sairaalakuulumiset
nonii,tänää soitettii Oysissta.. jouduinki naistentautien polille. en tiiä miks.vaikka äippäpolille piti mennä..
siellä otettii kasapäin verikokeita,pissanäyte ja ultrattiin. Siellä se pieni liikku.heilu niinku heinämies!! sielä oli kätilöä ja hoitajia ja niitä kaikkia nauratti kun se veti sellasta jamia siellä masussa niinku olis tanssilattialla..
raskaus oli sen ultran mukaan pitemmällä.. eli kun nyt on 11+4 viikkoja, niin se sano että olis 4 päivää pitemmällä muttei se vielä muuta laskettua aikaa,että se muuttuu sitte sielä np ultrassa, jos muuttuu..
kohdun jostai läheltä lihaksesta löyty tod näk myooma, jonka takia tätä vuotoa voi olla.
Valkkari kuulemma kans tuoksahti vähän, ja määrättiin kahta eri antiboottia..
ja uus aika on samaan kaivantaan ja tutkimuksiin 10.06...
ja JOS verestä löytyy tulehukseen viittaavaa, joudun sairaalahoitoon, ja suonensisäseen antibioottihoitoon.. joo tosi mahtavaa.. tästä saatiin aikaan sitten ex ukon kanssa kunnon riita.. ilmotin sille,että JOS näin käy niin sen on pakko hakea poika itselleen siksiaikaa kun olen sairaalassa. Hän sai jotain sairasta nautintoa ilmeisesti siittä että minä "kärsiN".. kieltäytyi hakemasta poikaansa, ja vetosi töihin..onse kumma että meillä on yhteishuoltajuus, ja jätkä kieltäytyy hoitamasta lastansa jos lapsen äiti joutuu sairaalaan!! että sapettaa jumalauta!!!!!!
iisibeibi meilläkin ollu vähän riitaa miehen juomisesta..kun on ennen tottunut menemään enempi ja vähempi. Välissä on kuukauden selvinpäin ja sitte ottaa parina-kolmena viikonloppuna peräkkäin.. viimeksi ärähdin siihen malliin että ei oo ottanu vähään aikaan.. mutta painotin,että kun ja JOS saman katon alla jossai vaiheessa asutaan niin korkki pysyy kii välillä.. toki saa käydä kallistamassa kuppia JOSKUS mutta ei jokaviikonloppu.. rajansa kaikella!! :kieh:
mutta oon kiitollinen,että vauvalla oli kaikki ok :heart: ja mä sanon sitä jo vauvaksi