Onpa tosiaan verrattain monta jotka ovat lepoon joutuneet kohdunkaulan/suun muutoksien takia!!:O
Tsemppiä teille kaikille!:heart:
Täytyy myöntää että hieman mietityttää kyllä tää oma tilanne ja mikä on normaalia ja mikä ei?! Mullahan on läpi raskauden ollut tuntemuksia monen moisia...supistuksia, kovaa painetta, polttelua kohdunsuulla, sukkapuikkovihlaisuja, menkkasärkyä/selkäsärkyä jne.
Kohdunkaulalla/suulla oli muutoksia jo rv 22 ja rv 28 pehmeä ja sormelle auki!
2 kert olen käynyt neuvolalääkärissä ja kerran yksityisellä (ei ultraa). Tarkempiin tutkimuksiin tahi huoleen ei ole annettu aihetta vaikka mua itseäni onkin pelottanut! Oon siis aivan autuaan tietämätön mitä alhaalla tapahtuu
Mitä jos minäkään en tunista niitä hallaa tekeviä kipuja/tuntemuksia?!:O
Lähinnä mun muutoksia on vain sanottu uudelleen synnyttäjälle sopiviksi MUTTA voihan herranen aika uudelleen synnyttäjäkin synnyttää liian varhain!! Vallankin pelkoa on aiheuttanut se että edellisestä synnytyksestäkään en ehtinyt palautua kun kuopus oli vasta 5kk.
Meillä ei taida olla neuvolassa sellaista käytäntöä että johonkin ultraukseen pääsisi...ellei sitten tietysti lääkäri laittais lähetettä äitiyspolille! Vauvakin on ollut taas niin hiljainen viimepäivinä että sitäkin mietiskelee. Ehkäpä soitan neuvolaan huomena ja kysyn!
Yksityiselle menisin ultraan mutta nyt ei kertakaikkiaan ole rahaa siihen
(.) Parisuhde tässä päälimmäisenä nyt ajatuksissa ja pinnalla! Väsymystä ja kömpelyyttä! Häpyluu myös kipuilee...portaita noustessa tai kenkiä laitellessa kipuilee, kävelykin tuntuu.
Rinnoissa tuntuu hassua kihelmöintiä, kuin maidon heruessa...vaan mitään ei oo kyllä lähtenyt valumaan.
Paino taisi paukkua nyt sen +10kg mikä mulla oli takaraja:kieh: Muutamaa kiloa enempää en missään nimessä enää haluaisi!!
Onneksi ollaan jo näin pitkällä ja tuon rv 30 saavuttaminen huojensi kyllä kovasti!:heart:
Ihana masu
mimmi:heart:
Kaikille tasapuolisesti :hug:
Jennyli 30+2