Hyvää huomenta ja sunnuntaita kaikille!
Enpä ole saanut alun jälkeen aikaiseksi kirjoitella, mutta lukemassa olen kyllä käynyt. Ketju on tosiaan pitkä ja vaikka olenkin käynyt lukmassa viestit, niin en silti varmaan kaikkea muista.
Täällä alkaa pahoinvointi olemaan taakse jäänyttä elämää, välillä enää sellainen huono-olo käväisee aaltomaisesti=)
Väsymys oli tässä alkuraskaudssa jotain aivan kamalaa, olin jo varma ettei se voi olla edes normaalia, mutta kyllä se vaan taisi asiaan kuulua, koska senkin suhteen ollaan jo voiton puolella. Ja toki onhan minulla täällä jo viisi lasta hoidettavana, joten kaipa se oman lisänsä tuo
Pahoitteluni kaikille tippuneille:hug: Toivottavasti putoamisia ei enää tulisi.
Ja uusille paljon tervetuloa:heart:
Täällä odotetaan ultraa jo todella kovasti! Aika on vasta 3.6 ja oodottava aika on todella piiiitkä! Sain samalla ajan myös rakenneultraan, joka on sitten 25.7. Nyt on sinäänsä jännä tilanne, että tämä on ensimmäinen kerta, kun en ole käynyt varhaisultrassa, joten jännitys senkin vuoksi huipussaan.
Niin ja onnea kaikille ihanista ultra kuulumisista :flower::heart:
Hieno homma
Almandiini:heart: Kyllä se sykkeen kuulemnin kovasti rauhoittaa mieltä.
MaryahR onpa todella kurja tilanne ja kyllä sitä usein miettii, että miten hankalia asioista voi aikuiset ihmiset tehdä ja pahoittaa toisen mielen.
Sairaalassa viipymisestä ollut keskustelua. Itse olen ollut siellä vaihtelevasti 1-2vrk. Kahden kanssa olen lähtenyt kotiin sen verran nopeasti, että ollaan jouduttu käymään vielä lastenlääkärin uusintatarkistuksessa parin päivän päästä. Nyt ajattelin suosiolla olla sen aikaa, että vauva on ehtinyt täyttää sen 2vrk, jolloin lisäkontrolleja ei tarvittaisi. Tylsä sitten pakkasilla ravata uudestaan tarkistukseen.
Ja haikaranpesästä minullakin on hyvä kokemus. Kerran siis olen siellä ollut ja oli ihana kun sai suoraan siirtyä vain käytävän toiselle puolelle isoon huoneeseen, jossa oli parisänky ja oma wc ja suihku. Sai miehen kanssa ihan rauhassa tutustua pikkuiseen:heart:
Tavallisella osastolla itseäni ärsyttää ehkä eniten se, että vessat sijaitsevat käytävän keskellä (kättärillä)ja sinne sitten olen saanut kuskata vauvan kopassaan mukaan, kun en uskalla huoneeseen jättää siksi aikaa.
Kirpalle tsemppiä hankalaan tilanteeseen :hug: ja vastaan myös tuohon ultrakyselyyn. Eli mulla oli neuvola 8.5 torstaina ja kutsu tuli muistaakseni viikon päästä perjantaina. Ja minulle myös sanottiin neuvolassa, että kutsu voi tulla myös naikkarilta.
Noh, jopas tuli kirjoitettua paljon. Ehkäpä jatkossa kirjoitan useammin
Ihanaa aurinkoista sunnuntaita kaikille toivottelee Mimmuli&hippu rv 11+5