Joulukorttikuva =) (lisätty toinenkin kuva)

kuvakorttikunniaan
Ulkomailla taitaa olla yleisempää jakaa lastensa kuvia tutuille ja sukulaisille. Ainakin canadasta ollaan saatu ja miehen kotiväki vaikka millasta potrettia.

Mä ainakin tykkään kun kavereilta tulee lasten kuvista kortteja kun osa asuu kauempana ja ei nähdä kuin harvoin niin mukava saada kuvallinen terveinen. Kaupan tusinakortti se vasta persoonaton on. Kymmenen kappaletta eurolla jostain laulavasta lumiukosta....

Niin ja AP IHANA KUVA!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuvakorttikunniaan:
Ulkomailla taitaa olla yleisempää jakaa lastensa kuvia tutuille ja sukulaisille. Ainakin canadasta ollaan saatu ja miehen kotiväki vaikka millasta potrettia.

Mä ainakin tykkään kun kavereilta tulee lasten kuvista kortteja kun osa asuu kauempana ja ei nähdä kuin harvoin niin mukava saada kuvallinen terveinen. Kaupan tusinakortti se vasta persoonaton on. Kymmenen kappaletta eurolla jostain laulavasta lumiukosta....

Niin ja AP IHANA KUVA!!
Mä itsekin tykkään saada niitä itse kuvattuja kortteja. En tiedä kuin uus juttu tää on suomessa, itse kun en ole saanut kuvakortteja vasta kun muutamana edellisenä vuotena. Tosin kavereilla ei kyllä ole lapsiakaan ollut aikaisemmin. Omasta lapsuudesta en muista et olis kuvakortteja lähetelty. Varmaankin yleistynyt digiajan myötä.
 
vieras
Toi toinen kuva on aivan IHANA! Minusta nuo on ihania, joissa lapsi on vielä vauva, mutta sitten kun vuosi toisensa jälkeen alkaa tulla aina samanlaisia kuvaalapsesta, niin sitten menee jo maku.. Terveisin se, joka sa sukulaiselta edelleen joka vuosi joulukortin, jossa lapsen kuva (ja lapsi on jo 13 vuotta..)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi toinen kuva on aivan IHANA! Minusta nuo on ihania, joissa lapsi on vielä vauva, mutta sitten kun vuosi toisensa jälkeen alkaa tulla aina samanlaisia kuvaalapsesta, niin sitten menee jo maku.. Terveisin se, joka sa sukulaiselta edelleen joka vuosi joulukortin, jossa lapsen kuva (ja lapsi on jo 13 vuotta..)
No toi on ehkä jo vähän hassua. Toivotaan että mä osaan lopettaa ennen kuin neiti on teini-ikäinen. Ja voihan sen kuvakortin tehdä niin monesta muustakin aiheesta kuin lapsesta.
 

Yhteistyössä