toivotaan että hepatoosi- ja munuaisvikaepäilyt myös olisivat aiheettomia.

DD ja potkurineiti 23+2 :heart:
 
Mä sain tänään Kelalta ilmoituksen että pakkaus tulee parin viikon sisällä!!
Vähänkös innostuin! Anoppi sanoi että hänelle pitää sitten ilmoittaa heti kun se pakkaus tulee, että hän tahtoo tulla sitten hypistelemään niitä vaatteita mun kanssa :D . Onneks anoppi on ihana, ettei mua ahdista ollenkaan tuommoiset "ilmoitusluontoiset" toteamukset. Se jotenkin niin ihanasti elää tässä meidän odotuksessa mukana, pitää kirjaa raskausviikoista ja on hyvin perillä minkä kokoinen vauvan pitäisi suunnilleen milloinkin olla. Tää on heille toinen lapsenlapsi, mutta luulen, että johtuen silloisista erinäisistä seikoista anoppi ei päässyt yhtälailla osallistumaan ensimmäisen lapsenlapsensa odotukseen, ja vaikuttaa olevan ihan toisella tapaa innostunut tästä meidän tulokkaasta. Osittain varmaan sekin auttaa asiaa, että me ollaan annettu heidän ihan rauhassa "höösätä", ostella vaatteita vauvalle ja muuta vastaavaa. Ihmettelen itsekin ettei todellakaan ärsytä yhtään :D .

Mutta onkohan toi muuten kovinkin tavallista, että päätökset äitiysavustuksesta (pakkaus) ja äitiyspäivärahasta tulee ihan eri aikoihin?
 
DoB
Ihanaa Kamomilla :) Mä odotan niin paljon että pääsee hiplaamaan niitä pakkauksen tavaroita! Koska lähetit paperit kelaan? Mua vähän harmittaa kun lähetin palkkikseen kaikki paperit 3.8 ja viime perjantaina palkkiksesta soitettiin että vasta nyt laittavat ne paperit eteenpäin kelaan. Ne siis pyöritteli niitä papruja palkkiksessa 2 viikkoa vaikka laitoin toivomuksen, että hoitaisivat ne mahd pikaisesti eteenpäin :/

Ja mä olen käsittänyt niin, että tosiaan päätökset pakkauksesta ja äp-rahasta tulevat eri aikaan.

Ihanaa kun on perjantai ja pääsee lepäämään viikonlopuksi. Selkään koskee tää töissäolo NIIN paljon :( Hyvää viikonloppua kaikille!

Dob ja öttiäinen 25+2
 
Parjantaita kaikille !
Työviikko alkaa kohta olla takana ja nopsasti se menikin. Niin paljon kaikkee loman jälkeen selvitettävää että aika on mennyt siivillä. Taas viikkoa lähempänä äitiyslomaa =)
Viime viikonloppuna alkoi mullakin univaikeuksia ja en meinannut saada unta illalla. Nyt kun on ollut viikon taas töissä, niin kyllä uni maistuu aamuin ja illoin =) Ei paljon haittaa vaikka masussa kävis kovakin liikehdintä, saan kyllä nukuttua. No, ehkä tuokin tasaantuu, kun taas tottuu tähän työrytmiin.
Kamomilla kyselit onko kovinkin tavallista että päätös äitiyspakkauksesta ja -rahoista tulee eri aikaan. Päätös rahoista tulee myöhemmin, usein senkin takia, että palkkatiedot ilmoitetaan myöhemmin ja pakkaukseenhan kaikki ollaan periaatteessa oikeutettuja, kun ajoissa haetaan. Loppupelissä tuo pakkaus ei päätöstä tarvi, kaikki halukkaat raskaana olevathan sen saavat. Itse haen viimeisimpien tulojen perusteella, en verotietojen, joten palkanlaskijani sanoi, että ne tulotiedot toimitetaan sinne vasta niillä tiedoin kun lähden äippälomalle. Alkuun kun saan työnantajalta täyttä palkkaa 72 pv, niin ei kelalla kiire mulle maksella, makselee työnantajalle sitten jälkikäteen. Kela saa varmaan mun hakemukseni ens viikolla, josko siitä sitten menis pari kolme viikkoa, niin sais sen pakkauksen.
Sulla on myös ihanan kuuloinen anoppi Kamomilla. Ei omassakaan ole valittamista. Asutaan vaan eri paikkakunnilla ja heitä näkee todella harvoin. On kyllä iloinen tulevasta perheenlisäyksestämme, muttei sitä sen kummemmin sitten mainosta tms.
Jaahas, taidan laittaa koneet kiinni ja lähteä kaupan kautta kotiin. Hauskaa viikonloppua kaikille tonttumammoille !
 
