M
mie
Vieras
tiedän et etiketin mukaan lapsia ei haluta paikalle. tietääkö kaikki kutsuvat tän?
siis et oisko voinu vaan unohtua? ja onko suuriki moka, jos otan sillon 7kk ikäisen vauvan mukaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mä ainakin ottaisin mukaan, varsinkin jos imettäisin...hänhän ei vie paikkaa sieltä eikä syö niitä eväitä joita siellä on tarjolla. Ottaisin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:jos kutsussa ei ole lasten nimiä/lue matti &maija perheineen, hääpari ei halua myöskään lapsia sinne, korjaan vielä että melskaavia lapsia jotka juoksentelee ees-taas ja vieraiden on kunnioitettava myös tätä heidän päätöstä.
mutta sylivauvat on erikseen,eli kun imetät voit vauvan ottaa hyvin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:jos kutsussa ei ole lasten nimiä/lue matti &maija perheineen, hääpari ei halua myöskään lapsia sinne, korjaan vielä että melskaavia lapsia jotka juoksentelee ees-taas ja vieraiden on kunnioitettava myös tätä heidän päätöstä.
Meillä jäi viime kesänä häät väliin ku 10kk ikänen tyttö ei ollu tervetullu mukaan ja mä edelleen imetin.
Eli kannattaa varmistaa kutsujilta mitä ovat mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:Entä jos hääkutsussa on vain toisen nimi... meille nimittäin tuli kutsu häihin vain minun nimelläni, kutsussa ei missään mainittu että perheineen tai mitään![]()
Ja kutsun lähettäjä (minun velieni) varmasti tietää että minulla on mies ja lapsi.. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:Entä jos hääkutsussa on vain toisen nimi... meille nimittäin tuli kutsu häihin vain minun nimelläni, kutsussa ei missään mainittu että perheineen tai mitään![]()
Ja kutsun lähettäjä (minun velieni) varmasti tietää että minulla on mies ja lapsi.. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:jos kutsussa ei ole lasten nimiä/lue matti &maija perheineen, hääpari ei halua myöskään lapsia sinne, korjaan vielä että melskaavia lapsia jotka juoksentelee ees-taas ja vieraiden on kunnioitettava myös tätä heidän päätöstä.
Meillä jäi viime kesänä häät väliin ku 10kk ikänen tyttö ei ollu tervetullu mukaan ja mä edelleen imetin.
Eli kannattaa varmistaa kutsujilta mitä ovat mieltä.
mäkään en ois kyllä menny. mä en vaan voi ymmärtää tommosta. vaik tiedän, et jotkut pitää "aikuisten juhlia" mut silti et kieltää tulemasta alle vuoden ikäisen kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jäin serkkuni häistä pois juuri tuon takia että oli kutsussa vain mun nimi. Mokahan se oli, sisko meni koko porukallaIlmoittelivat jälkikäteen että moka mutta ei ainakaan mulle, että en periaatteesta mennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:Entä jos hääkutsussa on vain toisen nimi... meille nimittäin tuli kutsu häihin vain minun nimelläni, kutsussa ei missään mainittu että perheineen tai mitään![]()
no huh huh! onko mahdollista et ei oo vaan tajunnu laittaa molempia nimiä?![]()