Huomenia tontut!
Käväisin eilen ottaas sen sikarokotteen, nyt on käsi hiven kipeä, mutta muutoin olo ihnan normaali.
Enni1980 Olitko kuitenkin käymässä siellä terkkarilla eilen kolmen aikaan?
Minäkun olin menossa sinne rokotukseen, niin just ennenkuin auton sammutin tuli uutisissa siitä ensimmäisestä kuolemantapauksesta, ja kyllä tuokin ehkä vähän asiaa vielä pisti eteenpäin, jotta sen otin. Nyt vaan odotellaan.
Ihan luottavaisin mielin kuitenkin olen. Masukki on pyörinyt ihan normisti, että en ole huolissani vielä.
Tänään, siis ihan kohta pääsen parturiin!!!
En tiedä mitä tukalle teettäisin, mut luotan ammatti-ihmisiin, väriin ja leikkaukseen on aika. =)
Kaikki rakkaat pikku mussukatkin on hoidossa, tai nuorin hoidossa mummulla ja kaksi isompaa isällään, joten saan viettää ihanan vapaapäivän, ehkä vähän shoppailenkin sitten
Vasta neljän viikon päästä synnytystapa-arvio, mie niin jo tahtoisin käydä kurkkaan tonttua :heart:
Neuvola tais olla ensviikolla, mutta täällä ei ultrauslaitteita ole :ashamed:
Olikos jouku käynyt vyöhyketerapeutilla? Tai jollain vastaavalla, missä käytetään niitä kehon pisteitä hyväksi? Luin jostain lehdestä jonkun artikkelin ja mietin, et voiko ihan oikeesti olla apua vaavin kääntymisen suhteen tai synnytyksen käynnistymisen suhteen??? :attn:
Haluisin todella tietää... Kun olen ymmärtänyt nyt niin, et kun mulla istukka edessä, lasta ei voida yrittää kääntää. Kun tämä tonttu siis edelleen poikittain. :xmas:
Hyviä vointeja ja jaksamisia tonttumasuille!
Jisse ja mimmi-jami