Martinan ja Eskon "luxuskoti"kuvina*

vieras
Näyttää keskeneräiseltä kun on valkoiset seinät noitten sisustuselementtien kanssa. Joihinkin tyyleihin valkoiset seinät sopii, mutta "Espanjahenkinen" koti vaatii värejä, ainakin mun silmään.
 
Kaikki muu ihan ok, paitsi olkkari, joka oli kamalan kolkko. Itse en makkaria tuon väriseksi laittaisi, vaikka turkoosi onkin kiva väri. Mutta helpostihan tuo on muutettavissa uusilla verhoilla ja sänkypeitolla. :D
Noh vessa tietenkin ältsypieni, mutta kyllä tuolla tarpeensa tekee. Ja se vessanpöntön kansi??!! WTF.. Joo taidetta. :)
Kamalan pieneltä näyttää 90 neliötä.. Tai no puuttuihan tuosta sauna, lastenhuone ja vaatehuone. Meijän nelkytneliötä pienempi näyttää isommalta, vaikka onkin tavaraa täynnä.
 
Aivan ihana asunto :p
Toi oli just mun makuun, jokaista yksityiskohtaa myöten B)

Musta kait on mukava laittaa omista kuvista suurennoksia seinille, samoin lasten kuvista :eek:
Kenestä sit? Naapurin perseestä kesällä mattopyykillä, vaiiii?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihansekasin:
Siis kenenköhän mielestä ton aitolehden ja eerikäisen koti on luxukoti :whistle:
Kattelin vaan kuvia niin ihan tavalliselta ( melkein tavallistakin tylsemmältä) mun mielestä niiden asunto näyttää..Ehkä tylsä nyt ei kuvaa oikein tätä luxuslukaalia mutta en halua enempää arvostella kenenkää kotia ihan vaan illan iloksi:D

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/966852?aitolehti_martina
Eikö Marrtina tiedä kotinsa neliöitä vai onkohan hällä tapana hiukan suurennella asioita :LOL:

Meinaan vain tuota kommenttia joka on sinne kirjoitettu,

*B rapun isoimmat asunnot ovat 83,5 neliötä.Onko nuoripari tunkeutunut naapurin asunnon puolelle? Minulta löytyy asunnon pojhapiirustus tarvittaessa.Tietysti näillä vuokrahinnoilla saa kelpo tilin vuodessa extraa..*

 
Lastenvaunut sisällä luksuskodin ruokailutilan lähistöllä? Ei hyvää päivää...

Makuuhuoneen sängyn päällä iso, painavannäköinen valaisin. Mä en pystyisi nukkumaan tuossa, kun pelkäisin, että se tippuu niskaan!

Vanhanaikainen keittiö. Kuluu aikaa ja tupakkia, kun odottelee, että keittolevy lämpiää. Kalusteet voisivat kuulua johonkin opiskelija-asuntolaan.

Vessassa perusvalkoiset seinäkaakelit ja perusharmaat lattiakaakelit. Tavaroita avohyllyllä pöntön yläpuolella - hyi hitto! Siinäpä saa sitten luxushuulipuniaan kaivella vessanpöntöstä, jos käsi vähän lipsahtaa! :x Ja jos ei kaivele, niin jätevedenpuhdistamolla taas kiroillaan...

Olohuoneen ja makuuhuoneen lattioista ja seinistä sekä tekstiileistä tykkään!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:
Aivan ihana asunto :p
Toi oli just mun makuun, jokaista yksityiskohtaa myöten B)

Musta kait on mukava laittaa omista kuvista suurennoksia seinille, samoin lasten kuvista :eek:
Kenestä sit? Naapurin perseestä kesällä mattopyykillä, vaiiii?
Joo, näitä kuvia meillä on seinät väärällään...puhtaat matot ovat niiin ihania. ;) :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:
Aivan ihana asunto :p
Toi oli just mun makuun, jokaista yksityiskohtaa myöten B)

Musta kait on mukava laittaa omista kuvista suurennoksia seinille, samoin lasten kuvista :eek:
Kenestä sit? Naapurin perseestä kesällä mattopyykillä, vaiiii?
Joo, näitä kuvia meillä on seinät väärällään...puhtaat matot ovat niiin ihania. ;) :xmas:
jossain ketjussa täällä joskus tuli "ilmi" palstatotuutena, että kaikilla lahtelaisilla on pillunkuvia seinillä. että meillä taas on varmaan sitten niitä :D
 
Kivat värit ja viihtyisä koti, aika tilavakin. Positiivisesti oon yllättynyt :). Noita omakuvia en itse pistäisi noin montaa, mutta sinänsähän nuo valokuvat heistä on kauniita, ainakin nuo mitä asunnossa oli. Keittiön vois kyllä remontoida :D.

Ja siitä oon samaa mieltä että jos porukka täällä ois luullut että tuo onkin jonkun tavispalstalaisen koti, niin sitä ois kyllä kehuttu.
 
niin
Ihan kiva kämppä, mutta miten meinaa Suomen keväässä ja syksyssä mennä valkoisilla vaunuilla? Vai ovatko vain koristeet ;)
Veikkaan, että eka kunnon kuraloskakeli ja vaunuissa on kaunis uusi kuosi =)
 
Ap
ei jaks nyt kirjautua mutta siis tässä alkuperäisessä linkissä tuota kotia kehuttiin lukaaliksi, josta poimin tuon kuvalinkin http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/755794?aitolehti_martina
 
mie
Mä kanssa halusin tietää että miksi tässä mollataan koko ajan ettei ole luxusta, en mä ainakaan löydä tosta tekstistä missään kohtaan sanaa luxus.
Eli ovat sisutaneet kotinsa oman maun mukaan ja nyt täällä mollataan kun on liian tavallista. En ymmärrä.
 

Yhteistyössä