heissan!
Tääl istun labrassa.. Sokerirasitus, litkut juotu ja pari ekaa verikoetta napattu. Oli iloinen yllätys että litkuun oli edes jotain colanmakua yritetty lisätä (oli se silti pahaa), siinä oli hiilihappoa ja se oli kylmää =) Mut ällöä se silti on.. Ja tyhjään mahaan,
3,3dl.. *burb* Onneks kommuunikaattorilla pääsee nettiin - unohdin luettavat kotiin. Pöh ja höh.
Matkustelusta sen verran, että en mä lentämistä arastele, mut miehen työt ym nyt vaan estää enemmät reissailut. Viimeiset 3v on matkusteltu ahkerasti eri kokoonpanoissa; 4 kertaa Pariisissa, 3 kertaa Prahassa, Budapestissa, Wienissä, Marokossa, pari kertaa Saksan eri pikkukaupungeissa, Tallinnassa.. Ja sehän sen sit tekee kun on pääsyt tottumaan menemiseen ja helppoon lähtemiseen (kiitos ihanan tukiverkoston!) niin kun tietää että kohta on vauva ja rintaruokinta (jos se nyt onnistuu, mutta eiköhän kun ennenkin...?) niin sitten ollaankinaika tiiviisti kotona. Mulle riittäis kyllä nyt ihan kotimaanlomailu, kaupunkilomalle vaan, syömään herkkuja, shoppaileen, hotelliin yöksi, elokuviin.. Ei kummempaa =) Mut mies on maajussi, ja kun puinnit juur alkaa niin ei siinä vaimon lomailunhalu paljon paukuta.. Tietenkään. Mut kyl se lupaili että puintien jälkeen sit mennään jonnekin. No, toivoa sopii ja sitä odotellessa!
Mites muiden liikuntaharrastukset muuten? Vieläkö pystyy reippaasti kävelemään? Tai miten liikutte? Mä yrutän henkeen ja vereen taistella painonnousua vastaan, mut kun liitoskivut alkaa kyllä torpedoida liikkumiset tehokkaasti. Höh. Ja tuntuu et jos ei yhtään liiku niin pitäis syödä kuin pikkulintu ettei läskiä kertyis tän kaiken muun kuorrutukseksi jättimääriä.. Ja kun tuntuu et ennemminkin voisin syödä kuin hevonen =) Paitsi kasvispitoisuus kyllä hevosen sapuskassa taitaa olla moninverroin mun mieltymyksiäni parempi..
Mukavaa päivää! Mä tääl odottelen viel sitä kolmatta verikoetta. Kiva kun sain kohtalokseni sen labratädin joka ei osaa tökätä sitä neulaa suoraan suoneen vaan kaivelee sillä käsivartta..
T: Aubrieta + "Siiri" 25+5