Joulukorttikuva =) (lisätty toinenkin kuva)

vieras
Sorry, mutta ilman käsiäkin ihan kauhea. En todellakaan ymmärrä näitä lapsista tehtyjä joulukortteja yleensä. Ne on vaan niin teennäisiä ja suomalaiset eivät kehtaa sanoa edes omille lapsilleen, kun saavat näitä "muka" kivoja kuvia.

Olen ihan sanaton.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sorry, mutta ilman käsiäkin ihan kauhea. En todellakaan ymmärrä näitä lapsista tehtyjä joulukortteja yleensä. Ne on vaan niin teennäisiä ja suomalaiset eivät kehtaa sanoa edes omille lapsilleen, kun saavat näitä "muka" kivoja kuvia.

Olen ihan sanaton.
Blaablaablaa, kateellisen puhetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sorry, mutta ilman käsiäkin ihan kauhea. En todellakaan ymmärrä näitä lapsista tehtyjä joulukortteja yleensä. Ne on vaan niin teennäisiä ja suomalaiset eivät kehtaa sanoa edes omille lapsilleen, kun saavat näitä "muka" kivoja kuvia.

Olen ihan sanaton.
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sorry, mutta ilman käsiäkin ihan kauhea. En todellakaan ymmärrä näitä lapsista tehtyjä joulukortteja yleensä. Ne on vaan niin teennäisiä ja suomalaiset eivät kehtaa sanoa edes omille lapsilleen, kun saavat näitä "muka" kivoja kuvia.

Olen ihan sanaton.
:headwall: :kieh: :headwall:

Minkälaisia joulukortteja sitten YMMÄRRÄT?
 
Kyllä me saatiin ihan hyviäkin kuvia



Tää on varalla jos käy niin että neiti ei ole yhteistyöhaluinen sen "oikean" kuvan kanssa.

muoks. Niin siis mulla on hyvä idea siitä "oikeasta" korttikuvasta. Sen toteutus riippuu sitten ihan neidistä ja valokuvaaja isästä. Nää otettiin eilen ihan extempore ensilumen villitsemänä =)
 
Mä en ymmärrä miks parjataan joulukortteja missä on lapsi ... eikös se ole mukavampi saada kuva muksusta kun joku tiimarin piirretty tusinakortti (valmiskortti) jota tulee 10 samana jouluna ja toiset 10 samaa seuraavana jouluna :headwall:

Ja aivan suloinen muksu kuvassa =)


*muoks

T:laiska tusinakortin lähettäjä :ashamed:
 

Yhteistyössä