Täällä kärsitään kans tuosta iskiaksesta.Useana yönä oon heränny suonenvetoon,mulla on ihan kylmät jalat,vaikka nukun kahden peiton alla.Plus sitten villasukatkin on jalassa.Pitäs vissiin käydä ostamassa jotku yöhousut.Muuten ok olo.

Juli+nuppu 21+6
 
Annukka84: lasken vkoja ultran mukaan, kun sf-mittakin on niin törkeästi yli käyrien neuvolan mukaisilla vkoilla (eli menkoista laskettuna, mutta ne on epäsäännölliset). LA:ta ei lähdetty kuitenkaan ultran jälkeen muuttamaan, joten siks en oo pyytänyt päivittäjää muuttamaan sitä tänne listallekaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja DoB:
Koska lähetit paperit kelaan? Mua vähän harmittaa kun lähetin palkkikseen kaikki paperit 3.8 ja viime perjantaina palkkiksesta soitettiin että vasta nyt laittavat ne paperit eteenpäin kelaan. Ne siis pyöritteli niitä papruja palkkiksessa 2 viikkoa vaikka laitoin toivomuksen, että hoitaisivat ne mahd pikaisesti eteenpäin :/
Mä täytin pakkaushakemuksen Kelan sähköisessä asioinnissa 31.7. mutta nehän soitti sieltä jo seuraavana päivänä ettei mitään tapahdu ennenkuin toimitan sinne sen kirjallisen raskaustodistuksen. Olinpa kuitenkin sinä samaisena päivänä toimittanut äitiysrahahakemuspaperit todistuksineen palkkoihin, joten oletan että ne ovat sieltä sitten lähteneet eteenpäin yllättävän joutuin. Eli tuossa päätöksen teossa pakkauksen osalta oli mennyt 19 päivää maksimissaan.

Vähänkö mulla on ylimäärästä aikaa, tulee notkuttua kaikenmaailman palstoilla koko päivä :D
 
Nostetaanpas ketjua, kun on valahtanut jo toiselle sivulle :)

Nyt ihan lyhyesti vain omia kuulumisia. Viikolla on tapahtunut paljon. Sokerirasituksessa on käyty, arvot kunnossa. Vaunut ja turvakaukalo ovat kotona odottamassa kyytiläistä. 4D-ultrassakin on käyty. Oli aivan ihana juttu, Pienellä kaikki rakenteet kunnossa ja koon puolesta mennään ihan keskikäyrällä, ihan viikkojen mukaan. Ja söpöjä kuvia saatiin, niitä on ihasteltu jo monet kerrat! :heart: Sukupuolikin on selvillä, mutta se pysyy salaisuutena syntymään saakka. Vointi on mainio pientä närästystä lukuunottamatta. Työnteko ei kiinnosta yhtään :( odotan vain äitiyspakkausta ja äippälomaa... Siitä huolimatta täytyy siirtyä nyt töiden pariin, tylsää...

