Joulukuiset

Ihanaa! Vitsi kun ite olis jo tuossa vaiheessa, nää ekat viikot on kaikista kuumottavimpia tnä 4+ jotain.
Jotenkin yllättävän nopeesti nää viikot kulunut kun on töissä arkisin ja viikonloput menee tytön kans puuhaillessa 🙊 Varasin ton ultran vajaa 3vk sitten ja yhtäkkiä tuliki se päivä 😂😅 Ensviikolla ekaan neuvolaan sit 🥰 Yritän ottaa iisisti, mutta kyllä välillä pelottaa jos meniskin kesken kun näin alussa vielä ollaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
@tiinaemilia mulla vuoteli tossa 5+3 paikkeilla, rusehtavaa valkkaria parina päivänä tuli vähän siteeseen, mutta loppui muutamien päivien jälkeen.

Ompa kivaa saada lisää porukkaa tänne ☺🤩.

Mä oon menossa reilun viikon päästä neuvolaan, sillon 8+6. Edellisenä päivänä on sit varhaisultra. Äkkiä se aika on menny ku tuntu että siihen on kamalasti aikaa, mutta nyt ei oo ku reilu viikko ✌🏻.

Oma olo ei oo kovin hääppönen. Oksennus kurkussa lähes jatkuvasti 🤢. Vielä en oo joutu pyttyä halailemaan, mutta tänään aamuna oli lähellä. Jätin töissä aamukahvit loppujen lopuks juomatta kun meinas tulla ylös…
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Nyt oon kyllä huolissani.. kaikki vähäiset raskausoireet mitä ollut eli suurimpana rintojen arkuus, on hävinnyt kokonaan. Onkohan peli menetetty
Mikä rv sulla on?
Mulla nyt rv4+ eikä kans juurikaan mitään oireita. Ainut on iltaturvotus ja monen päivän tauon jälkeen tänään mahaa vähän vihloi. Muuten ei mitään. Näin pienillä viikoilla sanoisin, ettei oireista voi vielä päätellä juuta eikä jaata. 🙂 Mutta ymmärrän, että stressaa. Tsemppiä ja päivä kerrallaan, toivoa ei kannata vielä menettää! 🙏🏼
 
  • Tykkää
Reactions: *Tähtipölyä*
Mikä rv sulla on?
Mulla nyt rv4+ eikä kans juurikaan mitään oireita. Ainut on iltaturvotus ja monen päivän tauon jälkeen tänään mahaa vähän vihloi. Muuten ei mitään. Näin pienillä viikoilla sanoisin, ettei oireista voi vielä päätellä juuta eikä jaata. Mutta ymmärrän, että stressaa. Tsemppiä ja päivä kerrallaan, toivoa ei kannata vielä menettää!
Mulla on nyt luultavasti 4+5 menossa. Oot varmaan oikeassa, ettei vielä monellakaan ole oireita.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
  • Rakkaus
Reactions: Nokare
@*Tähtipölyä* kyllä mullaki alussa oli oireetonta. Ja rinnat on aikaisemmissa ollut tosi kipeet, nyt ei niinkään. Ne on vaan jäätävän turvoksissa . Pahoinvointi nostanut päätään vasta 6+ viikon aikoihin.
Eli malttia vaan.. 😅 ensimmäinen raskaus niin heti huolissaan kun jotain muuttuu. Tietysti Googlettelu ei oo paras ratkaisu myöskään, siellä heti ensimmäisenä oli, että keskenmenosta kyse. Ei kai auta muuta kuin odotella 😊
 
Noniin nyt yksi huoli täälläkin mikä täytyy jakaa nyt tänne😅
Eilen myöhään illalla/yöllä alkoi todella voimakas kuukautiskipumainen polttelu alavatsalla ja alaselässä. Sitä kesti ehkä n. 5-10min ja kävin vessassakin jo katsomassa onko tullut jotain vuotoja.
No, kipu meni lopulta itsekseen ohi, mutta pelko jäi😅 Mitä jos jotain tapahtui vatsassa😱🤪
 
Mä oon vielä seuraillut viivojen vahvistumista. Yks alkanut raskaus mulla on päätynyt keskenmenoon ja siinä viivat vahvistui TODELLA hitaasti. Ja menikin kesken sit jo rv5. Oman mielenrauhan vuoks oon nyt vielä testaillut. Tänään tasapaksut viivat. 🙂🙏🏼 Digin ostoa vielä kuumottelisin, mut en tiiä kehtaako tuhlata rahoja semmoseen. 🙈
https://aijaa.com/OU8Eqd
(Kuvassa kaikki märkiä)

Vieläkö muut testailee vai oonko ainut sekopäätestaaja? 😅
 
jbd
Täällä yksi joulukuinen ilmoittautuu joukkoon 👋🏻 Laskettu aika on 21.12, lapsia ennestään kaksi.

