Moikka kaikille pitkästä aikaa
Tsemppiä kaikille sairastaville ja sairastavien lapsille. Eiköhän se syksyn eka flunssakierros kohta jo helpota...Ihanaa
anve, että lähdit sinne reissuun (tollasia meistä jokainen tarvitsee!) ja nätit on sun lasten sängyt. Mahtaakohan sitä itse jaksaa ommella mitään...Ostettiin joskus helmikuussa marimekosta uudet verhokankaat ja en ole vieläkään tehnyt niiden eteen mitään :ashamed:
Musta tuntuu, että mä tuun saamaan äippäpakkauksen vasta joskus viikolla 30 tai sen jälkeen :|. Mulla lähtee paperit kelaan vasta syyskuun 15. jälkeen (kun kaikki syyskuun palkat on maksettu) ajatuksella seuranta olisi huhtikuu-lokakuu. MUTTA silti olen ihan varma, että Kela haluaa odottaa palkkatietoja vielä lokakuun loppuun asti ja tulee pyytämään kaikkea lisää/asiassa kestää jne. No ehkä sitten vain soitan sinne, että voisiko pakkauksen silti lähettää, koska sen voi kuulemma lähettää heti hakemuksen ja raskaustodistuksen saapumisen jälkeen. Toisaalta meillä on niin pieni asunto, että en tiedä haluaisinkokaan sitä tänne pyörimään vielä, kun turvakaukalokin pyörii tässä olkkarissa
Oon kuitenkin hypistellyt sitä siskolla jo kesällä eli sillä tavalla tiedän about sisällön.
Mä oon kanssa tnä kotona seuraamassa tilannetta, kun eilen oli vatsa niin tajuttoman kipeä - sekä istuessa että kävellessä. Huomenna sitten varmaan taas töihin, koska nyt ei kyllä enää tunnu mitään. Onneksi meillä voi olla pois vain omalla ilmoituksella, ettei nyt sitten tartte mennä lääkäriin. Toki olisin mennyt, jos kivut olisivat jatkuneet.
Kenellä muulla tuntuu, että joulukuun (tai marraskuuhun, jolloin äipäloma alkaa) on ihan tajuttoman pitkä aika? Musta tuntuu, että päivät ja viikot matelee..varmaan ensimmäistä kertaa moneen moneen vuoteen aika tuntuu menevän näin. Ei ne madellut näin edes silloin toukokuussa, kun vain oksensi ja kaikki oli ylipäänsä vielä epävarmaa. No odottavan aika on pitkä...
Mummolasta löytyy taululla niin sopiva aforismi liittyen aikaan, niin jaan sen nyt näin tiistain kunniaksi teidän kanssanne
Aika on liian hidas odottaville
liian joutuisa pelkääville
liian pitkä murheellisille
liian lyhyt riemuitseville
mutta rakastaville
rakastaville aika on ikuisuutta.
Azalea ja Lurppakorva 24+3