pulla ja Pieni Ihme 25+3
 
no niin vihdoinki sitä tulu rakoa kirjoittaa...meillä isommat tytöt alotti tarhan viim.torstaina. käy siellä kolme kertaa viikossa. ku tuntuntuu et ite ei jaksa touhuta niin paljon ku tytöt vaatis nyt ollaa sit kolme päivää viikossa kohta 1v kanssa kahestaan kotona ja voitte vaan arvata et tuleeko nukuttua päikkärit ku tyttö menee nukkumaan! :ashamed: mulle tuli eilen pakkauksesta päätös ja siinä luki et pakkaus tulisi kahen viikon päästä...jee pääsee taas hiplailemaan vaatteita. meillä ei noita vauvan vaatteita paljon olekkaan ku tää tuleva on poika ja ennestään kolme tyttöä ni ei paljon jääny vaatteita ku oli karsinu kaikki vaal.punaset pois nyt ootan et pääsis kirppikselle myymään ja sais vähä rahaa ja sit ei kun uusia ostamaan :D
väsyttääkö teitä muita vielä tässä vaiheessa raskautta? muo meinaan väsyttää niin hirveesti et ei tosikaan....rauta oli viim.neuvolassa kyl vaan 104 mitä ihmettelin ku 12rv olen alottanu raudan mut ei kuitenkaan ollu noussu vaan askenu. nyt sit jännitän onko vieläkään noussu ku ostin jotain nestemäistä rautaa. sitä sit olen vetäny kerran kaks päivässä c-vitamiinin kanssa!


me ei olla ostettu vielä vauvalle muuta ku pari bodya....tuntuu et te muut ootte ostellu vaikka mitä, mä en ole vielä uskaltanu ei sillä ei tota rahaakaan ole paljon ku hoitovapaa rahat ei päätä huimaa! :kieh: kaukalo pitäs ostaa mut jää varmaan tonne loka-marraskuun vaihteeseen. vaunut ja kaksosten rattaat meiltä löytyyki ennestään.
taas äitin pitää mennä :wave:
 
Moiks!

Viikonloppu olisi ja rentoutusta luvassa. Harmi vaan, että kakkoselle nousi kuume, jippii. Jospa se ei pahenis vaan menis ohi ihan vaan kuume-flunssana. Toivoa sopii.

Meille ei kummosta kuulu, illat menee Neidin jumppaamiseen ja yöt alkaa asettua pikkuhiljaa. Jotenkin se väsymys katosi.. torkuin tuossa 20min. ja nyt on jo ihan hyvä olla. Kohtu on noussut suht korkeelle ja painaa sisuskaluja, mutta kyllä tässä vielä pärjätään. Inhottaa, kun ulkona on niin hiostava, mutta harmaa keli.. ei oiekin mitään osaa laittaa päälle, kun joko on liian vähän vaatetta tai sit liikaa. Kökkö..

Mietin edelleenkin sitä, että menenkö siihen keskiraskauden lääkärin tarkistukseen.. Jotenkin se inhottaa päivä päivältä enemmän, siis koko ajatus.. Tiedän ne lääkärit.. :headwall: Ei minua sisätutkimukset häiritse vaan se b-rapun sorkkiminen.. ja kun ne lääkärit on vaan niin ärsyttäviä. En tiiä.. pitäis olla tyytyväinen, kun täällä näitä tarkistuksia riittää ja blaa blaa, mutta silti.

Meinasitteko muut mennä kaikkiin mahollisiin käynteihin vaikka olis jo useempi lapsi synnytettynä?

Jatkan päiväkahvin juonnilla ja oottelen neitien heräämistä päikkäreiltä.

Viikonloppuja teille kaikille, mukavaa sellaista!!!
 
Ai niin.. sain perjantaina päätökset Kelasta ja ensi viikolla on jo äippäpakkauksen rahat tilillä, kun en ota sitä laatikkoa. Myöskin äippärahan päätös tuli samalla, eri kirjekuoressa tosin ;) Ne pystyivät laittamaan kaiken kerralla, kun olen liiton päivärahalla tällä hetkellä ja tietäävät, että töihin en tässä välissä mene, joten niitten koneella näkyi kaikki tiedot valmiiksi. Yllätyin kyllä todella positiivisesti siitä, että en todellakaan ole enää minimirahalla tätä äippälomaa vaan saan ihan oikeesti rahaa!!! Kaikki on vaan kotiinpäin!

