Pitkästä aika täällä taas
Mahottomasti on tullut uusia, tervetuloa porukkaan!
Minuaki vähä vielä arveluttaa toi fb-ryhmä mutta ehkä siten viikon 12 jälkeen uskaltaa kun joutuu varmana kertoo jo julkisemmin tutuillekkin tilanteesta...
ON: Eilen oli se eka neuvola, melkoine infoähky ja paljo tuttua juttua mitä tietoo olin jo netistä ite kaivellu, mut sainpa silti selvyyden moniin juttuihin mitä olin miettiny. Varsinki allergialääkkeiden käyttöä oon funtsinu, kun siitepölyallergiat vaivaa yleensä koko kesän, mut lääkeselosteessa sanotaan että raskauden aikana käyttöä vältettävä. Mut neuvolassa sanoi että ihan hyvin voi käyttää setiritsiini-valmisteita, ei mitään riskiä. Hmm.
Sitäkään en ollu tajunnu että maitotuotteita pitää alka nyt käyttää vähä enemmän ku oon tottunu, ellei ala syömään lisäkalkkia...
NP-ultran sain vasta
25.5. eli kauan saa odotella.
Se on vasta viikko 13, mut toisaalta kiva että sitte vauva on jo aika iso ja näyttää enemmän vauvalta
Oireista päätellen siellä kuitenki joku on, toivotaan vaan että kaikki on ok.
Mulla on välillä aivan mahdottoman energinen olo ja toisina päivinä nukuttaa vaan ihan sikana jatkuvasti. Viimeyönäki kiskoin näköjään 11 tuntia unia. Hups.
Etova olo on jääny jo taka-alalle pääosin. Onneksi. Sipsejä tekee mieli, kokeilin tehä itekki niitä , ihan hyviä tuli..
Onneks oli vernepaine aika alhalla, ei kuulemma vielä tarvi hirveesti sitä suolaa varoa.
Tarrasukkia kaikille!
Minskis ja mustikka 9+0 jeeee