ihan hieno, mut mua kanssa jäi ihmetyttämään kun joka puolella kuvia itestään :x
Eikö Marrtina tiedä kotinsa neliöitä vai onkohan hällä tapana hiukan suurennella asioitaAlkuperäinen kirjoittaja ihansekasin:Siis kenenköhän mielestä ton aitolehden ja eerikäisen koti on luxukoti
Kattelin vaan kuvia niin ihan tavalliselta ( melkein tavallistakin tylsemmältä) mun mielestä niiden asunto näyttää..Ehkä tylsä nyt ei kuvaa oikein tätä luxuslukaalia mutta en halua enempää arvostella kenenkää kotia ihan vaan illan iloksi
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/966852?aitolehti_martina
Joo, näitä kuvia meillä on seinät väärällään...puhtaat matot ovat niiin ihania. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:Aivan ihana asunto
Toi oli just mun makuun, jokaista yksityiskohtaa myöten B)
Musta kait on mukava laittaa omista kuvista suurennoksia seinille, samoin lasten kuvista
Kenestä sit? Naapurin perseestä kesällä mattopyykillä, vaiiii?
jossain ketjussa täällä joskus tuli "ilmi" palstatotuutena, että kaikilla lahtelaisilla on pillunkuvia seinillä. että meillä taas on varmaan sitten niitäAlkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Joo, näitä kuvia meillä on seinät väärällään...puhtaat matot ovat niiin ihania. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:Aivan ihana asunto
Toi oli just mun makuun, jokaista yksityiskohtaa myöten B)
Musta kait on mukava laittaa omista kuvista suurennoksia seinille, samoin lasten kuvista
Kenestä sit? Naapurin perseestä kesällä mattopyykillä, vaiiii?