Oletteko muuten kuulleet siitä lapsilisän korotuksesta??? Jos käsitin tiedon oikein niin kolmannesta ja siitä useemmasta lapsesta maksetaan jatkossa 10e/kk enemmän, näin siis kannustetaan isoja perheitä. Tietääkö kukaan tuosta tarkemmin, että milloin korotus astuu voimaan ja että onko tuo 10e/kk/lapsi oikea vai onko korotus sitten jotain ihan muuta? Muutoinkinhan Kelan tukiin tulee joitain korotuksia, lähinnä just lapsiperheille. Ei paha yhtään!!!
 
tuosta lääkärintarkastuksesta...ronkitaanko siellä muka ihan oikeesti tuota b-rappuakin :eek: mulla ois ensimmäinen neuvolalääkäri syyskuun puolessa välin, toivottavasti ne ei siellä tuommosia kävis tekemään :| aattelin vaan että onko tuosta sitten eri käytäntöjä eri paikkakunnilla`?

maria & pikkuinen 23+2
 
Tuosta b-rapusta. Taitaa olla paikkakuntakohtasta. Ei mulla ainakaan koskaan oo tarkastuksissa sinne sorkittu.
Ja lapsilisänkorotus 3. lapsesta eteenpäin tulee voimaan kai ensvuoden alusta, olin jostain lukevinani ja sen 10 ? just. Onhan se hyvä, et lapsperheitäkin aletaan vähän huomaamaan.
Ja nyt saunaan =)
 
Tosta b-rapusta.. minä valitettavasti olen joutunut siihen ronkkimiseen jokaisella neljällä kerralla, jotka mulla on takana.. Mutta siihen voi olla syynä se, että olen pienikokoinen.. luulen kyllä, että kun kaikki tytöt on syntyneet lähes syöksyllä alakautta niin ehkäpä ne sedät siellä jo tajuaa, että minulle EI tarvitse enää tehdä synnytystapa-arviota.. :kieh: :headwall: :headwall: :headwall:

Jos se b-rappu tutkimus tehhään ni ei se satu, mikäli ei jännitä.. mutta mulle se on tehty aina ihan yhtäkkiä, lienee joku pirun pakkomielle niillä... käsketään vaan vetämään polvet koukkuun vatsan päälle ja sit tökätään.. SE ON INHOTTAVAA!!! Täälläpäin n.90% tuntemistani äideistä on kokeneet sen.. muualla ei niinkään usein. Lähinnä laittaavat röntgeniin lantion kuvauksiin, mikäli odottaja on "sen näköinen" että synnytyskanava tai lantion luut ovat ahtaat.. En sitten tiedä todellista käsitystä ja ideaa... Käsittääkseni tutkimus tehdään keski- tai loppuraskauden tarkistuksessa, jos siis tehdään ollenkaan. Taisi mulla vaan olla huono tuuri ja niillä ukoilla todellakin patoutumia minua kohtaan.. kiusa se on pienikin kiusa..

Viimekerralla tuumasin sille hepulle, että kato nyt samalla korvat ja nenäreiätkin ni eipä jää mitään reikää sorkkimatta, eikä mitään ihan vaan minulle kuuluvaa paikkaa... Tuli aika hiljaista.. :LOL: :headwall: :headwall: :headwall:

Neidillä on jälleen jumppatuokio.. lähinnä jojoa muistuttaa liikkeet tai sitten "polkee vettä", noh.. elossahan se on, kun liikkuu!!! :heart:

Nyt tarvitsemme kauneusunet ja huomenna uuteen päivään taas virkeenä!

Härkis & Neiti 24+3
 
No oho... Ei mun B-osastosta ole yksikään lääkäri ollut kiinnostunut, ja neljättä jo odotan.. Ja itse naistentautien ja synnytysten kurssin yliopistosairaalassa käyneenä ja neuvolalääkärinä itsekin jonkun aikaa olleena voin kyllä todeta että en ole koko tutkimustapaan törmännyt kuin teoriassa. Mutta kai se sitten jossain on jonkun vanhemman lääkärin käytäntö ja levittänyt sitä nuorempienkin keskuuteen? Ei meille muistaakseni edes opetettu...

