kuinka moni tietää kenelle ne piraattituotteiden myynnistä tulevat rahat menee :saint: :attn: ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Noh, ihan asian vierestà taas. en ymmàrà miten suomalaiset sattavat suosia tuota pedofiilimatkailun paratiisia vain siità syystà ettà on halpoja matkoja..... feikkituotteilla viedààn tyòpaikkoja euroopasta
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:varmaan se ystävä tuntenu olonsa tosi hienoks ku oot menny tuollaisa menny laukoon naamaa päin, olisit antanu olla onnellinen feikeistään
Alkuperäinen kirjoittaja björn:...Ja vielä väittää niitä aidoiksi?
Neljä työkaveria töistä oli käyneet lomillansa (eri aikaan siis) Thaimaassa, ja nyt kun ovat sieltä possunpunaisina pikkuhiljaa rantautuneet, niin ei voi olla huomaamatta kun ennen jotain marimekon raitalaukkuja kanniskelevat tantat kulkevat nyt ns. "chanelit", "guccit", "louis vuittonit" ja "jimmy choot" olalla.
Kysyin yhdeltä että thaimaastako osti veskansa, no mistäpä muualtakaan, oli tosin vähän vaivautunut. Sitten huomasin chanel-tyyliset korvakorut korvissa.
![]()
Kysyin että ostiko nekin sieltä thaimaasta. Vastasi tällä kertaa vittuuntuneella äänensävyllä että ei ostanut, vaan forumin kultajousesta![]()
![]()
Hetken mietin että ihan tosissaanko se luuli että menee läpi, mutta jo ruokiksella se myönsi että thaimaastahan nekin oli.
Miksi niitä feikkejä sitten pitää ylipäätään ostaa, jos ei edes kehtaa myöntää että ne ovat feikkejä? Aitojen omistajat tunnistavat ne kilometrien päästä, ja muut hädin tuskin tietävät niiden olevan "jotain".
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ps. noita feikkejà ei tartte mennà thaimaaseen saakka hakemaan, saa niità tààltàkin nigerialaisilta katukauppiailta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ps. noita feikkejà ei tartte mennà thaimaaseen saakka hakemaan, saa niità tààltàkin nigerialaisilta katukauppiailta.
ThaiMAAHAN.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vieras:kateusko se niin kirvelee? siis mitä ihmettä se sulle kuluu mistä kukakin on mitäki ostanu.. sähän se oikea kyylääjä oot, ja vissiin vielä oikein painostat tunnustaan mistä ostit,kerroppa tuliko sulle hyvä mieli????
en jaksanu koko ketjua lukea..
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vieras:kateusko se niin kirvelee? siis mitä ihmettä se sulle kuluu mistä kukakin on mitäki ostanu.. sähän se oikea kyylääjä oot, ja vissiin vielä oikein painostat tunnustaan mistä ostit,kerroppa tuliko sulle hyvä mieli????
Hohhoijaa, menikö vähän ylitulkinnaksi.
No mä kyllä tulkitsin samoin. ja olen varma että sä nautit kun saat nolata muita. huono itsetuntoko lie syy, aivan sama mutta tympeää tuollainen on joka tapauksessa.Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vieras:kateusko se niin kirvelee? siis mitä ihmettä se sulle kuluu mistä kukakin on mitäki ostanu.. sähän se oikea kyylääjä oot, ja vissiin vielä oikein painostat tunnustaan mistä ostit,kerroppa tuliko sulle hyvä mieli????
Hohhoijaa, menikö vähän ylitulkinnaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliko se sitten kivaa, että painostit työkaveriasi "tunnustamaan", että korut ovat Thaimaasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:Mä voisin ostaa piraatin mut en sen takia että näyttäisi aidolta vaan sen takia et ylipäätään mun mielestä hyvän näköinen. Mulle on ihan sama onko jonkun päällä piraatti vai aito tuote vai h&m:stä ostettu halppis tuote kunhan on ostajan mieleen.Mä en ylipäätään ymmärrä et miksi pitää mennä kyselemään ihmisiltä onko tuote aito vai Thaimaasta ostettu... se kieltämättä kuulostaa vähän kateelliselta.
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliko se sitten kivaa, että painostit työkaveriasi "tunnustamaan", että korut ovat Thaimaasta?
Miten niin painostin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Noh, ihan asian vierestà taas. en ymmàrà miten suomalaiset sattavat suosia tuota pedofiilimatkailun paratiisia vain siità syystà ettà on halpoja matkoja..... feikkituotteilla viedààn tyòpaikkoja euroopasta
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Jos oikein sanoja väännellään, niin siellä ihan ekassa viestissäsi kirjoitit että "myönsi" korvisten ostopaikaksi Thaimaan. Sen voisi tulkita, että jonkunlaista kuulustelunpoikasta olisi ollut ilmassa *vitsailee*
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:En jaksanut lukea ketjua, mutta feikit on oikeasti noloja. Ja Thaimaa on out, out, out.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:En jaksanut lukea ketjua, mutta feikit on oikeasti noloja. Ja Thaimaa on out, out, out.