hassua, että teillä muilla on jo liikkeet vähenemään päin tilan vähenemisen vuoksi...itse vieläkin odottelen, koska se kunnon monottelu alkaa
No ehkä se jää tältä tuumailijalta välistä...En kuitenkaan jaksa olla huolestunut, kun ensikertalaisena en voi mitenkään tietää, kuinka kovia niiden potkujen "pitäisi" olla ja joka tapauksessa tunnen liikkeitä kyllä päivittäin ja useita kertoja. Välillä liikahduksia ja välillä potkuja, joita mieskin on pongaillut käteen tai korvaan. Ja nykyään saattaa tuntua joku liike/täytäisy vasemmalla ja hetken päästä oikealla ja sitten jo alhaalla. Eli kaipa se siellä liikkuu ihan normaalisti.
Hauskoja
masukuvia kaikilla. Itse en ole vielä yhtään ottanut tai kukaan ei ole ottanut mahasta...pitäisköhän pikku hiljaa alkaa ottaa, niin jäisi jokunen muistokin
lumi-enkeli mäkin veikkaisin tytöksi, kun on enemmän sellanen kokonaisvaltanen pyöreä pallo. Eli ei terävä ja selkeästi ulkoneva. Mullakin on sellanen kokonaisvaltanen pallo
Mites teillä muilla
hankinnat - missä vaiheessa ovat? Mä luulen, että meillä ne on tehty ja meni itseasiassa yhteensä vaan 460 e
Ostettiin
vaunut Teutonian mistral s tosi hyväkuntosina alle vuoden käytetyt käytettynä 360 e ja sitten lauantaina ostettiin kaukaloon sopivat
matkarattaat 100 e. Vaunut piti eka ostaa uutena, mutta jotenkin se olisi ollut järjetöntä maksaa 320 e lisää siitä, että saa valita värin ja että pyörät on käyttämättömät, kun sattu sopiva ilmotus huuto.nettiin. Ei saanut kaukalon ja vaunujen välille adapteria (yhtä uudempaan malliin olisi saanut), mutta myyjän mielestä ei kandennut lähteä ostamaan kaukaloa uusiksi, kun oli miehen veljeltä saatu vuoden käytössä ollut vuosi sitten keväällä ostettu
kaukalo. Mä olisin ehkä ollut kyllä valmis ostamaan Maxicosin tai Britaxin, kun ovat saaneet parempia arvioita testeissä kun noi Gracot...mutta joo järjetöntä se varmaan olisi ollut kun autossakaan ei ole isofixejä.
Hoitopöytää meille ei mahdu ja mies askartelee
hoitotason ja siihen hyllykön itse (on tehnyt meille vaikka mitä itse) ja vauva nukkuu laatikossa ekat pari kuukautta ennen kun saadaan siskolta semmonen kapea
kehtopinnasänky. Normaalia pinnistä meille ei oikein mahdu ja toista kehtopinnistä ei kannata ostaa kun noilta vapautuu kuitenkin alkukeväästä.
Mitä muuta pitäisi muistaa?
Hankintojen kohdallahan ei sitten puhuta mitään vaatteista, niiden määristä tai niihin kuluneista euroista
Mihis te muut nyt sit päädyitte
vakuutuksissa? me otettiin sit Pohjolasta pienen kilpailutuksen ja isomman nettivertailun jälkeen (Tryg oli järkky kallis), kun on vielä yli 3 vuotta voimassa Easy paketti, niin ei niitä muita vakuutuksia kandennut lähteä siirtämään. Periaatteessa olisi kyllä kiinnostanut esim. Aktian Nallevakuutus enemmän. Aika kallis on toi Pohjola varsinkin sitten lapsivaiheessa...
pingupongu meillä on valmennukset muutamaa päivää aiemmin molemmat eli ei olla samalla... ilmeisesti niillä on niitä sitten aika paljon
Azalea ja Luru 25+2