Jokohan palstalaiset ovat käyneet ruokakaupassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie kävin kaupassa eilen, enkä Sellossa päinkään kyllä.
Mie käyn lihat ja kuivatuotteet yleensä Prismasta ja tuorepuolta enemmän Cittarista. Maito, säilyke ym. tuotteita Lidlistä ja pakasteita kirkonkylän kaupasta.
Jos joku mua seuraisi kaupassa, niin vois näyttää välillä oudolta munkin ostokseni :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
OK. Onko mukava paikka asua? Puhuuko enemmistö siellä ruotsia?
Olen asunut täällä nyt 18 vuotta ja ihan hyvin olen viihtynyt. Mukava luonnonläheinen ( löytyy suota, metsää, peltoa, lampea ) paikka kasvattaa lapsia. Ihan Helsingin tuntumassa kuitenkin eli Helsingin rajalle taitaa tästä meiltä olla noin kilometri. Ei ole ruotsinkielistä aluetta vaan ihan suomea täällä porukka puhuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
OK. Onko mukava paikka asua? Puhuuko enemmistö siellä ruotsia?
Olen asunut täällä nyt 18 vuotta ja ihan hyvin olen viihtynyt. Mukava luonnonläheinen ( löytyy suota, metsää, peltoa, lampea ) paikka kasvattaa lapsia. Ihan Helsingin tuntumassa kuitenkin eli Helsingin rajalle taitaa tästä meiltä olla noin kilometri. Ei ole ruotsinkielistä aluetta vaan ihan suomea täällä porukka puhuu.

Kuulostaa mukavalle paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mä kävin jo eilen ruokakaupassa mutta ajattelin vielä käväistä ostamassa pelkkiä herkkuja: suklaata, colaa ja pullaa. Se vasta noloa on!! :snotty:
Ei toi ole noloa. Paitsi jos sulla on ylipainoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
En käy koskaan lauantaisin ruokakaupassa ! Onneksi ei tarvitse.

Minäkään en mielelläni käy, mutta tänään piti käydä, kun oltiin reissussa ja oli kaapit tyhjät. Aika pitkään meni kyllä liikenteessä jonotellessa. Ei niinkään kaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
En käy koskaan lauantaisin ruokakaupassa ! Onneksi ei tarvitse.

Minäkään en mielelläni käy, mutta tänään piti käydä, kun oltiin reissussa ja oli kaapit tyhjät. Aika pitkään meni kyllä liikenteessä jonotellessa. Ei niinkään kaupassa.

Miten reissu muuten meni ? Ettekös te täälläpäin (ts. Italiassa ? ) olleet ?

Kaupassa käyty. Saalis 1,5 kg kulmapaistia, 130 g lauantaimakkaraa, 1,3 kg sisäfilettä, 1,5 kg ulkofilettä, 1,5 kg paahtopaistia sekä 300 g saunapalvikylkeä. Kukaan ei pyörtynyt ja kassakin tarkisti vain kerran loppusumman, joka oli 192,40 euroa :D

Kaupassa käyty. Saalis 1,5 kg kulmapaistia, 130 g lauantaimakkaraa, 1,3 kg sisäfilettä, 1,5 kg ulkofilettä, 1,5 kg paahtopaistia sekä 300 g saunapalvikylkeä. Kukaan ei pyörtynyt ja kassakin tarkisti vain kerran loppusumman, joka oli 192,40 euroa :D

Voiko lauantaimakkara olla luomua? :o :D

Jestamandeera, saisit miun kankut halvemmalla kärryyn :snotty: Ihan on luomua nekin :xmas: Hyvät on kyllä eväät siulla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mies unohti ostaa seiskan ja mun piti sit hakea se, eikä muuta... Yritin kyllä katsella josko ois joku muukin lehdykkä ollut minkä olisi voinut ottaa samalla. :D

Siä et lue Seiskaa, ethän? :o Petturi |O En puhu siulle ainakaan kolmeen sekuntiin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mies unohti ostaa seiskan ja mun piti sit hakea se, eikä muuta... Yritin kyllä katsella josko ois joku muukin lehdykkä ollut minkä olisi voinut ottaa samalla. :D

Siä et lue Seiskaa, ethän? :o Petturi |O En puhu siulle ainakaan kolmeen sekuntiin :xmas:

Luen mä, mutta vaan vessassa. ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Jestamandeera, saisit miun kankut halvemmalla kärryyn :snotty: Ihan on luomua nekin :xmas: Hyvät on kyllä eväät siulla :D
Tosta satsista riittää meidän perheelle kuukaudeksi. Mutta kyllähän toi luomu maksaa enemmän kuin tehotuotettu. Itse vaan ajattelen niin, että maksamalla luomusta säästän kipulääkkeissä ja työtehon alentumisessa. Yrittäjänä kun palkan saa vain tehdystä työstä, niin tuo luomuliha maksaa mulle äkkiä itsensä takaisin.

Yhteistyössä