Minkä takia sieltä Thaimaan lomareisusta pitää aina raahata niitä kamalia feikkikamoja mukaansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Emmä käsitä mitä sä björn vaahtoot. Miks ihmeessä se sun peetä noin kutittaa että työkaveris laukku ja korvikset on feikki? Helkkari, jos joku laukku on hieno mutta ikinä ei aitoon olis varaa ja saa sen halvalla feikkinä, niin mitä sitten? Sun elämäskö menee pilalle siitä? Vai onko pointtis se, että susta on just kivaa yrittää nolata ja huomautella niille että jaha et sitten raskinut aitoa ostaa? Joskus osoittaa fiksuutta että osaa pitää naamansa kiinni ;)

Noh, ihan asian vierestà taas. en ymmàrà miten suomalaiset sattavat suosia tuota pedofiilimatkailun paratiisia vain siità syystà ettà on halpoja matkoja..... feikkituotteilla viedààn tyòpaikkoja euroopasta

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Noh, ihan asian vierestà taas. en ymmàrà miten suomalaiset sattavat suosia tuota pedofiilimatkailun paratiisia vain siità syystà ettà on halpoja matkoja..... feikkituotteilla viedààn tyòpaikkoja euroopasta

Ne työpaikat kun menee muutenkin. Ja kun on uhkana mennä duuni alta niin ei ole varaa matkustaa kalliisiin kohteisiin tai ostaa aitoja merkkilaukkuja. Ai niin, mutta eihän toki köyhä saa hankkia MITÄÄN kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
varmaan se ystävä tuntenu olonsa tosi hienoks ku oot menny tuollaisa menny laukoon naamaa päin, olisit antanu olla onnellinen feikeistään

Joillekin on vain elämän tarkoitus ja päivän kohokohta kun saa nolata ihmisiä ympärillään :( tollaset tyypit on sitten inhottavia, riemuitsevat toisten mielen pahoittamisesta :(

Alkuperäinen kirjoittaja björn:
...Ja vielä väittää niitä aidoiksi?

Neljä työkaveria töistä oli käyneet lomillansa (eri aikaan siis) Thaimaassa, ja nyt kun ovat sieltä possunpunaisina pikkuhiljaa rantautuneet, niin ei voi olla huomaamatta kun ennen jotain marimekon raitalaukkuja kanniskelevat tantat kulkevat nyt ns. "chanelit", "guccit", "louis vuittonit" ja "jimmy choot" olalla.

Kysyin yhdeltä että thaimaastako osti veskansa, no mistäpä muualtakaan, oli tosin vähän vaivautunut. Sitten huomasin chanel-tyyliset korvakorut korvissa.
2818967-m.jpg

Kysyin että ostiko nekin sieltä thaimaasta. Vastasi tällä kertaa vittuuntuneella äänensävyllä että ei ostanut, vaan forumin kultajousesta :D :D :D

Hetken mietin että ihan tosissaanko se luuli että menee läpi, mutta jo ruokiksella se myönsi että thaimaastahan nekin oli.

Miksi niitä feikkejä sitten pitää ylipäätään ostaa, jos ei edes kehtaa myöntää että ne ovat feikkejä? Aitojen omistajat tunnistavat ne kilometrien päästä, ja muut hädin tuskin tietävät niiden olevan "jotain".

kateusko se niin kirvelee? siis mitä ihmettä se sulle kuluu mistä kukakin on mitäki ostanu.. sähän se oikea kyylääjä oot, ja vissiin vielä oikein painostat tunnustaan mistä ostit,kerroppa tuliko sulle hyvä mieli????

en jaksanu koko ketjua lukea..

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vieras:
kateusko se niin kirvelee? siis mitä ihmettä se sulle kuluu mistä kukakin on mitäki ostanu.. sähän se oikea kyylääjä oot, ja vissiin vielä oikein painostat tunnustaan mistä ostit,kerroppa tuliko sulle hyvä mieli????

Hohhoijaa, menikö vähän ylitulkinnaksi.

mä en edes tunnista aitoja vaatteita ja laukkuja.
Ei taida olla edes varaa pph:n palkalla ostella oikeita merkkituotteita.
Onneksi halpiksesta löytyy mullekin vaatteita.

Oliko se sitten kivaa, että painostit työkaveriasi "tunnustamaan", että korut ovat Thaimaasta?

No mä kyllä tulkitsin samoin. ja olen varma että sä nautit kun saat nolata muita. huono itsetuntoko lie syy, aivan sama mutta tympeää tuollainen on joka tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Mä voisin ostaa piraatin mut en sen takia että näyttäisi aidolta vaan sen takia et ylipäätään mun mielestä hyvän näköinen. Mulle on ihan sama onko jonkun päällä piraatti vai aito tuote vai h&m:stä ostettu halppis tuote kunhan on ostajan mieleen.Mä en ylipäätään ymmärrä et miksi pitää mennä kyselemään ihmisiltä onko tuote aito vai Thaimaasta ostettu... se kieltämättä kuulostaa vähän kateelliselta.

Peesi, just samoin ajattelen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko se sitten kivaa, että painostit työkaveriasi "tunnustamaan", että korut ovat Thaimaasta?

Miten niin painostin? :D

Jos oikein sanoja väännellään, niin siellä ihan ekassa viestissäsi kirjoitit että "myönsi" korvisten ostopaikaksi Thaimaan. Sen voisi tulkita, että jonkunlaista kuulustelunpoikasta olisi ollut ilmassa *vitsailee*

Minä en tunnista merkkilaukkuja. Varmaankin ostaisin kanssa mieluisan laukun edullisesti ilman että edes tajuaisin sen olevan kopio mistään aidosta :D ja jos ap tulisi kyselemään, että mistä otit feikkilaukun niin purskahtaisin nauruun ja kysyisin, että MITÄ se on kopio, kun en laukkumerkkejä ja -malleja tunnista ainuttakaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

no ne matkat ei nyt niin halpoja ole ainakaan tälläiselle nelihenkiselle perheelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Jos oikein sanoja väännellään, niin siellä ihan ekassa viestissäsi kirjoitit että "myönsi" korvisten ostopaikaksi Thaimaan. Sen voisi tulkita, että jonkunlaista kuulustelunpoikasta olisi ollut ilmassa *vitsailee*

Niin siis myönsi valehdelleensa, hänhän tuli oma-aloitteisesti kertomaan asian ruokiksella.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
En jaksanut lukea ketjua, mutta feikit on oikeasti noloja. Ja Thaimaa on out, out, out.

Ei juma :laugh: valitsetko sä matkakohteesi sen mukaan mikä on in, etkä sitä minne itse haluat mennä? :laugh: TOI on noloa.

Vain kuollet kalat ui virran mukana.

Yhteistyössä