Joulukuusenne! (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Häpeä Rinsessa Ruusunen! Toisten on vaan_pakko kuusta halutessaan tyytyä muovikuuseen.

Mun mielestä kaunein on perinteinen METSÄKUUSI, ei nuo viljellyt tuuheat vaan sellainen perinteinen, vähän harvempi (toki se metsän kaunein!) ja ISO. Hillityin koristein, että kaunis puu tulee näkyviin.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Hienoja kuusia teillä =) Meillä on perinteisesti kuusi saatu appiukon metsästä ja hänen valitsemanaan. Ja viime vuoden kuusi oli kyllä ihan pohja noteeraus :( Tekis mieli mennä ostaa "oikea" kasvatettu kuusi, mut eiköhän me huomenna taas tuoda kuusi mukanamme kun mummulassa käydään!! Ja tässä teille kuva viime vuodelta... saa nauraa :laugh:

:D Mua niin pisti naurattamaan, koska miehen isä toi meille viime vuonna kuusen, joka oli niin toispuoleinen kuin vain voi olla! Tänä vuonna kuusi ei olekaan niin toispuoleinen, vain harva, tässä todistusaineistoa: http://www.aijaa.com/v.php?i=3259930.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=3259942.jpg
Oikeasti olen itsekin haaveillut kasvatetun kuusen ostosta, olisi nätimpi ja tuuheampi. Miehen isä ei oikein taida pitää meistä ja miehen veli tietenkin valitsee itselleen kauneimman. :xmas:

Tässä meidän muovikuusi. Kas kun oikeaa ei löytynyt valkoisena :xmas:
Lilaa ja pinkkiä tulee lisää jahka saadaan piparit koristeltua :whistle:

007-1.jpg

Ja yksityiskohta kuopuksen toivomuksesta
008.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:

Tässä meidän kuusi. Aika harva, mutta itse metsästä haettu :heart:

Nätti. Mun mielestä kuusi saakin olla pikkusen harva, aito, (ei kuitenkaan niin harva ku tuo meijän luuranko..), ja toki itse pitää se metsästä käydä kaatamassa. :) Nuo kasvatetut on aivan liian tuuheita, näyttää lähinnä pensaalta.

aurynin kuusi on kyllä persoonallinen :o =) Hieno, kun silmä tottuu. Ja noi yksityiskohdat on ihania :heart: Eipä ole käyny mielessä, että kuusessa vois olla undulaatteja :D

Tykkään muovikuusesta ihan vaan sen takia, että en voi sietää varisevia neulasia :kieh: Meillä on muovikuusi eteisen päydällä (n.80cm korkea) :) Siellä se tuo kissoille joulumieltä, kun me ollaan reissussa joulu :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Anukaisu:
tässä kuusen kuva viime joululta

toivottavasti löytyy tälle vuodelle samanmallinen kuusi. niin paljon osta tykkäsin! =)

Meidän kuusi ollut koristelua myöten aika samanlainen!

:D ...hauskaa! =) - vaikkakaan eihän tuollainen koristelu mikään niin erikoinen olekkaan - eihän! =)
Tänään mies haki kuusen ja nyt se on vielä pesuhuoneessa sulamassa. Huomenna jos koristelis. (ja itse askartelin uusia koristeita kuuseen :) )

Yhteistyössä