Kukkuluuruu:wave:
Ensinäkin halauksia
Mannalle:hug: Onpa melkoinen paukku, tiedä miten tuollaisesta itse selviäisikään...varmasti järkyttää pitkään!!
Muutaman tapauksen tiedän jossa talo on palanut tyystin vieden koko omaisuuden mukanaan, kamalaa!!
metsis mulla on nuita Ikean harsoja ja tykkään! Tykkään että ovat kestävämpiä ja jämäkämpiä kuin esim. ÄPharsot!
mimmillä edelleen mahtava masu, samoin kuin ihania masuja teillä muillakin!:heart:
(.) Mulla on ollut vähän samat huolet kuin
hampiaisella eli tuntuu että aikaisemmin vauva oli erittäin vilkas ja nyt liikkeet ovat selvästi vähentyneet! Liekö tosiaan tila pienentynyt tai asento muuttunut?! Raivotarjonnassa taitaa nykyään ainakin olla vaikka jotain liikettä tuntuu myös aivan alhaalla! Senverran asia on häirinnyt että sydänääniä olen taas alkanut kuuntelemaan ja viimeyönä näin jopa hirveää painajaista ja 4 aikaan aamuyöstä ryhdyin niitä taas kuuntelemaan!: /
Tuntuu että aina on jotain murehdittavaa...nyt kun supistukset ovat vähentyneet niin sitten nämä liikkeet!
Viikon päästä pääsen 4D-ultraan mikä on kyllä enemmän kuin odotettu!=)
Toinen ahdistuksen aihe on paino mikä tuntuu nousevan älytöntä vauhtia ja tällämenolla mennään kyllä kirkkaasti yli sen mitä kuopuksesta tuli kiloja! Olen hoikka ja kiloja kuuluukin tulla MUTTA olen ollut myös joskus lihava ja laihduttanut isot kilomäärät josta on jäänyt tietynlainen painonkontrolli päälle!
Imetys ei mun kohdalla toiminut laihduttajana joten työtä on tehtävä jokaisen ylimääräisen kilon kukistamiseksi, huoh! Nooh, se siitä...osittain omasta syystä, herkut kun maistuu kyllä!!:ashamed:
Neuvolatoimintaan olen minäkin periaatteessa ihan tyytyväinen, tosin harmiksi ihana (kemiat pelas tosi hyvin) alkuraskauden th vaihtui nyt toiseen ja hän on aika kylmäkiskoisen oloinen noin ihan perusluonteeltaankin! Kuitenkin asiallinen ja kuuntelee ja ottaa asiakseen jos niikseen tulee. Mä en henk.koht. jaksaisi mitään lässyttävääkään neuvolantätiä, saati mitään masuntaputtelijoita
Ultria meillä on kaksi ja siihen on saatu siis parannusta viimevuosina (ennen oli vain yksi). Kunta ostaa nämä ultrat yksityiseltä jossa viimeisen päälle laitteet 4D-ultrineen, eli olen ollut yleisesti tyytyväinen! Samaa mieltä kyllä olen siinä että alkuraskauden ultra sais olla kyllä joka paikassa ilmaiseksi!
Myös toi fysioterapeutti olis aika magee juttu, edes muutaman kerran synnytyksen jälkeen opastamassa oikeita liikkeitä jne.
Yksi mihin en ole kunnassamme tyytyväinen on lääkärit eli meillä ei ole ollut aikoihin pysyvää lääkäriä vaan vaihtuvuus on hirveä ja viimeaikoina lääkäreinä on ollut valmistuvia nuoria, yleensä poikia! Lääkärineuvolat on aika vastenmielisiä, eikä niistä jää kyllä mitään käteen!:kieh:
Jos mulla olisi ylimääräistä, kävisin kyllä yksityisellä ultran kera nuokin!
Joutuuko kukaan muu muuten lähettämään sähköisesti synnytystietoja sairaalaan?!
Meillä kaavakkeet täytetty aina ennen neuvolaan mutta nyt uutena käytäntönä nuo synnytykseen liittyvät asiat lähetetäänkin itse omalta tietsikalta (osoitteen ja salasanan sai neuvolasta). Eilen sen sitten täytin ja lähetin eteenpäin.
Paljon en osannut synnytykseltä toivoa vaikka edellisestä jäikin tietynlainen kammo koko touhuun!!
Minäkin sain viimeksi neuvolasta Kelan paprut ja olen niitä tässä täytellyt mutta tuntuu että taas olen ihan pihalla vaikka edellisten täyttämisestä vuosi vasta aikaa!! Noh, huomena menen tapaamaan esimiestä äloma-asioissa ja loppuviikosta marssin sitten Kelaan ihan luukulle viemään papreita!
Lumi-enkelillä ihana masu:heart: Näyttää kovasti saman muotoiselta kuin omani ja poikaa siis rakeenneUÄ lupaili ( ei kylläkään kovin uskottavasti kun sukukalleuksia ei meille voinut esitelä ollenkaan). Itselläni ollut alusta asti tyttöolo!
Jennyli 25+3