Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Lunaticin, se on yhtä vittuuntunu miehiin ko mieki ja lisäksi ihailtavan suorapuheinen :heart:![]()
Meillä voisi tulla catfight lunasta :kieh:
Mitä vit.... |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Lunaticin, se on yhtä vittuuntunu miehiin ko mieki ja lisäksi ihailtavan suorapuheinen :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Lunaticin, se on yhtä vittuuntunu miehiin ko mieki ja lisäksi ihailtavan suorapuheinen :heart:![]()
Mitä vit.... |O
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jonkun, joka olisi mahdollisimman paljon pois kotoa. Ja kotona ollessaankin istuisi hiljaa sohvannurkassa kaukosäädin kädessä.
Joo, mutta saat luvan tuoda oman sohvan tullessasi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vieläkö olis paikka vapaa :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja :Ei se varmaankaan kokkaisi. Tai ehkä jos aseella uhattaisiin. Tässä nimittäin oli hauska kysymysen asettelu: Kenet valitsi jos olisi PAKKO - esim. jos aseella uhtaisiin. Aivan eri päästä jonoa varmaankin valitaan silloin, jos vapaaehtoisesti saisi valita.
No mie ainakin valitsisin NewArtRiotin vaikkei olis pakkokaan :heart:![]()
Naisen logiikkaako?
Eikö kukaan ajatellut kysymyksen asettelua pidemmälle?
Kuka kelpaisi vain pakon edessä, ja kuka vapaavalintaisesti. Eikö kukaan ymmärrä eroa?
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tää varmaan ehkä vaikka saattoi olla ihan hupina tehty....Alkuperäinen kirjoittaja ?:Naisen logiikkaako?
Minäkin voisin ottaa Rouva Parkulan. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Parkula:Rukoilijasirkka, se on panssi ja uskovainen. Ja sitten on se minkä nimimerkki oli joku mikä olikaan. Ai niin, Rouva Parkula, ehkä.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Anteeksi, etten muista ihan varmaksi nikkiäsi, mutta sinä jonka mielestä myös paras palstatapaaminen olisi sellainen, jossa ollaan saaristossa eri saarilla eri päivinä, siinä olisi nainen minun makuuniNäköjään siis nikinkin unohdin varuiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Anteeksi, etten muista ihan varmaksi nikkiäsi, mutta sinä jonka mielestä myös paras palstatapaaminen olisi sellainen, jossa ollaan saaristossa eri saarilla eri päivinä, siinä olisi nainen minun makuuniNäköjään siis nikinkin unohdin varuiksi.
Miten mie muistelisin et se olis ollu Non Compos Mentis...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Anteeksi, etten muista ihan varmaksi nikkiäsi, mutta sinä jonka mielestä myös paras palstatapaaminen olisi sellainen, jossa ollaan saaristossa eri saarilla eri päivinä, siinä olisi nainen minun makuuniNäköjään siis nikinkin unohdin varuiksi.
Ei ollut mielestäni, metsänpeittoa arvailen, mutten ole ihan varma.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä valitsisin naisista meahin.![]()
Kokkaisitsä keuhkokuumeiselle jotain hyvää, alkaa vähän noi einekset tökkiä?
Jos joo, ni lähetään maistraattiin vaikka heti (kunhan mä hörppään vähän yskänlääkettä)
Ei se varmaankaan kokkaisi. Tai ehkä jos aseella uhattaisiin. Tässä nimittäin oli hauska kysymysen asettelu: Kenet valitsi jos olisi PAKKO - esim. jos aseella uhtaisiin. Aivan eri päästä jonoa varmaankin valitaan silloin, jos vapaaehtoisesti saisi valita.
Taisi muuten olla metsänpeitto.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Anteeksi, etten muista ihan varmaksi nikkiäsi, mutta sinä jonka mielestä myös paras palstatapaaminen olisi sellainen, jossa ollaan saaristossa eri saarilla eri päivinä, siinä olisi nainen minun makuuniNäköjään siis nikinkin unohdin varuiksi.
Ei ollut mielestäni, metsänpeittoa arvailen, mutten ole ihan varma.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Gracen. Sen kanssa olisi epäilemättä parasta seksiä!