myräkkä: jos tekee mieli haukku miestä/potkia seinää/purra jotain niin et jää kattelee enää yhtään! vaan alat suoriutua jo jollain keinolla lääkäriin marsmars.
Nukuin 2,5h ja vielki väsyttää
Nukuin 2,5h ja vielki väsyttää
Okei, no jos saat edullisesti ni hyvä sitte Ilmeisesti mummoille vaa teetetään mittojen mukaanAlkuperäinen kirjoittaja Tetasha:Vau2009 no oho, ompas kallista!
Mie googlettelin tässä noita tukisukkia ja näyttää kyllä löytyvän ihan apteekista hintaan 13,90e.
Heips!!Alkuperäinen kirjoittaja upp3:Isyyspakkauskin tuli luovutettua vastaanottajalleen Mies avasi ja luki feikki-kela kirjeen ja näytti mulle että mitä ihmettä, ootko nä tilannu mulle jonku pakkauksen vai mikä ihme tämä on?!!? Luki ja pyöritteli päätä ja naurahteli hämmentyneenä Olin viel kirjottanu noutopaikan hieman ympäripyöreästi niin, että luuli sen olevan yks paikallinen liike josta se pitää noutaa Siinä vaiheessa aloin nauraa vatsa kippurassa ja neuvoin oikeasta paikasta hakemaan paketin Tutki tavaroita naama loistaen, ihana oli huomata että arvosti aivan mielettömästi vaivannäköäni, ja voi sitä rakkauden määrää mikä hehkui kun kiitti pakkauksestaan.. :heart: että olen kyllä erittäin tyytyväinen että päätin isyyspakkauksen koota! Heti alkoi rassaamaan viallista koira käsinukkea joka pakkauksessa oli ja jonka piti ääntää, saikin sitten johdot kohdilleen ja koira alkoi toimia
kovasti jaksamista pojan sairauden kanssa!!! :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja meemee:Taukoilua yks päivä tohon pistelyyn, huomenna aamusta taas jatkuu. Tytön kanssa syöty täällä kahdestaan ranskalaisia ja kananuggetteja, hot dogit tänään huiviin ja makkarapyttipannua. En jaksa väsätä mitään kotiruokaa vaikka yleensä meillä syödään hyvin ja terveellisesti kaikkea, mut sen verran voimat loppu tästä pojan jutusta ettei tosikaan. Tytölle tää sopii kun ei näitä syödä joka päivä, ja sokeriarvot pysyy siellä rajojen alla vaik syönkin tälleen kaikkea kiellettyä..
Eilen taas pyörin monta tuntia ennen nukkumista ja yöllä heräilin ja valvoin, pussit muistuttaa silmien alla huonosti nukutuista öistä, tänään onneks psykiatri niin saan taas purkaa pahaa oloa.
Poitsulla kuume nousi ja pää on kaksinkertaistunut pallo, turvotusta niin paljon mutta kuuluu kuulemma asiaan, kyllä se sydäntä riipi kun mentiin katsomaan ja mulle kummatkin poika ja mies puhuneet pienestä silmän turpomisesta, no tänään ukko kotiin nukkumaan tytön kanssa ja mie meen pojan kans viikonlopuksi..
Hih, kiitos En oo ite kehitelly, googlettelemalla löysin kasan ketjuja joissa pakkauksesta oli puhuttu ja sit päätin itekki koota omannäköisemme. Ja neuvolan ilmoitustaululla oon nähny mainoksen että jotain valmiita isyyspakkauksiakin voipi tilata jostain, en muista paikkaa kylläkään..Alkuperäinen kirjoittaja iiris-:Heips!!Alkuperäinen kirjoittaja upp3:Isyyspakkauskin tuli luovutettua vastaanottajalleen Mies avasi ja luki feikki-kela kirjeen ja näytti mulle että mitä ihmettä, ootko nä tilannu mulle jonku pakkauksen vai mikä ihme tämä on?!!? Luki ja pyöritteli päätä ja naurahteli hämmentyneenä Olin viel kirjottanu noutopaikan hieman ympäripyöreästi niin, että luuli sen olevan yks paikallinen liike josta se pitää noutaa Siinä vaiheessa aloin nauraa vatsa kippurassa ja neuvoin oikeasta paikasta hakemaan paketin Tutki tavaroita naama loistaen, ihana oli huomata että arvosti aivan mielettömästi vaivannäköäni, ja voi sitä rakkauden määrää mikä hehkui kun kiitti pakkauksestaan.. :heart: että olen kyllä erittäin tyytyväinen että päätin isyyspakkauksen koota! Heti alkoi rassaamaan viallista koira käsinukkea joka pakkauksessa oli ja jonka piti ääntää, saikin sitten johdot kohdilleen ja koira alkoi toimia
Mä tulin tuolta tammikuisista hieman kuokkimaan :ashamed:
SIIS AIVAN MIELETÖNTÄ Ootko itse keksinyt tälläsen isyyspakkauksen?! Ihanaaaa :heart:
Onks tein pinossa muut antaneet tällaisia iskille?!
Jaksamista odottamiseen kaikille joulukuussa poksuville =)
Perässä tullaan :wave:
iiris ja pojutsu 22+2