Sabinelle voimia ja jaksamista jatkoon :hug: Toistan viimekertaista tähän asiaan liittynyttä viestiäni, mutta jokaisella meillä on oma polku kuljettavanamme eli ei mitään niin pahaa ellei mitään niin hyvää, jollakin tavalla jonakin päivän :heart: Sinun asenteesti elämään on mahtava ja varmasti poikanne kasvavat onnellisina tuollaisessa perheessä tapahtumista huolimatta. Ihanaa syksyä teidän perheellenne!
Liinukalle myös onnea uuten raskauteen ja pahimpien riskiviikkojen ohittamisesta :flower: Muistan myös, kun lähdit ketjustamme ja asennoidut jo silloin positiivisesti tulevaisuuteen. Niinhän se on, että luonto hoitaa pois heikot (eli ne, joilla kehittymisessä menee jotakin pahasti vikaan) ja harvemmin niitä "viallisia prosesseja" saman henkilön kohdalle sattuu kuitenkaan peräkkäin ihan liian montaa. Sitten vain odottelemaan rakenneultraa ja joulun jälkeen kevätvauvaa
Nukkumisesta: itse saan kyllä nukuttua ihan täydet yöt, mutta mulla onkin ihan mahdottomat unenlahjat - voin normaalisti nukkua missä vain ja koska vain ja äidin sanoja lainaten: mun ympäriltä voisi purkaa yöllä talon enkä heräisi. Useimpina aamuöinä herään kerran vessaan (en kuitenkaan edes aina :ashamed
, mutta uni tulee heti, kun peiton taas korville vetää. Jep jep...joskus ollaan mietitty miehen kanssa, että mitäs jos mä en herää edes vauvan ääniin
No ehkä luonto hoitaa ton puolen...Nyt en siis herää vauvan liikkeisiin tai paikkojen puutumiseen tms.
Kietaisubodyja on Stokkalla Espritiltä (!!!) hintaan about 6 e kpl! Olin tosi yllättynyt, kun löysin niitä - tosi hyvälaatusen tuntusia ja tohon hintaan, kun ei Stokkalla varmaan mitään ole alle 10 euron
Että niille vinkkinä, joilla on Stockmann lähellä. Oli vaan pinkkejä ja sinisiä tosin. Mä otin saman tien 56 ja 62 kokoset. Muuten oon ostanut niitä aina kun oon bongaillut...esim. BOBO:n ystävänmyynnissä oli 5 e kpl valkosia Girandolan kietasuja kokoa 50-56.
Meillä oli tänään
perhevalmennusta tai jotakin sen tapaista. Ihan jees - aiheena seksuaalisuus ja kaikkea siihen liittyvää ennen ja jälkeen synnytyksen. Ei nyt varsinaisesti tullut mulle ainakaan mitään uutta, mutta musta oli myös hyvä, että mies oli kuuntelemassa
Sillä kun ei tällaisia netin tietolähteitä niin kuin mulla
ON: Huomenna neuvolalääkäriin ekstrakäynnille, kun viimeksi lääkäri sanoi, että pitää tulla näytille jos vatsakivut/supistukset jatkuu, kun oli kuitenkin vähän muutoksia tms. Niin kyllä mua kävellessä viiltää välillä aika pahasti (pitää hidastaa tahtia) ja eilen piti jumpassa mennä välillä reunalle kumaraan huilaamaan. Niin tehdään nyt sitten varmistustsekki, ettei kyseessä ole mitään vakavampaa, kun sattui olemaan aika vapaana.
Azalea ja Luru 29+2