***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

Voi Sabine :hug: Täällä kyynelsilmin luin koskettavaa kirjoitustasi... Voiko kamalampaa tilannetta enää olla?!! Ihan sanattomaksi vetää ja mielen valtaa vain kova suru ja epäusko!!! Elämä ei kyllä ole reilua tai ainakaan sen kulkua ja tarkoitusta ei aina voi todellakaan ymmärtää... :(

Olen niin pahoillani puolestanne ja voin vain kuvitella teidän suuren surunne. Mikäli asiassa mitään "hienoa" on niin hatun nosto sinulle asenteestasi ja siitä että tekstistäsi kuultaa läpi toivon pilkahdus ja elämän jatkuvuuden ajattelu.

Ihan hirveästi jaksamista ja voimia tilanteeseenne ja tulevaan. Pitäkää huoli toisistanne ja surun ja epätoivon keskellä yrittäkää tukeutua toisiinne ja rakkauteenne. Toivon teille lisää valonpilkahduksia elämäänne ja suojelusenkeileitä rinnallenne. Uskon että vielä sen vauvan syliinne saatte terveenä ja elinvoimaisena laskea! :heart:

Cisu 26+2
 
Sabine Veti ihan sanattomaksi. Kovasti voimia teidän perheelle! :hug:

marrari Hyvä, että sait uuden ultra-ajan! Ihme lääkäri. Olisi nyt edes pyytänyt konsultaatiota kokeneemmalta, jos ei itse oikein tiennyt mitä tehdä. Ehkä se ajatteli, että "Herran haltuun..." :mad: Mun mielestä ihmistä ei saa jättää epätietoisuuden tilaan näissä asioissa!

Täällä kanssa vaivaa joku ihme kolotus. Oiskohan se raskaus nimeltään. :D Tuntuu, että hengittäminen on käynyt työläämmäksi. Mietin, että voiko se kohtu jo ylettää keuhkojen alareunaan. Muutenkin masuun on sattunut parina päivänä eri tavalla. Onneksi vauveli on hyvin eloisa eikä jätä arvuuttelun varaan sitä, että onko hän mukana vai ei.

Mandy ja pallero 23+5
 
Sabine :hug: Ihanilla sanoilla olet jaksanut muistaa meitä muita odottajia, kiitos niistä. Yritän muistaa sanasi varmasti :) Ihanaa kuulla, että teillä on sairausgeenistä huolimatta kolme pientä prinssiä kotona :heart:

Toivon koko sydämestäni kaikkea hyvää teidän perhellenne - vaikuttaa siltä, että kaikesta huolimatta jaksat arvostaa elämää ja tulevaa sellaisena kuin se on, niin hyvinä kuin pahoina hetkinä. Tällaiseen toivon itsekin elämässä pystyväni, koska kaikilla meillä on oma polkumme ylä- ja alamäkinen kuljettavanamme ja siitä eteenpäin kaikki on oikeastaan asenteesta kiinni. Minusta sinulla on hieno asenne ja varmasti myös lapsenne osaavat jonain päivänä arvostaa sitä, jos saat sen heille siirrettyä.

Voimia tulevaan ja käy ihmeessä täällä kertomassa tuntemuksiasi, jos siltä tuntuu!

Azalea
 
Paljon jaksamisia teille, Sabine:hug: Toivottavasti saatte kauniit hautajaiset vauvallenne ja käsiteltyä asiaa koko perheenä. Kovasti toivottelen onnea myös jatkoon, kun teillä kerta jo useampi terve lapsi on, niin eiköhän onni kohtaa teidät myös jatkossa lapsien myötä:heart:
 
Voi kuinka todella ikävää SaBiNe, en kyllä osaa sanoa muuta kuin että paljon paljon voimia ja haleja :hug:

Metsis mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa menny sf-mitta yläkäyrän yläpuolella, aika reippaastikin. Kokoarvioissa kävin viime raskaudessa rv 29, 35 ja viimeisin 38+5 jolloin päätettiin käynnistää kun vauva oli jo niin iso (4,2kg). Niin ja ultralla ne tehtiin mut me ei ees saatu tietää sukupuolta millään kerralla vaik oltas haluttu, ei vaan näkyny. Saa nähdä et miten nyt sit tällä kertaa toimitaan, toivon tietty ylimääräsiä ultria. Niin ja mulla on sokerit ollu aina ihan normaalit, saan muuten vaan vähän isompia vauvoja.

