Jos olisi pakko valita, kumman ottaisit asumaan teille kuukaudeksi anoppisi vai äitisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ainakaan äitiäni. Se johtaisi totaalisen välirikon lisäksi myös avioeroon.
Anoppi on noista kahdesta vaihtoehdoista pienempi paha. Veikkaan kyllä että hän ei meillä kokonaista kuukautta viihtyisi...

Oman äitini. Hermot menisi siihenkin, mutta ainakin sille voisi suoraan sanoa, mikä mieltä painaa. Anoppini vetää herneen nenään helpommin ja sen kanssa on taiteiltava sanojensa kanssa, ettei se pahoita mieltään. (Mieheltä kysyin muuten myös ja se oli samaa mieltä kuin minä :D )

Anopin voisin ottaa vaikka ilman pakkoa. Äitini vaan, jos mitään muuta vaihtoehtoa ei olisi.

Anoppi on tehokas kotiapulainen ja jaksaa siinä sivussa touhuta lastenkin kanssa. Eikä ikinä osoita, että on jotenkin kamalaa, jos meillä on jokin nurkka pesemättä. Äitikin siivoilee ja auttaa, mutta tekee kyllä koko ajan selväksi, että hoidan kotini ja lapseni huonosti.

Anopin ehdottomasti. Auttaa lasten kanssa ja kotitöissä, on sympaattinen ja ihana ihminen. Oma äitini on alkoholisti ja oli juuri muutama kuukausi sitten 4 päivän vierailulla. Oli pieruissaan joka päivä.

No, kumpikaan ei taatusti itse tulisi, eikä se omasta mielestäkään herkkua olisi. Mutta kyllä kumman tahansa kanssa sen verran pakon edessä selvittäis. Eli hyvät on välit molempiin suuntiin ja saisi lastenhoitoapua yms. molemmilta, joten siitä ei ole kiinni. Jos asuttais jossain linnassa, niin voishan sitä vaikka huvikseenkin... molempien kanssa asuisin ihan mielelläni naapureina.

Tavallaan haluaisin ottaa äitini, JOS hän olisi sen aikaa raittiina, koska haluaisin tutustua häneen uudelleen paremmin, mutta ilman viinaa.
Jos tilanne olisi se mikä se on, niin ehdottomasti ex anoppini, hän on aivan ihana ihminen.

Äitini.

Silti kuitenkin :D

Yhtä hankala kuukausi olis tiedossa..... mun huusholliini ei toista naista mahdu hyörimään.

Anoppi hössää liikaa ja käyttää hirvittävää hajuvettä ja äiti hössää toisista asioista ja saa mut potemaan huonoa omaatuntoa alvariinsa jostain.

Mutta koska olen äitini kasvattama, myös minun tapani kasvattaa omia lapsiani on sama.
Se tämän kisan lopulta ratkaisi :D

Oman äitini tietysti. Meillä on pieni koti, pieni tupakeittiö. Anopin tyyli on istua sohvalla ja katsoa telkkaria ja odotella valmista. Sohvalle ei jää muille tilaa paljon sitten oleilla.

Äitini tekee koko ajan jotain ja on paljon menossa, liikkuu ja lenkkeilee, leipoo, touhuaa. Kaipaan yksityisyyttä paljon, enkä kestä edes omia lapsia koko ajan, joten ahdistaa vieraat ylipäänsä, puhumattakaan vieraat, jotka eivät tarjoudu lapsiperheessä tekemään oma osaansa ja lisäksi ovat koko ajan ainoassa yhteisessä tilassa.

Anoppi on ihana, mutta niin on äitinikin. Olisi toisaalta hienoa saada asua äidin kanssa (omassa kotonani) vielä hetken:). Anopin kanssa tuon ajan olen jo asunutkin (hän meillä), ja kivasti meni.
Eli vastaan äidin:)

äitini, olemme samassa työpaikassa töissä ja sekin on sujunut ongelmitta, emme ole koskaan mun 34v aikan tapelleet ja muutenkin olemme aikas saman laisia. anopin kannsa ihan ok välit mut olemme kumminkin ihan eri planeetoilta. mökillä on 4pv oltu yhdessä ja se kyl sujui ihan hyvin mut mut ei sitä täällä kotona kestäs. (meillä ihan tavis koti anopilla kaikki vimpan päälle design-huonekaluja ym)

Anopin. Olisi ihanaa saada hänet meille vierailulle, hän kun ei ole Suomessa koskaan käynytkään :)

Oma ihana äitini asuu lähellä ja näemme usein, joten olisi outoa ottaa hänet meille kuukaudeksi asumaan.

Anoppi. On fiksuin ihminen jota olen elämässäni tavannut. Osaa antaa toisille tilaa ja elää omaa elämäänsä, silti kuitenkin välittäen ja huoltakantaen. Auttaisi arjessa, mutta meidän kodin tapojen mukaan.

Yhteistyössä