Joulukuusenne! (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienoja kuusia teillä =) Meillä on perinteisesti kuusi saatu appiukon metsästä ja hänen valitsemanaan. Ja viime vuoden kuusi oli kyllä ihan pohja noteeraus :( Tekis mieli mennä ostaa "oikea" kasvatettu kuusi, mut eiköhän me huomenna taas tuoda kuusi mukanamme kun mummulassa käydään!! Ja tässä teille kuva viime vuodelta... saa nauraa :laugh:

Vähän ihmetyttää nämä kuuset tässä vaiheessa kun meillä perinteisesti vasta aatonaattona hankittu ja aattoaaumuna koristeltu. Mutta nättejä jokatapauksessa, vaikkakin minusta etuajassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Hienoja kuusia teillä =) Meillä on perinteisesti kuusi saatu appiukon metsästä ja hänen valitsemanaan. Ja viime vuoden kuusi oli kyllä ihan pohja noteeraus :( Tekis mieli mennä ostaa "oikea" kasvatettu kuusi, mut eiköhän me huomenna taas tuoda kuusi mukanamme kun mummulassa käydään!! Ja tässä teille kuva viime vuodelta... saa nauraa :laugh:

Musta toi on ihan jees. mua harmittaa tän vuotisessa kuusessa se, että se on niin tiheä, että palloille oli vaikea löytää paikkoja, koska minun mielestäni niiden kuuluu voida vapaasti roikkua, eikä ne saa makailla seuraavilla oksilla.

Meillä pikkuset koristelee kuusen, joten se on ku suoraan Amerikasta! :D
Mutta voi sitä iloa, kun kynttilät sytytetään täyteen ahdettuun kuuseen :)
Ja kuusi koristellaan vasta aattona, joten kuvaa ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Joanna :D

Mutta siis... Miten joulukuusi ja joku 1-vuotias sopii yhteen? Mä en edes harkinnu tänä vuonna, en olis jaksanu sitä jatkuvaa kieltämistä.

Meillä on tuollainen vähän vajaa 9kk joka kiipee joka paikkaan. Kuusi meille tulee, mut on vaan aaton sisällä ja sit siirretään se tohon olkkarin ikkunan taakse terassille. En kans jaksa sitä kieltämistä ja se kaatais sen kumminkin =)

Mutta siis... Miten joulukuusi ja joku 1-vuotias sopii yhteen? Mä en edes harkinnu tänä vuonna, en olis jaksanu sitä jatkuvaa kieltämistä.

Paremmin ku joulukuusi ja 5,5v 4,5v, 3v, 2v ja 7kk ikäiset lapset :) Ja kyllä, kuusi tulee myös tänä vuonna :D

Alkuperäinen kirjoittaja hienoja kuusia kaikilla:

Paremmin ku joulukuusi ja 5,5v 4,5v, 3v, 2v ja 7kk ikäiset lapset :) Ja kyllä, kuusi tulee myös tänä vuonna :D

Miten se onnistuu oikein? Se varmaan kaatuu yhtenään? :xmas:

Meillä sidotaan kuusi kattoon kiinni, kun on pieniä lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Meillä sidotaan kuusi kattoon kiinni, kun on pieniä lapsia.

Jep.. Just noin. Tosin tässä porukassa kuusi kyllä saa väliin sitteki sellasta pyörivää kyytiä ku joku lapsista keksii kiertää seinän kautta kuusen ympäri tai jotain muuta vastaavaa.. ilman kattoon sitomista ei kyllä onnistuis :D
t:nuiden ^ 5 äiti.

Kyllä mekin laitetaan kuusi, vaikka on tuo 1v talossa...
Katotaan sitte pysyykö pystyssä vai ei... Meillä on onneks muovinen tuo kuusi, niin ei oo "piikkivaaraa".
Kissakaan ei oo ennen kuusta nähny joten... :whistle: jännäks menee... :D

Sirkalla oli nätti kuusi =) Siinähän oli kivasti pinkkiä ja turkoosia sävyä...

Mä koristelen huomenna meiän kuusen, laitan sitten kuvan jotta pääsette haukkumaan :whistle: :D :xmas:

Ja ihan kaikki (joita kiinnostaa ) yhdessä koristelee, minä ylhäältä, esikoinen keskeltä ja kuopus alimmat oksat :D

Yhteistyössä