Tervetuloa uudet ja onnittelut plussista!!!! :heart: :heart:
Täällä olo senkun pahenee, heräsin aamulla kuudelta kun vatsaa myllersi.. Oli vatsa ihan sekaisin ja sen jälkeen tuli sit kanssa oksennus. En tajua mikä tää juttu on että mulla on aamuisin vatsa sekaisin... :O Vähän alkaa jo ärsyttää. Kertaakaan ei mitään tällaista ole ollut ja olo ihan kuin zombiella muutenkin. Onneksi ei tarvitse töissä olla, kun en tällä hetkellä siellä kestäisikään.
Kotonakin välillä tuntuu ettei pärjää, kun lasten kanssa kun olotila on niin kauhea. Mut onneks voi ottaa välillä löysemmin ja pariin kertaan olen joutunut lapsille kyllä sanomaankin etten voi ottaa nyt syliin kun olo on pahimmillaan.. Mut eipä oo niin käynyt kuin kerran tai kaksi ja toivon mukaan jäis siihen...
Mutta on rasittavaa kun tää pahoinvointi nousee ees taas, välillä ei edes syöminen auta. Ja aamulla kun oksensin, niin oli ihana mennä sen jälkeen nukkumaan kun olo oli hyvä.
Herääkö muut täällä pahoinvointiin? Kuulostaapa tyhmältä.... mutta mä herään monesti aamulla tai yölläkin siihen että oksettaa. Vaikka ihan hyvin olen edellisenä päivänä syönyt jne...
Ja vähän mietin tota mun väsymystäni, et onkohan enää edes normaalissa mitoissa, kun koko päivä menee puoli unessa. Et onko se kahvi tosiaan aina herättänyt mut niin hyvin että oon jaksanut pirteänä päivän... Kun nyt siis ei tee kahvia mieli, mutta oon aatellut kokeilla et jos saisin aamulla juotua, kun mä en nauti tästä väsymyksestä ollenkaan..
Viime yönäkin menin ysiltä nukkuu, tosin heräsin noin ½h päästä kun kuopus yski niin paljon ja oksensi sänkyynsä. Otin peiton pois ja vaihdon yöppärin, ja annoin hunajaa lusikallisen. Rauhoittui yskiminen. Ja sitten kun oli meina mennä nukkumaan niin esikoinen alkoi yskimään ja lähdettiin vessaan, ja yski siellä ja tuli oksennustakin pariin kertaan. Ja oli ihan itkuinen kun niin väsynyt. Mutta ihan hyvä et noi ipanaiset saa oksennettua tota limaa kun molemmilla ollut nyt hetken tota yskää.. :/
No onneks sain yön nukuttua hyvin, mitä nyt asentoa piti vaihtaa välillä pois mahaltaan koska oksennusolo alkaa vahvistumaan siinä... Ja sit silloin kuuden aikaan heräilin veskiin. Ja sit sain puol ysiin nukkua.
Onko teillä sairasteltu, te tai lapset??
Anteeksi omaelämänkerrasta!!!! Ei ollut tarkoitus, mut ei mihinkään voi oikein vielä julkisesti oloaan valittaa kun ei tää ole vielä julkista!!
Joten te joudutte kärsijöiksi... :/
Koittakaa jaksaa..
TingaTanga & viidakon ykä 7+5