Oltiin tänään tenavien kanssa Linnanmäellä... Hauska mutta uuvuttava päivä!! En kyllä ihan just jaksaisi uudelleen lähteä koko päiväksi jalkojeni varaan. Huh. Mutta lapsilla oli ilmeisen kivaa! Ja Sea Lifen otukset on toki kiehtovia.

Lapset nukkuu ja isäntä lähti kaverinsa kanssa viihteelle.. Mitähän jos tääkin menis nukkumaan =) "Siiri" on möyrinyt koko päivän, sekin taitaa nyt nukkua. Hassua miten se että se n viikko sitten kääntyi perätilasta pois vaikutti ihan dramaattisesti siihen miten liikkeet tuntuu. Nyt ne on oikeaa mylläystä!

Meillä on muuten pinnasänky jo makkarissa :D Se oli miehen kaverilla lainassa, ja kaveri toi sen toissapäivänä. Ja mies kantoi suoraan makkariin.. Onkohan tää sen tapa olla mukana odotuksessa? =) Meillä ei nimittäin tää odotus ole mikään jokapäiväinen puheenaihe edes, välillä sitä vaan sivutaan. Ja joskus harvoin jotain puhellaan, mut varsin harvoin. Mikä siis sopii kyllä mulle, jotenkin tuntuu että on kaikkee muutakin nyt niin paljon että ei aina muistakaan olevansa raskaana.

Öitä kaikille, ja virkeää sunnuntaita huomenna!!

Aubrieta+"Siiri" 25+3
 
Iltaa!

No jo on systeemit.. eli siis teillä kelläänkö ei ole synnytystapa-arviossa ronkittu b-rappua!!!! :eek: SUURET ONNITTELUT!!! :flower: Multa on kuulemma tunnusteltu luita ja niitten asentoa ja synnytyskanavaa sitä kautta ja voitte olla varmoja, ettei minua ronkita enää. Ja.. ei ollut lihava, hikinen ja läähättävä se mieslääkäri, muuten vaan meillä ei kemiat synkkaa yhtään, ei kummankaan mieslääkärin kanssa.. jotenkin ollaan heti sarvia kalistelemassa vastakkain kun vaan käytävällä nähhään.. en tiiä mistä se johtuu alun alkaen, mutta sellasta se on. Sinänsä niitten puolesta pitää kyllä sanoa, että ne on kyllä hellempikätisiä normaali alatutkimuksessa kuin kukaan naislääkäri, jolla olen käynyt.

Aubrieta Meilläkin on pinnis jo meidän makarissa.. kyllästyin niihin jatkuvasti kaatuviin osiin ja kasasin sen itse sinne. Noh, tänään ukko kävi hakemassa uudet kiinnikkeet siihen, jotenkin siitä tuli aika rento.. johtunee monesta purkamisesta ja kasaamisesta aikanaan. Kunhan se nyt vaan sais ne vaihettua.. aattelin jättää sen ihan suosiolla ukon tehtäväksi, minä olen sen jo kerran kasannut. Odotellaan nyt sitten oma-aikansa sitä..

Varasin ystäväni kanssa risteilyn syyskuulle. Käyn vähän tuulettumassa ennen loppurutistusta. Ihanaa!!! Kummasti saa energiaa pelkästä lomaviikonlopun ajattelusta! Perjantai menee ajaessa, kuten sunnuntaikin, mutta lauantai Tallinnassa... hmm.. Kummasti alkaa jo mieliala nousta, kun aattelee ystävän aikuista seuraa!!! Huoh.. välillä sitä aikuistaseuraa oikeesti kaipaa tämän kotiäitiyden keskellä. Uskokaa pois... :whistle:

Nyt laitan neidit unille ja menen itsekin, jos vaan nämä neitokaiset päättää asettua kiltisti.. Ukko on sorsametällä, joten rauhallinen ilta tiedossa.

