Mä kävin eilen apteekissa kysyyn niin oli täti sitä mieltä ettei heti kyl mobilatia raskaana käyttäis. Ja niinhän se luki pakkaus selosteessaki et ensin keskusteltava lääkärin kanssa käytöstä.. Ostin sit hirudoid fortea hätävaraksi, jos ennen neukkaa tuntuu et pakko käyttää..
On nämä selkäkivut täälläki niin mielettömän kovia. Ku tuntuu ettei mitään kestä. Aivan kamalaa.. Mieski sanoo et mä syön panadolia ku makkaraa..
Mut pakkohan se on jos meinaa jaksaa painaa loppuun asti.. Ku ei makaamaankaan voi jäädä, olosuhteiden pakosta..
pööpöti vähän mä oon kade millasta kohtelua oot saanu! Meillä saa vain haaveilla tollasesta.. No mut, ihana et edes joku saa huomiota osakseen
Ja onnittelut tietty syntymäpäivänä :flower:
Hei te joilla se verenpaine on korkeella; lähettäkää mulle niistä paineista ihan vähän
Mulla nimittäin alkuraskaudessa oli pitkään 90/50 koko ajan paineet. Reilusti yli puolenvälin mentiin noilla. Nyt ne on noussu jo tuonne 100/60 pintaan, mut ei ne vieläkään mitkään kaksiset oo.. Olispa ihanaa ku nousisivat vähän, jaksais paremmin..
Tänään oli kiirus päivä, oli kunnan kesäkauden päättäjäiset. Alle kouluikäiset heittivät kilpaa nutukasta. Kaikki saivat pussillisen karkkia osallistumispalkinnoksi
Koululaisille oli järjestetty kaikkea muuta kivaa.. Just äsken sain pojan unille ja kylläpä se väsyttäis itelläki.. Rankkaa ollu nämä viime päivät ku menossa jatkuvasti.. No, viikolla saa sit levätä
Jospa se mies tulis pian raksalta.. Huolettaa ku tässä meidän kulmilla liikkuu vihainen hirvi, oli tänään hyökänny ihmisen kimppuun.. Ja tuo yks tuolla pyörii yötä päivää.. No, jospa se ei sen päälle hyökkis..
Myräkkä ja keiju 28+2???