Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Vartoojan :heart:![]()
Hitsi ehtisit ensin
Mie ottasin siis NewArtRiotin :heart: :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Vartoojan :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:En usko avioliittoon ja olen rakastunut Herra Sokrateeseen. Mutta Tuuljmyllynlämmittäjän kanssa voisin käydä kaffella Kuopijon kauppahallissa.
Olisin rasittavaa seuraa. "En käytä kahvia. Onko täällä haudutettua teetä? Hyi! En juo mitään pussiteetä. Minä otan limpparia."
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Vartoojan :heart:![]()
Hitsi ehtisit ensin![]()
Mie ottasin siis NewArtRiotin :heart: :hug:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Liliin tietty ja ei tarvitsisi edes pakottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Torvi:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:En usko avioliittoon ja olen rakastunut Herra Sokrateeseen. Mutta Tuuljmyllynlämmittäjän kanssa voisin käydä kaffella Kuopijon kauppahallissa.
Olisin rasittavaa seuraa. "En käytä kahvia. Onko täällä haudutettua teetä? Hyi! En juo mitään pussiteetä. Minä otan limpparia."
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä voisin Koodi ottaa kyllä sut![]()
Voidaan eheytyä yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Kiva.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä voisin Koodi ottaa kyllä sut![]()
Enää tarvitsee eheytyä lesboksi
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä valitsisin naisista meahin.![]()
Miehistä päättömän tai sitten PoikaMies-nimimerkin, joka tosin on taitanut lopettaa palstailun.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä valitsisin naisista meahin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä valitsisin naisista meahin.![]()
Kokkaisitsä keuhkokuumeiselle jotain hyvää, alkaa vähän noi einekset tökkiä?
Jos joo, ni lähetään maistraattiin vaikka heti (kunhan mä hörppään vähän yskänlääkettä)
Alkuperäinen kirjoittaja :Ei se varmaankaan kokkaisi. Tai ehkä jos aseella uhattaisiin. Tässä nimittäin oli hauska kysymysen asettelu: Kenet valitsi jos olisi PAKKO - esim. jos aseella uhtaisiin. Aivan eri päästä jonoa varmaankin valitaan silloin, jos vapaaehtoisesti saisi valita.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja :Ei se varmaankaan kokkaisi. Tai ehkä jos aseella uhattaisiin. Tässä nimittäin oli hauska kysymysen asettelu: Kenet valitsi jos olisi PAKKO - esim. jos aseella uhtaisiin. Aivan eri päästä jonoa varmaankin valitaan silloin, jos vapaaehtoisesti saisi valita.
No mie ainakin valitsisin NewArtRiotin vaikkei olis pakkokaan :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja :Ei se varmaankaan kokkaisi. Tai ehkä jos aseella uhattaisiin. Tässä nimittäin oli hauska kysymysen asettelu: Kenet valitsi jos olisi PAKKO - esim. jos aseella uhtaisiin. Aivan eri päästä jonoa varmaankin valitaan silloin, jos vapaaehtoisesti saisi valita.
No mie ainakin valitsisin NewArtRiotin vaikkei olis pakkokaan :heart:![]()
Naisen logiikkaako?
Eikö kukaan ajatellut kysymyksen asettelua pidemmälle?
Kuka kelpaisi vain pakon edessä, ja kuka vapaavalintaisesti. Eikö kukaan ymmärrä eroa?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Lunaticin, se on yhtä vittuuntunu miehiin ko mieki ja lisäksi ihailtavan suorapuheinen :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Ons Timppa jo varattu?