E
elisa
Vieras
mikä ei haiskahtas niin vahvasti jos vähän ottais ennen yhtä juttua....
miedot, esim siideri? vodka?
miedot, esim siideri? vodka?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kasta tamponi vodkaan ja tunkaise paikalleen... näinhän ne pikkutytsyt (ja potsutkin) tekee limudiskoissa, joissa pitää puhaltaa nollat...ja sitten ollaan niin tuhannenpäissään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kasta tamponi vodkaan ja tunkaise paikalleen... näinhän ne pikkutytsyt (ja potsutkin) tekee limudiskoissa, joissa pitää puhaltaa nollat...ja sitten ollaan niin tuhannenpäissään.
Alkuperäinen kirjoittaja tarmolle:hui kauhee! siis humaltumistarkoituksessako poika oli sen tehny??
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mäkin olen ton votkan haisemattomuustarinan kuullu, mutta kyllä se vaan mun mielestä lemahtaa siinä missä muukin alko.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mäkin olen ton votkan haisemattomuustarinan kuullu, mutta kyllä se vaan mun mielestä lemahtaa siinä missä muukin alko.![]()
No kyllä haisee. Kun on baarissa töissä, niin aika herkästi haistaa kuka on juonut ja kuka ei.