Täällä kans aika matelee! Varsinkin kun en ole nyt töissä eikä mulla ole oikeestaan mitään tekemistä. Päivät tuntuu niin pitkiltä...

Lolli & Kukka 26+0 *POKKKS*
 
Viimeksi muokattu:
Yhdyn Cisun kauniisiin sanoihin ja rutistan kovasti sinua SaBiNe :hug::heart:
Olen todella pahoillani puolestanne ja tuntuu etten halua nyt tänään omia navanseutumusasioita kirjoitella ollenkaan :'(
Olet ajatuksissani!:heart:
 
Kiitokset Jennylille uudesta hienosta pinosta :) Niin se on syksy saapunut, vaikka tällähetkellä on varsin kesäiset kelit ;)

Tervetuloa uusille :heart: ja halauksia sairastaville sekä kipuileville :hug:

SaBiNelle iso lohtuhali :hug: Ei löydy sanoja lohduttamaan :'(

Sitten omaa napaa:
Eilen oli lääkärineuvola, sairasloma jatkuu 3 viikkoa ja sitten on taas kontrollikäynti. Kohdunsuulla ei onneksi ollut tapahtunut enää lisää muutoksia, eli saikku on auttanut.
Hb oli tippunut 120.stä 112.sta ja aloitan nyt ottamaan Obsidania joka toinen päivä.
Paino oli vähän pudonnut, viimeksi 65 ja nyt 64,3.
Verenpaine 127/77
Pissa puhdas
Sf-mitta 28 :confused: eli yläkäyrillä mennään..
Vauvan syke oli 145

Tänään kävin sitten sokerirasituksessa, arvot oli ok. Eli paastoarvo 4.4, yhden tunnin arvo 8.1 ja kahden tunnin arvo 5.9. Olin ihan varma, että arvot on liian korkeat, koska olen nyt flunssassa ja olen aika paljon juonut viinimarjamehuja tukkoiseen oloon.

Supistukset ja kohdunsuun viillot ovat vähentyneet, mutta heti huomaa olossa, jos on ollut liian rasittava päivä. Särkee mahaa ja selkää. Onkin ollut melkoista opettelua että on osannut olla vaan.. Koko ajan sormet syyhyäisi johonkin hommaan.. puutarhatöistä puhumattakaan :ashamed:

Aurinkoisia syyspäiviä kaikille!

Nipsu + muru 27+5 :heart:
 
Voi Sabine, hurjasti voimia teille! Täälläkin itku tuli kun kirjoitustasi luin. :'(

Mitäpä tässä tosiaan omia murheitaan valittamaan, kun kaikki kuitenkin on monella mittapuulla mitattuna aivan hyvin!

mamadread ja ihme 22+5
 
SaBiNelle :hug:
Sanoja ei löydy lohduttamaan, mutta sen sanon, että sinulla on ihailtava asenne kaikesta huolimatta.
Omat "ongelmat ja oireet" tuntuvat niiiiiiin tyhjänpäiväiseltä. Kiitos kauniista sanoistasi.

Leenu 26+6
 
Voimia SaBiNen perheelle!!! :hug: Vetää aivan sanattomaksi, mutta kuten muutkin ovat kommentoineet; sinulla on aivan uskomattoman positiivinen asenne elämään edelleen. Toivottavasti nämä olisivat nyt viimeiset vastoinkäymiset teidän perheelle. :heart:

(.) Mulla ollut myös tuota kipuilua kohdunsuunpaikkeilla rv16 paikkeilla ja nyt taas, neuvolan mukaan ovat kohdun kasvupyrähdyksistä johtuvaa kipua, kun kohtu venyy eniten juuri siitä kohdunsuun kohdilta. Kuuluu siis asiaan. Muuten vointi täällä loistava. Mukavaa vaihtelua, kun viimeraskaus oli rasittava kaikkine kolotuksineen ja supistuksineen. Viikon päästä eka lääkärineuvola.

