Uusi kuu, uudet kujeet =)
Jennylille multakin tosi tosi iso, tukeva hali. Olen samaa mieltä, että parempi yksin kuin vaikeessa suhteessa. Karmeetahan tollaisia on suunnitella viimeisillään raskaana, mutta ei kai nämä kriisit elämäntilannetta aina kysele. Varmaan olisi hyvä, jos ukkosi olisi muutaman päivän muualla ja saisit olla rauhassa, mutta ainakin tuo perheneuvolajuttu kuulosti hyvältä, toivotaan selkeyttä tilanteeseen!
Neitoperho No toivottavasti ei ole ainakaan massiivinen homeenkarkoitusremppa edessä! Mutta joo, eipä pientä vauvaa halua hometalossa asuttaa, joten pidetään peukkuja, että on pieni korjaus tulossa!
Piianen Kas täällähän on jo lisää vauvoja, hurjasti onnea koko perheelle!
Uusille MOI!
Laskeutumisesta Kävin lekurilla tiistaina ja se sanoi, että joskus uudelleensynnyttäjillä vauva ei laskeudukaan mitenkään normiajassa ja kertoipa yhdestä tapauksesta, missä ei-laskeutunut vauva oli kesken synnytyksen keksinyt mennä perätilaan ja sitten se oli siinä juntattu vielä oikeinpäin ja oli tullut hienosti pää edellä ulos =) No ehkä tuo on poikkeus, mutta eipä meilläkään olla vielä laskeuduttu ja viikkoja on jo 36+3. Kohdunsuu oli ihan kiinni vielä, mutta joo eipä sekään kerro vielä mitään, kun hommat saattaa muuttua nopeestikin. Mulla supistelee useesti öisin, päivisin ei juuri ikinä.
Saz ja Neitoperho / vaivoista: älkääkä unohtako tosiaan niitä peräpukamia
Mä manasin takalistoni alimpaan helvettiin taannoin, mutta onneksi käsikaupparasvalla se parani noin viikossa. Nyt sitten ollaan luumu- ja kaalilaatikkodieetillä, ettei vatsa todellakaan enää mene kovaksi!!!!!!
Donter Mä ostin Scheriproct Neo -voidetta ja hyvin parani. Ei huomattavaa vaikutusta samantien, mutta tosiaan viikossa hävisivät ja pari viikkoa sivelin vielä varman päälle.
Meilläkin on tosi paljon
käytettyä tavaraa ja mun mielestä on aika turhaa maksaa kaikesta ensinnäkin se vauvalisä ja sitten vielä uuden tavaran lisä, vaikka varaa oiskin. Ei vastasyntyneiden kamat paljoa ehdi kulua. Vaunut me kyllä ostettiin esikoiselle uutena ja se olikin sitten halpa ja vähän kehno malli, eli ei näistä uusistakaan aina ole takeita
Kaikki toki riippuu siitä, jaksaako roikkua huutiksissa tai kirppareilla tai saako joltain tutulta kunnollista tavaraa asevelihintaan. Meillä mies on enemmän käytetyn perään mutta mä olen kyllä surutta ostanut uuttakin vermettä, kun on kovasti helppoa mennä vaan kauppaan. Enemmän mä kuulen lähipiiristä kommenttia, että kaikki pitäisi metsästää käytettynä, mutta kukin tekee tavallaan!
Välilihan venytys Joo pitäisi kai sekin taas alkaa. Ei ole kyllä hajuakaan, miten paikat joustaa kakkosen kohdalla, kun esikoisesta on alle 2 vuotta, mutta ehkä kaiken varalta vähän venyttelen ja vanuttelen.
Me kasattiin pinnasänky pari päivää sitten ja nyt esikoinen 1v9kk on ihan täpinöissään, että vauva vauva tulee ei tule tulee ei tule
Taisi vähän konkretisoitua tämä asia hänellekin, kun sille tyypille on jo nukkumapaikkakin valmiina! Lainasin kirjastosta kirjan nimeltä Äidin vatsassa on talo ja se ollaan kertaalleen katottu läpi.
Apua, kun ei millään kerkiä uppoutua tähän keskustelun seuraamiseen, mutta hyviä vointeja edelleen kaikille ja jaksoja loppumetreillä! Mä en jaksa nyt veikkailla mitään sen enempää, kuin että jotenkin tuntuisi meillä menevän joulukuulle. Katellaan nyt!!
Lillikka 36+3