Mulla oli eilen
neuvola. Kaikki muuten ok, mutta pissassa oli kahden plussan verran sokeria. :O Ens viikolla menen sitten sokerirasituksen. Toivon todella, että diagnoosina ei ois raskausdiabetes.
Sairaalakassia en oo vielä pakannut, saati miettinyt mitä sinne laittaisin. Putsailin aamulla kylläkin turvakaukaloa esikon jäljiltä ja kokosin puolikovan kantokopan vaunuihin. Jotain on siis tehty.
manna- Tosi hienoa kuulla, että parisuhderintamalla kulkee paremmin! Odotuskin sujuu mallikkaamin, kun ei tarvi suuria resursseja kohdistaa parisuhteen koossa pitämiseen. Hyvä juttu! :heart:
neitoperho Hikka tuntuu juuri sellaisena nopeana toistuvana sytkytyksenä. Ainakin mulla.
mamadread Meidän esikon pinnasänkyyn ois varmaan pitänyt olla juuri tuon kokoinen patja, mitä haet. En tajunnut silloin mittailla. Haettiin Ikeasta normi-pinnasängyn patja ja leikkasin sitä sitten mattopuukolla pienemmäksi. Suojus takaisin paikalleen ja vähän kääntelin reunoja patjan alle. Hyvin on jo reilun vuoden palvellut.
Ria88 Hyvä, että kaikki olikin hyvin ja pääsit näkemään jälleen vauvelin.
Mä odottelen myös joulua ja pari iltaa oon lipitellyt glögiä.
Baby showerit Minä ja 2 kaveriani pidettiin itsellemme yhteiset babyshowerit kesällä 2009.
Muita ei siis ollut paikalla. Painettiin vauvoille bodyt, syötiin hyvin ja höpöteltiin vauvajuttuja. Niin ja jokainen oli ostanut lahjan ja ne sitten arvottiin, että mikä meni kenellekin. Oikein mukavaa oli! Perinteisesti kait joku kaveri järkkää raskaanaolevalle baby showerit.
Unelmahöttö Kylläpäs sun kohdalle on sattunut kökkö lääräkri. :hug: Koita olla rauhallisin mielin, vaikka varmaan mietityttää tuo paino. En osaa kyllä siihen ottaa kantaa. Onneksi seuraavassa ultrassa sulla onkin joku muu lääkäri!
huimauksesta Mulla heittää välillä päässä, kun nousen nopsaan. Ja tämä johtuu käsittääkseni (mulla ainakin) alhaisista verenpaineista.
Ei kait tänne muuta ihmeitä. Mäkin pääsen tällä viikolla
kolmekymppisiin!
Mandy ja pallero 29+5
Muoks! Ai niin
liikkeistä piti sen verran sanoa, että vauveli on kyllä nyt vaihtanut asentoa poikittain. Jalat ja potkut tuntuu aika monesti oikeassa kyljessä navan korkeuksilla ja pää+kädet (?) vasemmassa alanurkassa. Tai musta tuntuu, että lapsonen on raivotarjonnan ja poikkitilan välisessä asennossa.
Vilkas hän ainakin on!