Jos olisi PAKKO valita, kenet palstalta ottaisit puolisoksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Torvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Jonkun, joka olisi mahdollisimman paljon pois kotoa. Ja kotona ollessaankin istuisi hiljaa sohvannurkassa kaukosäädin kädessä.

vieläkö olis paikka vapaa :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ei se varmaankaan kokkaisi. Tai ehkä jos aseella uhattaisiin. Tässä nimittäin oli hauska kysymysen asettelu: Kenet valitsi jos olisi PAKKO - esim. jos aseella uhtaisiin. Aivan eri päästä jonoa varmaankin valitaan silloin, jos vapaaehtoisesti saisi valita.

No mie ainakin valitsisin NewArtRiotin vaikkei olis pakkokaan :heart: :D

Naisen logiikkaako?

Eikö kukaan ajatellut kysymyksen asettelua pidemmälle?

Kuka kelpaisi vain pakon edessä, ja kuka vapaavalintaisesti. Eikö kukaan ymmärrä eroa?

Ohhoijjaa...
Sua mä en huolisi pakostakaan, mutta isomman pipon voin ostaa, niin ei noin kovasti hierrä ohimoa. Tää varmaan ehkä vaikka saattoi olla ihan hupina tehty humoristinen aloitus....

Ja mä käsitän tän niin, että jos se puoliso olisi pakko valita nimenomaan palstalaisten joukosta. Valitsisin siis ihan samoin, vaikka se valinta olisi vapaaehtoinen, jos palstalaiset olisivat se ainoa ihmisjoukko maailmassa, josta voisin vapaavalintaisesti pähkäillä sopivaa.

Koska oma mies ei täällää vietä aikaa, enkä tykkää naisista, pitää vastata Tripod. Se varmaan pitäisi musta hyvää huolta ja olis hyvä ja vastuuntuntoinen mies. Paitsi mä joutuisin sitten asumaan yhdessä sen ja sen naisen kanssa, ku ei se kuitenkaan sitä pistäis pellolle. :whistle:

Vaimoa olenkin josksu ollut vailla - olisi joku, joka huolehtisi ensimmäiseksi töistä tultuaan, onko lapsille ruokaa.

Puolisokseni täältä pyytäisin BKM:ää, Turkilmasta, Babylonia tai Tallua. Siinä tapauksessa, ettei kukaan heistä huolisi minua, on mielessäni jo muutama muukin.

Mutta miestäkin saattaisi tehdä mieli... :(

Anteeksi, etten muista ihan varmaksi nikkiäsi, mutta sinä jonka mielestä myös paras palstatapaaminen olisi sellainen, jossa ollaan saaristossa eri saarilla eri päivinä, siinä olisi nainen minun makuuni :D Näköjään siis nikinkin unohdin varuiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Anteeksi, etten muista ihan varmaksi nikkiäsi, mutta sinä jonka mielestä myös paras palstatapaaminen olisi sellainen, jossa ollaan saaristossa eri saarilla eri päivinä, siinä olisi nainen minun makuuni :D Näköjään siis nikinkin unohdin varuiksi.

Miten mie muistelisin et se olis ollu Non Compos Mentis... :)

Ei ollut mielestäni, metsänpeittoa arvailen, mutten ole ihan varma. :D

Juu varma en tosiaan olekaan... Muistan vaan tuon keskustelun :)

Nyt jää vaivaamaan jos ei selviä :D

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä valitsisin naisista meahin. :D

Kokkaisitsä keuhkokuumeiselle jotain hyvää, alkaa vähän noi einekset tökkiä?

Jos joo, ni lähetään maistraattiin vaikka heti (kunhan mä hörppään vähän yskänlääkettä :whistle: )

Ei se varmaankaan kokkaisi. Tai ehkä jos aseella uhattaisiin. Tässä nimittäin oli hauska kysymysen asettelu: Kenet valitsi jos olisi PAKKO - esim. jos aseella uhtaisiin. Aivan eri päästä jonoa varmaankin valitaan silloin, jos vapaaehtoisesti saisi valita.

Kyllä mä valitsisin meahin ihan vapaaehtoisestikin. :D Ja kokkaisin ilman muuta. Paljon ja hyvää ruokaa. :heart:

Taisi muuten olla metsänpeitto. :) Mä voisin ottaa muuten hänetkin! :heart: Mulla onkin kohta oikea haaremi. :D

Yhteistyössä