H
Huumekoira
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mutta mikä on PANSSI?![]()
:attn: Kertokaas.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mutta mikä on PANSSI?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ottaisin Mrs Shillelagh, veikken lesboseksuaali olekaan. On hän vaan niin ihqbeijjbe :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Gracen. Sen kanssa olisi epäilemättä parasta seksiä!
Etkö sä ole koskaan ajatellut seksiä mun kanssa? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Gracen. Sen kanssa olisi epäilemättä parasta seksiä!
On niin vaikea kuvitella, kun et ole paljastanut itsestäsi mitään kovin intiimiä... Ei kun vaan kertomaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Gracen. Sen kanssa olisi epäilemättä parasta seksiä!
On niin vaikea kuvitella, kun et ole paljastanut itsestäsi mitään kovin intiimiä... Ei kun vaan kertomaan![]()
Mä annan vain harvoille ja valituille.Mun periaate on, että hyvää seksiä ja mahdollisimman paljon, mutta vain vakituisessa suhteessa. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Gracen. Sen kanssa olisi epäilemättä parasta seksiä!
Mä annan vain harvoille ja valituille.Mun periaate on, että hyvää seksiä ja mahdollisimman paljon, mutta vain vakituisessa suhteessa. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä annan vain harvoille ja valituille.Mun periaate on, että hyvää seksiä ja mahdollisimman paljon, mutta vain vakituisessa suhteessa. :saint:
No annatko sä mulle sitten, jos mennään naimisiin? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Gracen. Sen kanssa olisi epäilemättä parasta seksiä!
No ei tuo Mrs Shillelagh kovin yksiavioiselta vaikuta. Ensin oli Grace, sitten minä ja nyt se lämppää jo suakin! Mun sydän särkyi :'(
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä annan vain harvoille ja valituille.Mun periaate on, että hyvää seksiä ja mahdollisimman paljon, mutta vain vakituisessa suhteessa. :saint:
Annan.Ja usein. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä annan vain harvoille ja valituille.Mun periaate on, että hyvää seksiä ja mahdollisimman paljon, mutta vain vakituisessa suhteessa. :saint:
Turpiin? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä annan vain harvoille ja valituille.Mun periaate on, että hyvää seksiä ja mahdollisimman paljon, mutta vain vakituisessa suhteessa. :saint:
Turpiin? :heart:
Ei kun seksiä.Mä en hyväksy väkivallan käyttöä parisuhteessa. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Ottaisin Vartoojan.Voitaisiin yhdessä laulaa luritella Singstarilla illat =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Kiitän ja kumarran etukäteen runsaista valinnoista.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:onpas taas kysymys, miehistä vaikka Päätön tai vaikka Lillu, viimeksi mainitulla on ainakin hyvä musiikkimaku
...ja naisista...kukas se oli se aseksuaali palstalla, ottaisin hänet puolisoksi ilman muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mà vastaan sakonkin uhalla ettà ei ketààn B)
Oliko hän se, joka suuttui silmiensä arvosteluista?Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Mä ottaisin huumekoiran, hän kovin kaunis nainen.![]()