Martinan ja Eskon "luxuskoti"kuvina*

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja **:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
No just, eikö Suomalais julkiksilla ole rahaa? :| En mäkään arvostelee, mutta missä on luxus?
Suomessa lähestulkoon kaikki ovat "turhia julkkiksia", ja rahassa kylpee vain harvat.

Ihan hieno koti, mutta luxus tarkoittaa minulle ihan muuta.
On toki ihan kivasti sisustettu ihan perus, kuvakin oli Ikeasta, luxus mullekin tarkoita ihan jotain muuta, niin näköjään ei julkiksilla ole rahaa Suomessa :/ no ehkä vain Kimi R. ainoa jos siitä saa julkiseksi kutsua :/
Jossain lehdessä oli Sedu Koskisen kämppä, se oli ihan oikeesti luxusta. Sillähän sitä massia riittää mun ymmärtääkseni.
Sama sisustaa sen asuntoja kuin juomaloitakin ja sen huomaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mulla muuten sama peili kun hänellä makkarissa ja samalainen lamppu kun hänellä käyttävällä, sekä sama kattokruunu oli vuos sitten, myös kulho samalainen sekä matto se talja, mulla kans ne kaikki mustana vain :LOL:
No mut sähän olet melkeen julkkis, ainakin tän palstan :D
meillä kai sama maku hänen kans :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
No just, eikö Suomalais julkiksilla ole rahaa? :| En mäkään arvostelee, mutta missä on luxus?
Suomessa lähestulkoon kaikki ovat "turhia julkkiksia", ja rahassa kylpee vain harvat.

Ihan hieno koti, mutta luxus tarkoittaa minulle ihan muuta.
On toki ihan kivasti sisustettu ihan perus, kuvakin oli Ikeasta, luxus mullekin tarkoita ihan jotain muuta, niin näköjään ei julkiksilla ole rahaa Suomessa :/ no ehkä vain Kimi R. ainoa jos siitä saa julkiseksi kutsua :/
Mä huomasin kans ton Ikean taulun, pisti heti silmään :D
mulle kans, mä oikeasti kun olen hullu shoppailemaan voin kaikki luetella mistä hän ne hanki ja paljonko ne maksoivat :LOL:
 
Churro
Perus Ikeaa ja Indiskaa. Ei ole luksusta nähnykään. Plussaa siitä, että ovat yrittäneet luoda persoonallista tyyliä, mutta miinusta siitä, että pitää ruveta näyttämään kämppäänsä kaikelle kansalle ja yrittää markkinoida sitä jotenkin uberihmeellisenä.

Ämmä joka pyrkii tahkomaan rahaa oman lapsensa ja kotinsa avulla ei saa multa hirveästi arvostusta.
 
vieras
Tässä on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen koti - katso kuvat ja video

Martina Aitolehti on muuttanut aviomiehensä Esko Eerikäisen kanssa upeaan kolmioon Ruoholahdessa.


Ei puhuta luksuksesta mitään.Ap ylireagoi.
 
vieras
Luksukseksi vois sanoa jos edes huonekalut olis vähän kalliimpia kuin kaikkein halvin sarja jota kaukoidästä raijataan suomeen, meillä on toi keittiönpöydän sarjasta olohuoneenpöytä ja maksoi alle 100e.
 
haha
Alkuperäinen kirjoittaja duunari:
perus duunari koti,
tosin ylilyöntejä on laittaa niin paljon omia kuvia seinille :LOL:
mutta täytyyhän itsetuntoakin jollain pönkittää ylöspäin :LOL: :LOL:
Tulee tuosta sisustuksesta joku alemman keskiluokan duunari joka luule olevansa jotain...
 
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja duunari:
perus duunari koti,
tosin ylilyöntejä on laittaa niin paljon omia kuvia seinille :LOL:
mutta täytyyhän itsetuntoakin jollain pönkittää ylöspäin :LOL: :LOL:
Tulee tuosta sisustuksesta joku alemman keskiluokan duunari joka luule olevansa jotain...
mulla tuli mieleen opiskelijakämppä. tai ainaki ne opiskelijakämpät joissa mä olen vieraillut :whistle:
 
tyttö hämeestä
"Eskolla on latinojuuret ja ruokailupöytämme on Espanja-henkinen. Kaiken muun olenkin minä sisustanut! Martina kertoilee."

Ei ole mulla espanja verta ja silti mulla on samanlainen ruokapöytä!
 

Yhteistyössä