Jennyli kiitoksia uudesta pinosta!! Tervetuloa uusille!

auringonpilkku rv 24+6
 
hei apua, mulla on tulla verta pikkareihin tänään jonkuverran, ei paljoa kuitenkaan. viikkoja nyt tasan 25, mahakipuja on ollu vähän enemmän ku yleensä, alamahassa semmosta paineen tunnetta ja sattuu kun makaa ja seisoo suorassa. apua pelästyin tosi paljon, pitääkö mun soittaa heti terkkaan tai naistenklinikalle ja mennä tutkittavaks vai onko toi ihan normaalia?
 
miauh eiks kaikki vuodot pitäis tutkia tässä vaiheessa?näin oon ymmärtäny. soita terkalle, kyl se kertoo mitä sun pitää tehä.

voimia sabinelle ja koko perheelle :flower:

(.) ä-pakkaus tuli toissapäivänä, nyt oon alkanu pyykkään jo noita vauvanvaatteita + muita vauvajuttuja. eipähän oo sit kaikki kerralla =) mun mielestä pakkaus oli kivempi netissä. ei oo oikein mun makuun, nyt kaduttaa et otin sen enkä rahana. Mut välttämättä halusin siit haalarin, makuupussin ja pari vaatetta =) no kai noilla lopuilla sit jotain tekee?!?!?!

mammaloma alkaa virallisesti 1.11...eli ei enää kauaa =)

fanttomi & 25+0 POKS!!!!! :heart:
 
Fanttomi: kyl aika tavaran kaupitsee :D kyl ne kotivaatteina on kivoja vaik ei kaikki niin mieluisia oiskaan :D

Miauh: soita nyt ainaki terkkarille.. jos kirkasta vuotoa tulee ja siihen vielä liittyy kipua ni kyl se on pikaisesti syytä tutkia (etkä sit hyväksy mitään se on ihan normaalia vastausta jos eivät ota sinua tarkistukseen)
 
voi luoja ku mua väsyttää ja kusettaa koko ajan..vielä flunssanki :snotty: lykkäs tähän-ihan ku niis tytön kihomadois ei olis ollu tarpeeks tekemistä..no jotenki tää lenssuki tuntuu pikkujutulta niihin verrattuna:) ostin vauvalle vähä kamppeita,sitteri,turvakaukalo ja "uudet"(käytetyt) vaunut.omat alko sittenki olemaa liia kulahtaneet vaikkaki hyvin pelitti muuten.makuupussin ostan huomenna tutulta,ja pinnasuojuksen saan kans toivottasti pian.yks tuttu tuo ikeasta ku oli nii halpoja,iha perusvalkosia.mä en jotenki hannis maksaa 40e sellasesta ku ikeasta saan tuon 13e:lla.vielä patja puuttuu ja jotaki vaatteita,et iha hyvällä mallilla on jo mun systeemit!nyt ku sais vaa ajan kulumaa pikkuse nopeammin.,.lapsetki on jo malttamattomia,meinaavat ettei se vauva IKINÄ varmaan synny ja jouluun o liian pitkä aika.no siltä mustaki väliin tuntuu.toisaata mikäs kiire tässä on,ihanaa nautiskella isosta mahasta,viimestä kertaa..mä vaa tiiän ihteni jo nii hyvin et mun vauvakuumeilut ei oo ohi.menee ehkä 2 vuotta ja mä huomaan taas haaveilevani raskaana olosta ja vauvoista ;) mutta kyllä tää nyt saa luvan olla viimenen.mun nukkumiset on menny iha pepulleen,ei vaan uni tuu ja sit ku tulis,joko lapset herättää tai on jo aamu:headwall:.nyt parina iltana/yönä on närästäny,supistanu,kusettanu ja kutittanu,nuku siinä sitte: / nyt hakemaa lapset päiväkodista ja ruuanlaittoon ja siivotakki vois vähän ettei kaikki jää viikonlopulle.huomenna vapaapäivä,ihanaa ku saa pitkän viikonlopun,ehtiiki vähä enemmän tehä kaikkea.

murunen&nappula 25+0 poks!!
 
Tänään rv 28+0. Tasan 12 viikkoa la:aan. Menispä äkkiä nuo 12 viikkoo, mutta kun tuntuu aika vaan matelevan. No, päivä kerrallaan!
Mulla alkaa muuten äitiysloma jo 4.10 koska halusin sen varhaistettuna. No, kotonahan minä muutenkin olen kun hoitovapaalla olen mutta rahapussissa se tuntuu suuresti.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä