Jos olisi PAKKO valita, kenet palstalta ottaisit puolisoksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Torvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
En usko avioliittoon ja olen rakastunut Herra Sokrateeseen. Mutta Tuuljmyllynlämmittäjän kanssa voisin käydä kaffella Kuopijon kauppahallissa.

Olisin rasittavaa seuraa. "En käytä kahvia. Onko täällä haudutettua teetä? Hyi! En juo mitään pussiteetä. Minä otan limpparia."

Hei, rasittava is my middle name. Tai siis first name, jos ihan tarkkoja ollaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Torvi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
En usko avioliittoon ja olen rakastunut Herra Sokrateeseen. Mutta Tuuljmyllynlämmittäjän kanssa voisin käydä kaffella Kuopijon kauppahallissa.

Olisin rasittavaa seuraa. "En käytä kahvia. Onko täällä haudutettua teetä? Hyi! En juo mitään pussiteetä. Minä otan limpparia."

:laugh:

Ainakin jos tilanteen visualisoi höystettynä maahanheittäytymisellä ja nyrkkien hakkaamisella lattiaan. "Määä en haluu pussiteetä!"

Miehistä Timpan.
Mielipiteet monesta asiasta on erilaisia ja Timpalla ehdottomampia, mutta mä uskoisin, että me oltais aika monista ihan tavallisista arkielämän ratkaisuista samaa mieltä.
Ja riista on hyvää.

Naisista Aamuäree olis varmasti passeli. Taas ihan arkielämän kannalta. Se varmasti sietäisi ton hevoshörhöilyn ihan kitisemättä ja osallistuisikin, mä voisin sitten jeesata sen ompeluhommissa.

Ja se tukka, josta viimeksi näin kuvan, on ihan :heart:

Keittiksestä taitaa tulla pian riita, mäkin nimittäin valitsisin hänet. Kaikkien jo mainittujen hänen hyvien ominaisuuksiensa lisäksi hänellä on myös hyvä 'koiramaku'...:D

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä valitsisin naisista meahin. :D

Kokkaisitsä keuhkokuumeiselle jotain hyvää, alkaa vähän noi einekset tökkiä?

Jos joo, ni lähetään maistraattiin vaikka heti (kunhan mä hörppään vähän yskänlääkettä :whistle: )

Ei se varmaankaan kokkaisi. Tai ehkä jos aseella uhattaisiin. Tässä nimittäin oli hauska kysymysen asettelu: Kenet valitsi jos olisi PAKKO - esim. jos aseella uhtaisiin. Aivan eri päästä jonoa varmaankin valitaan silloin, jos vapaaehtoisesti saisi valita.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Ei se varmaankaan kokkaisi. Tai ehkä jos aseella uhattaisiin. Tässä nimittäin oli hauska kysymysen asettelu: Kenet valitsi jos olisi PAKKO - esim. jos aseella uhtaisiin. Aivan eri päästä jonoa varmaankin valitaan silloin, jos vapaaehtoisesti saisi valita.

No mie ainakin valitsisin NewArtRiotin vaikkei olis pakkokaan :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

Naisen logiikkaako?

Eikö kukaan ajatellut kysymyksen asettelua pidemmälle?

Kuka kelpaisi vain pakon edessä, ja kuka vapaavalintaisesti. Eikö kukaan ymmärrä eroa?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

Naisen logiikkaako?

Eikö kukaan ajatellut kysymyksen asettelua pidemmälle?

Kuka kelpaisi vain pakon edessä, ja kuka vapaavalintaisesti. Eikö kukaan ymmärrä eroa?

Ymmärrän kyllä tuon eron...

Mie vaan ymmärsin alotuksen niin että on pakko valita eikä niin että kenet valitsisi pakosta... :)

Yhteistyössä