Cisu:Kiitoksia tosta "supistus oire"-selvityksestä. Oon ihmetelly, kun aina rankemman päivän jälkeinen yö on menny vatsakramppejen ja ripulin takia valvoessa, mut toihan selvens et taitaa siinäkin olla kyseessä noi supistuksen, vaik kerran oon vaan kramppejen yhteydessä huomannu, et samal supistaa, on niin hankala huomata kipeitä suppareita, kun muutenkin sattuu niin saakelisti. Pitää vissii vieläkin tarkemmin noudattaa sitä lepäily määräystä.
Oon kanssa ihmetelly, et tuntuu tosi monella olevan ennenaikasen synnytyksen uhkia ilmassa. Mut, kun en edellisessä raskaudessa seurannu mitään pinoja, niin en tiiä onko yleensäkin aina näin?? Tuntuu vaan, ettei lähipiirissä ois olllu tällästä aikasemmin havaittavissa. Ja itellä ei ainakaan poikaa oottaessa ollu muuta kun se että poika laskeutu tosi alas jo suht aikasessa vaiheessa, mut paikat oli kiinni, eikä suppareita tuntunu.
Myyris 31+3
Oon kanssa ihmetelly, et tuntuu tosi monella olevan ennenaikasen synnytyksen uhkia ilmassa. Mut, kun en edellisessä raskaudessa seurannu mitään pinoja, niin en tiiä onko yleensäkin aina näin?? Tuntuu vaan, ettei lähipiirissä ois olllu tällästä aikasemmin havaittavissa. Ja itellä ei ainakaan poikaa oottaessa ollu muuta kun se että poika laskeutu tosi alas jo suht aikasessa vaiheessa, mut paikat oli kiinni, eikä suppareita tuntunu.
Myyris 31+3