Heippa!
Miulla alkais huomenna sitten virallisesti äippäloma
, se alkaa siis 50 päivää ennen laskettua-aikaa. No, kotona tässä kyllä ollaan jo kykitty sairaslomalla elokuun alusta lähtien, joten eipä tuo loman alkaminen tunnu missään :kieh: . Olishan se ollut kiva pystyä olemaan tähänpäivään asti työelämässä, mutta aina ei kaikki mene niinkuin suunnittelee...On tämä kotona oleminen kaikkine vaivoineen ollut tosi pitkästyttävää ja hermot on tooooooosi kireellä aina välillä
.
Neuvolasta täti soitteli tänään ja ilmoitteli, että nyt torstaina ja perjantaina on possurokotus täällä meillä raskaana oleville. Kaikille on kuulemma sitä varattu ja ei täti painostanut suuntaan eikä toiseen, vaan sanoi, että itse saa harkita haluaako sen ottaa. Ja asiaa miljoonakertaa vatkanneena oon päättänyt sen sitten kuitenkin ottaa. Teillä jo rokotuksen saaneilla ei ainaskaan ole mitään oireita tuosta piikistä tullut ja toivon ettei tulisi miullekkaan.
Joulusta.... on kyllä ihan arvoitus, missä sitä jouluna ollaan, kun tuo laskattuaika on 29.12. Toiveena on ollut, että jos ainakin jouluaaton saisi olla kotona, silloin voisi tippa tulla linssiin, jos joutuisi olemaan sairaalassa, jäisi kaikki tuo lasten jouluilo ja intoilu kokematta ja olen niin perusteellisesti jouluihminen kuin olla voi. Mie oon koko ajan tässä pelännyt, että tää meijän tonttu syntyy ennenaikaisesti ja uskokaa tai älkää, niin tonttu päättää varmasti syntyä juuri joulun korvilla ihan kiusallaan
. Ollaan yleensä miun sisarusten ja äidin kanssa oltu samassa porukassa jouluaattona. Ja ennen tuli lennettyä aina sit pyhät miun vanhempien ja miehen vanhempien luona kyläilemässä, mutta tämä joulu on muutenkin hiukka erillainen. Oma isäni kuoli neljä vuotta sitten ja aina jouluisin kannan huolta äidistä, ettei ole yksin ja nyt viime keväänä huhtikuussa kuoli myös mieheni isä ja huoli kaksinkertainen molempien äideistä. Ja nyt sitten vielä, kun ei voi tietää milloin tämä tonttuvauva päättää syntyä, niin vähän huolestuttaa tuo joulumeininki, mutta eiköhän se siitä...
Voi vitsi, teillä jo monella lahjatkin ostettu
, itellä ei edes hajua, mitä kellekkin ostaa ja sitten vielä, kun ei pysty ja jaksa noissa kaupoissa enää pyöriä, niin onkin aika haaste hankkia lahjat tänä vuonna
:/ . Ja pitäisi vielä odotella niitä veronpalautuksia ja ekat äitiysrahatkin tulee 2.joulukuuta vasta, joten niitä odotellessa...
Viikon päästä pääsisi kurkkaamaan mitä vauvalle kuuluu. Ja samalla katsotaan tuo kohdunsuun tilanne. Saas nähdä, vieläkö tonttu kykkii perätilassa. Eilen tapahtui jotain omituista mylläämistä ja liikkeet tuntuu nyt vähän eri kohdissa, mutten osaa sanoa, missä se pää voisi olla
.
Kävin tänään kaveriltani hakemassa Tiny Love - puuhamaton ja vielä ihan ilmaiseksi!!! Siinä on ihania erillaisia leluja lelukaareen laitettavaksi ja osasta tulee musiikkiakin. Nuo matot maksaa ihan sikana liikeissä. Ja mukaan tuli muitakin vauvaleluja, tosi hienoa, sillä myö oltiin jo keretty antaa melkein kaikki pois, kun näitä vauvoja ei missään nimessä pitänyt meille enää tulla :saint:
.
Jessie ja :xmas: POKS 31 tasan