Härkis & Neiti 24+4
 
Tohon B-rappu keskusteluun kans...........
Ei mullekaan sitä tehty ekan kans, enkä kyllä kaivannutkaan............. :LOL:
Sanoivat aina et normaalin painoinen vaavi on tulossa ja et "kyllä sä siihen pystyt". En tiedä olisinko pystynyt vai mitä, kun en tiedä miten leveet luut mul on (en oo kauheen levee perseestä mut mistä sen tietää miten ne luut ovat), mut se normaalin kokoinen vauva oli 4250g. :kieh:
Jos nyt mitenkään oon sukuuni tullut, niin aika vaikeita synnytyksiä siel kaikilla on ollut (pienemmät vaavit kaikilla), joten jos en vaan satu olee outo lintu, niin varmasti olisi ollut tukalat paikat.
Senkin takia mulle tuo sektio passaa ihan, paremmin haavan jaksaa kuin tohjoks menneen toosan... ;) Niitä kun on muutama suvussa. :x
Eli se siitä ronkkimisesta.
Jotenkin tuntuu vaan karmeelta toiminnalta, kuin eiks tosiaankin ultrauksessa sen ihan hyvin näkis ettei tarttes tosiaankaan sellaista kokea. Hattua niille nostelen, jotka sen ovat pää pystyssä ottaneet. :wave:
Härkänainen minäkin odottelen täällä viikonloppua pois koti ympyröistä. Ens viikonloppuna on töiden sponssaama matka Barceloonaan. Eli kaikki töistä ollaan menossa ja en voi odottaa. Muut varmaankin vetävät humalaa mut mul on omat suunnitelmat. Aion kierrellä, katsella, ostella tavaroita, syödä hyvin ja muutenkin nauttia erilaisesta ilmapiiristä. Kysyivät heti kun saivat tietää mun raskaudesta et "sähän et sit sinne voi lähteä", johon minä olin et miks ei. Tottakai lähden!!! Jotain hauskan odottamista on mullakin siis ollut. Seuraava reissu kun on sit synnärille. Sit rintaruokitaan, joten en pääse mihinkään. Eli nyt täytyy tosiaankin nauttia tuosta........... :p

NullPoints ja Tirri 21+3
 
Tuosta reissailusta... Voi ku pääsiski lomailemaan muualleki ku kotia tallitöihin! :kieh: Ainut reissu mikä on tiedossa on Haaparannan Ikeaan ostamaan hoitopöytä. No kai sekin lomailuksi lasketaan kun on ulkomailla ja pääsee ostoksille! :LOL: Ja mulla on haaveissa päästä käymään Jenkeissä serkun luona, mutta se nyt venyy väkisinki muutaman vuoden päästä, että on edes jotenkuten inhimillistä matkustaa lapsen kanssa mantereen yli. Ja onpahan aikaa säästää matkarahoja!
 
Mulla on ihan samat matkahaaveet kuin Annukka84:lla, alunperin oli tarkoitus lähteä Virginiaan vaihtarisiskon luokse tässä syyskuussa mutta tämä mahankasvatusprojekti nyt sitten sotki suunnitelmat ja matka lykkääntyi johonkin tulevaisuuteen. Ehkä jo ensi keväänä, toiveissa on.

Kaksi hyvin nukuttua yötä takana ja iskiaskin on antanut armoa =) .

Ja päivitys jää taas tältä viikolta laittamatta, en muista tehneeni listaan mitään muutoksia kuluneen viikon aikana. Laitan sitten seuraavan kerran uuteen lokakuun pinoon!
 
DoB
Ihme kyllä, mulla ei ole mitään matkakuumetta. Tosin saattaa toi muutto uuteen kotiin vaikuttaa asiaan...Viikonloppuna intouduin ostelemaan vauvanvaatteita, lähti vähän käsistä :D Mutta kun ne oli NIIN suloisia :heart:

Mun masu kasvaa ihan hurjaa vauhtia, nyt on painoakin tullut 6kg. Selkä kyllä kipuilee töissä mutta muuten kaikki on aivan loistavasti. Nukun vieläkin yöt tosi hyvin.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :flower:

Dob ja öttiäinen 25+5
 

Yhteistyössä