Tänään viikkoja 6+0. Tähän asti olin huolissani oireettomuudesta, mutta nyt on parin päivän aikana ollut ihan hirveät pahoinvoinnit 😫 Eilen jouduin melkein hyppäämään ulos bussista kesken työmatkan kun iski niin huono olo 😅
 
Noniin nyt yksi huoli täälläkin mikä täytyy jakaa nyt tänne
Eilen myöhään illalla/yöllä alkoi todella voimakas kuukautiskipumainen polttelu alavatsalla ja alaselässä. Sitä kesti ehkä n. 5-10min ja kävin vessassakin jo katsomassa onko tullut jotain vuotoja.
No, kipu meni lopulta itsekseen ohi, mutta pelko jäi Mitä jos jotain tapahtui vatsassa
Oli kuitenkin ohi menevä kipu mihin ei liittynyt vuotoa, joten voisin kuvitella, että oli harmiton kipuilu 😊 kamalaa kun joutuu jännittää jokaisen oireen tai oireettomuuden vuoksi 😅
 
Mä oon vielä seuraillut viivojen vahvistumista. Yks alkanut raskaus mulla on päätynyt keskenmenoon ja siinä viivat vahvistui TODELLA hitaasti. Ja menikin kesken sit jo rv5. Oman mielenrauhan vuoks oon nyt vielä testaillut. Tänään tasapaksut viivat. Digin ostoa vielä kuumottelisin, mut en tiiä kehtaako tuhlata rahoja semmoseen.
https://aijaa.com/OU8Eqd
(Kuvassa kaikki märkiä)

Vieläkö muut testailee vai oonko ainut sekopäätestaaja?
Täällä yks sekopää, jolla loppui eilen testit ja lähi kaupassa testi oli loppu myös. Joten taidan tänään hakea vielä paketin oman mielenrauhan vuoksi 🤣
 
  • Haha
Reactions: Mollama
vierailija
Vierailijana kirjoitan kun en uskalla vielä liittyä.. nyt olis 4+2,eilen iltapäivällä tein ekan testin ja tänään aamulla toisen,yhtä haaleat viivat molemmissa niin pieni pelko jotta onko kaikki ok.. oireita on armoton yöhikoilu,hengästyminen,ajoittain jomotus alavatsalla,ihan todella ajoittain pientä pistelyä rinnoissa ja ruokahaluttomuus.
Pahoinvointi alkanut aina vasta viikolla 6+0 joten sitä en edes odota vielä,mutta myöskään rinnat ei ole yhtään turvonneet tai mitään.. pelottaa vaikka siis joo,tämä on nyt mun 7.raskaus,4 lasta syntynyt,kaksi keskenmenoa ollut varhaisilla viikoilla. Eli viidettä odotetaan. Nuorimman imetyksen lopetin n.pari kk sitten jotta voi toki silläkin olla vaikutusta.
Onko muilla haaleat,mutta selvät voivat vahvistuneet hiljalleen? Muistaakseni aiemmissa on vahvemmat viivat tullut hyvinkin jo näihin aikoihin.
 
  • Tykkää
Reactions: _Sabe_
vierailija
Vierailijana kirjoitan kun en uskalla vielä liittyä.. nyt olis 4+2,eilen iltapäivällä tein ekan testin ja tänään aamulla toisen,yhtä haaleat viivat molemmissa niin pieni pelko jotta onko kaikki ok.. oireita on armoton yöhikoilu,hengästyminen,ajoittain jomotus alavatsalla,ihan todella ajoittain pientä pistelyä rinnoissa ja ruokahaluttomuus.
Pahoinvointi alkanut aina vasta viikolla 6+0 joten sitä en edes odota vielä,mutta myöskään rinnat ei ole yhtään turvonneet tai mitään.. pelottaa vaikka siis joo,tämä on nyt mun 7.raskaus,4 lasta syntynyt,kaksi keskenmenoa ollut varhaisilla viikoilla. Eli viidettä odotetaan. Nuorimman imetyksen lopetin n.pari kk sitten jotta voi toki silläkin olla vaikutusta.
Onko muilla haaleat,mutta selvät voivat vahvistuneet hiljalleen? Muistaakseni aiemmissa on vahvemmat viivat tullut hyvinkin jo näihin aikoihin.
Ja siis la olisi 2.1. Mutta kukaan lapsista ei ole laskettuun aikaan asti odotellut vaan syntyneet aiemmin joten sillä täällä joulukuisissa olen.
 

Yhteistyössä