Joulukuusenne! (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ny kävin nuo kaikki kuuset kattomassa ja mun mielest kans kaikki tosi ihania! ja mä oon kuusifriikki kuten muutenki joulufriikki :xmas:

meil me koristellaa kuusi jo 1-2vkoa enne aattoa, friikki ku oon ja ihan yhdessä poikani kanssa! hän ei edes antaisi minun koristella yksin!

Mies kävi poikien kanssa jonkun turjakkeen kaatamasta tuolta tontin yläkulmalta. Sen verran sitä pihalla pystyyn nostin että näkyy olevan alhaalta leveä ja ylhäältä harsu. Mutta koska se on itte haettu, niin silloin se on hyvä.

Oli nääs aika polleita poikia :)

Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Meilla on aina joka joulu ollu kuusi vaikka on 20, 18, 17, 15, 13, 11, 9, 7, 5 ja 4kk lapset. Eli myos kun vanhemmat lapset on ollu pienia ;) Eipa oo koskaan ollu mtn ongelmaa :D

ihanan iso perhe sulla t.5 äiti

Meillä oli viime jouluna näin reppana kuusi. :( Ei löydetty hyviä kuusia, eikä erityisen hyvältä näytä tilanne tänäkään vuonna.

Vähä suunnittelin että pistettäis tuoho pihaan kuusta kasvamaan, jos siinä pääsis vähä tuuheammaksi kasvamaan ku tuola metässä. Sielä ei joko niitä ole, tai sitte ei vaan löydetä vaikka kuin katellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Meillä oli viime jouluna näin reppana kuusi. :( Ei löydetty hyviä kuusia, eikä erityisen hyvältä näytä tilanne tänäkään vuonna.

Mutta väliikö sillä kuusella, ne koristeethan on pääasia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eikö kukaan sano mitään kirjavasta koristelusta? Sehän voisi olla jonkun mielestä ihan sika tyylitön. :xmas:

Ihanan kuusi, oispa meilläkin joskus noin tuuhea. Ei mun makuuni tuo koristelu, mutta hieno kokonaisuus on! :)

ja meillä ei tosiaan kuusta oteta sisään kuin aikaisintaan aatonaattona, johan menee joulutunnelma pilalle jos liian aikaisin kaiken laittelee.

3259181.t.jpg

Aivan ihania kuusia kaikilla :) Orionin kuusi sai hymyn huulille ja tuli ihan meidän äiti mieleen: äiti nimittäin aina hakee nimenomaan semmosen harvan kuusen, tykkää niistä kovasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Hömpän kuusi on siis niin hieno!! Miinusta annan teille kaikille joilla TEKOKUUSI; HYI!

Tuleeko mieleen että joidenkin on pakko hankkia muovikuusi vaikkei se itseäkään miellyttäisi. Me kokeillaan "riskillä" tänä vuonna oikeaa kuusta..

Yhteistyössä