Halloween huomenet! Meidän kuopus täyttää tänää 1-vuotta ja viikonloppu on ollut leipomisen ja syntymäpäiviin valmistautumisen täyteinen :heart:
Anteeksi tosiaan tämän hetkinen hiljaiseloni palstailun suhteen:ashamed: Päivittäin käyn kyllä uusimmat kuulumiset lukemassa ja elämässä teidän odotuksissanne mukana mutta kertakaikkiaan paukut ei tunnu riittävän siihen että kommentoisin tai kertoisin omia kuulumisia:ashamed:
Herkisti tosi paljon lukea että olette kaipailleet:heart:
Mä olen myös omalta osaltani viihtynyt tässä meidän pinossa ja kaikki olette todella miellyttäviä ja mukavia:hug:
Lollille vielä onnea tytöstä:heart: Ihana kuulla että kaikki on pienellä hyvin ja kyllä mä tippa linssissä luin miten teillä on ollut onni matkassa! Toivottavasti saatte pienen pian kotiinkin ja saatte aloittaa oikean vauva-arjen!
(.) Perjantaina poksui rv 32 ja torstaina mulla oli neuvola...
Rv 31+6 (rv 28+6)
Rr 124/88 (124/81) verenpaineet on siis lähtenyt hieman nousemaan
Hb Sf 30 (25.5)
Painoa +300g/vko, Yhteensä +9kg
Pissa puhdas
Vauvan sykkeet 130 (lepovaihe oli meneillään)
Liikkeet ++
Tarjonta Rt
Masussa siis kaikki hyvin, tosin tuo verenpainen nousussa! Tarjonnasta terkka ei ollut aluksi ihan varma mutta koska sykkeet kuuluivat alhaalta ja samoin hikka tuntuu ihan alhaalla, hän epäili että pää alaspäin ollaan
Seuraava aika olisikin ollut taas neuvolalääkäri mutta koska mulla on ollut suunnitelmissä käydä yksityisellä ultrassa niin tuo viimeinen lääkäri jää välistä!
Ultran varasin nyt sitten ma 8.11 =)
Supistuksia tulee nykyään useita päivittäin ja osittain ovat kipeitäkin. Samoin vauvan mönkiminen sattuu välillä, ainakin tuntuu kovin epämiellyttävältä. Tuntuu että vauva olisi jo aika iso...selkä ja pyllykin tuntuu kasvaneen kovasti! Vointi kuitenkin fyysisesti ihan hyvä,tai ennallaan! =)
Meidän parisuhde taas on ajautunut todella pahaan kriisiin ja tämä vie kyllä ihan hirveästi voimia
Meillä on ollut vaikeaa ennenkin, oikeastaan yhtä vuoristorataa koko 7-vuotta ja eron partaalla ollaan oltu ennenkin!
Musta tuntuu että meillä ei ole enää mitään muuta yhdistävää kuin lapset ja työmäärä tän suhteen eteen on niin valtaisa
Olen siis miltei päätökseni erosta tehnyt ja tämän tuonut julki myös neuvolassa ja perheneuvolassa. Perhetyöntekijäkin soitteli alkuviikosta!
Itse eropäätös ei niinkään ahdista tällähetkellä vaan selviytyminen arjesta lasten kanssa! Tilanne kun ei ole sitten helpoimmasta päästä 2 näin pienellä ikäerolla olevan kanssa (kuopuksella just hirvee eroahdistus päällä) ja nuo 4-vuotiaat alkaa olla aika vilkkaassa iässä vaatien kovasti virikkeitä ja fyysistä rasitustakin!
Nyt joku saattaa ajatella että miksi ihmeessä sitten olette tehneet vauvan tai miksi tällaiseen tilanteeseen on tulossa vauva?!
Mutta josko joku alkumetreiltä muistaa niin tämä vauvahan on meille täysi yllätys joka sai alkunsa imetyksestä ja minipillereistä huolimatta!
Tilannehan olisi aivan erilainen todellakin jos tätä vauvaa ei olisi tulossa...monin verroin siis helpompaa...itse vauvaa en kyllä antaisi pois mistään hinnasta enää:heart:
Näin siis täällä...päivä kerrallaan elellään ja luultavasti vauvan syntymän jälkeen ollaan sitten isojen asioiden/muutosten äärellä!
En itseasiassa edes tiedä tuleeko mies synnytykseenkään mukaan ja olen varalle pyytänyt rakasta ystävääni!
Nyt on jatkettava synttärivalmisteluja...yritän ja haluaisin palata kommentoimaan teidän muidenkin juttuja myöhemmin:heart::wave: