Onko alkoholia joka ei haise hengityksessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kasta tamponi vodkaan ja tunkaise paikalleen... näinhän ne pikkutytsyt (ja potsutkin) tekee limudiskoissa, joissa pitää puhaltaa nollat...ja sitten ollaan niin tuhannenpäissään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kasta tamponi vodkaan ja tunkaise paikalleen... näinhän ne pikkutytsyt (ja potsutkin) tekee limudiskoissa, joissa pitää puhaltaa nollat...ja sitten ollaan niin tuhannenpäissään.

Meille tuotiin joskus ensiavusta osastolle 12-vuotias poika, joka oli ajanut tukkansa pois, vedellyt päänahkansa viilloille partaterällä, hieronut viiltoihin mobilatia, laittanut kelmun päälle ja sitten siihen pipon. Oli aika huonossa kunnossa.

Mutta ap:lle sellainen vinkki, että suklaa vie parhaiten alkoholin hajun hengityksestä. Purukumit ja pastillit eivät vie.

Tuli tosta pojasta mieleen, että mun eräs kaveri, kalju sellainen, pyysi aikanaan mua piirtämään päähänsä ison hymiön jollain halvatun paksulla tussilla. Mä piirsin... Ja sen jälkeen se poika oli aivan sekaisin, ja valitti päätänsä tuntikaupalla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mäkin olen ton votkan haisemattomuustarinan kuullu, mutta kyllä se vaan mun mielestä lemahtaa siinä missä muukin alko. :whistle:

No kyllä haisee. Kun on baarissa töissä, niin aika herkästi haistaa kuka on juonut ja kuka ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mäkin olen ton votkan haisemattomuustarinan kuullu, mutta kyllä se vaan mun mielestä lemahtaa siinä missä muukin alko. :whistle:

No kyllä haisee. Kun on baarissa töissä, niin aika herkästi haistaa kuka on juonut ja kuka ei.

Samaa mieltä edellisten kanssa, sitä viinaa ei olekkaan joka ei hengityksessä haisis. Ja jota ei sellainen ihminen haistais joka ei ole mitään ottanut.

Yhteistyössä