Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Hienoja kuusia teillä =) Meillä on perinteisesti kuusi saatu appiukon metsästä ja hänen valitsemanaan. Ja viime vuoden kuusi oli kyllä ihan pohja noteerausTekis mieli mennä ostaa "oikea" kasvatettu kuusi, mut eiköhän me huomenna taas tuoda kuusi mukanamme kun mummulassa käydään!! Ja tässä teille kuva viime vuodelta... saa nauraa
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Joanna![]()
Mutta siis... Miten joulukuusi ja joku 1-vuotias sopii yhteen? Mä en edes harkinnu tänä vuonna, en olis jaksanu sitä jatkuvaa kieltämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Joanna![]()
Mutta siis... Miten joulukuusi ja joku 1-vuotias sopii yhteen? Mä en edes harkinnu tänä vuonna, en olis jaksanu sitä jatkuvaa kieltämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja hienoja kuusia kaikilla:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Joanna![]()
Paremmin ku joulukuusi ja 5,5v 4,5v, 3v, 2v ja 7kk ikäiset lapsetJa kyllä, kuusi tulee myös tänä vuonna
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja hienoja kuusia kaikilla:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Joanna![]()
Paremmin ku joulukuusi ja 5,5v 4,5v, 3v, 2v ja 7kk ikäiset lapsetJa kyllä, kuusi tulee myös tänä vuonna
![]()
Miten se onnistuu oikein? Se varmaan kaatuu yhtenään? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja hienoja kuusia kaikilla:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Joanna![]()
![]()
Miten se onnistuu oikein? Se varmaan kaatuu yhtenään? :xmas:
Meillä sidotaan kuusi kattoon kiinni, kun on pieniä lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikö kukaan sano mitään kirjavasta koristelusta? Sehän voisi olla jonkun mielestä ihan sika tyylitön. :xmas: