Me saatiin meidän aivan iiihanat
vaunut eilen! Vähän kyllä harmittaa kun ne tulikin jo nyt, en nääs malta nyt yhtään odottaa että pääsen jo ulkoilemaan vauvan kaa
Mies sanoi, että jos aijon mennä tyhjien kärryjen kanssa "harjttelemaan", niin vasta yön pimeydessä sitten, ei saa päivällä!
Petipuuhat on meillä vähentyneet aika minimiin. Mulla olis kyllä haluja, mut seksi alkaa supistaa tosi herkästi eikä oikein mikään asento tunnu enää hyvältä. Mies taas on sanonut, että halut on vähän vähentyneet, kun mun kroppa on niin muuttunut ja tietää että musta ei tunnu hyvältä
Olen kyllä välillä koittanut muilla tavoin miestäni tyydyttää kuin varsinaisella yhdynnällä, ettei nyt ihan tarvii selibaatissa raukan olla
Onneksi suhde toimii ihan hyvin ilman seksiäkin, kun tietää, että tämä on vaan väliaikaista
Sairaalakassia en mäkään ole edes ajatellut vielä. Varmaan pakkaan sen vasta kun lähdön hetki koittaa, eipä siinä niin erikoisia tarvii olla. Kaikki kotiutumisvaatteet sun muut saa kyllä mies tuoda sit, kun tiedetään millanen keli ko päivänä on, minkä kokonen vauva on... Hammasharja on ehkä se tärkein mitä en halua unohtaa, eiköhän kaikenlaista muuta saa sairaalastakin jos oikeesti tarvii
Mä oon kattonu noita
vauvaohjelmia aina kun kohdalle on sattunut. Meillä on myös koulussa käynnissä äitiyshuollon kurssi, ja siellähän nyt tietysti käydään läpi kaikki ikävimmät kauhuskenaariot, kun kerran ensihoitajiksi opiskellaan. Nice
Nyt uimaan, se on ainut mitä enää pystyn tekemään, sängystä nouseminenkin on liitoskipujen takia tuskallista. Tsemppiä meille, luulen et kaikilla alkaa jo olla enemmän tai vähemmän kipeetä ja tukalaa. Enää muutama viikko, kyl me jaksetaan nää loppuajat vielä!
Julia_ 31+6