Minkä takia sieltä Thaimaan lomareisusta pitää aina raahata niitä kamalia feikkikamoja mukaansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Björn

Aktiivinen jäsen
15.03.2009
17 686
5
36
...Ja vielä väittää niitä aidoiksi?

Neljä työkaveria töistä oli käyneet lomillansa (eri aikaan siis) Thaimaassa, ja nyt kun ovat sieltä possunpunaisina pikkuhiljaa rantautuneet, niin ei voi olla huomaamatta kun ennen jotain marimekon raitalaukkuja kanniskelevat tantat kulkevat nyt ns. "chanelit", "guccit", "louis vuittonit" ja "jimmy choot" olalla.

Kysyin yhdeltä että thaimaastako osti veskansa, no mistäpä muualtakaan, oli tosin vähän vaivautunut. Sitten huomasin chanel-tyyliset korvakorut korvissa.
2818967-m.jpg

Kysyin että ostiko nekin sieltä thaimaasta. Vastasi tällä kertaa vittuuntuneella äänensävyllä että ei ostanut, vaan forumin kultajousesta :D :D :D

Hetken mietin että ihan tosissaanko se luuli että menee läpi, mutta jo ruokiksella se myönsi että thaimaastahan nekin oli.

Miksi niitä feikkejä sitten pitää ylipäätään ostaa, jos ei edes kehtaa myöntää että ne ovat feikkejä? Aitojen omistajat tunnistavat ne kilometrien päästä, ja muut hädin tuskin tietävät niiden olevan "jotain".

mä en ymmärrä tätä sun aloitusta? kateus paistaa läpi melko rankasti,et taida itse thaimaahan päästä?

joo ja mitä se sua liikuttaa mitä toiset kantaa olallaan tai korvissaan? niin ja mulla on kaks aitoa vuittonin laukkua vaikka oon rämäpäärokkari enkä taaaaatusti näytä siltä miltä sun mielestä pitäisi:D

Väliäkö hällä? EN mä ainakaan raski ostaa täältä monien satojen kelloa, vähänkin hyväänköiset maksaa väh satkun, sieltä kaveri toi parilla eurolla kpl ja jos menee rikki niin eipä ole suuri vahinko.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mä en ymmärrä tätä sun aloitusta? kateus paistaa läpi melko rankasti,et taida itse thaimaahan päästä?

joo ja mitä se sua liikuttaa mitä toiset kantaa olallaan tai korvissaan? niin ja mulla on kaks aitoa vuittonin laukkua vaikka oon rämäpäärokkari enkä taaaaatusti näytä siltä miltä sun mielestä pitäisi:D

No niin just, tulihan se kateuskorttikin sieltä.

Sen verran mua liikuttaa kun olin ennen naisten asusteiden osastolla töissä missä nykyään kyseiset tyypit ovat, ja olen siis luonnollisestikin kiinnostunut mitä ihmiset pitävät yllään. Ehkä metallialalla ei ole tuollaista, en tiedä.

Ja miten ne sun vuittonis liittyy nyt mihinkään jos ne kerran on aitoja?

Alkuperäinen kirjoittaja björn:

No niin just, tulihan se kateuskorttikin sieltä.

Sen verran mua liikuttaa kun olin ennen naisten asusteiden osastolla töissä missä nykyään kyseiset tyypit ovat, ja olen siis luonnollisestikin kiinnostunut mitä ihmiset pitävät yllään. Ehkä metallialalla ei ole tuollaista, en tiedä.

Ja miten ne sun vuittonis liittyy nyt mihinkään jos ne kerran on aitoja?

älä ny loukkaannu :D mietin vaan miks jotai voi noin paljon kiinnostaa mitä toiset pukee päälleen...? ite ei oo tapana kamalasti arvostella toisten korvakoruja(!). mut kukin tyylillään tai tyylittömyydellään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onko sillä väliä onko se aito vai ei??? Mulla ainakin on paljon piraattivaatteita niin thaimaasta kuin kiinan torilta, ja aivan asiansa ajaa.

ajaa asiansa eli luulet että ihmiset luulevat sun housujen olevan aidot, kut toisessa lahkeessa lukee isolla CALVIN ja toisessa KLEIN :D hei ei oo pakko olla mitään huippumerkkiä ne vaatteet jos ei ole varaa, henkka maukalta saa hyviä vaatteita ja varmasti parempi laatuisiakin,

älä ny loukkaannu :D mietin vaan miks jotai voi noin paljon kiinnostaa mitä toiset pukee päälleen...? ite ei oo tapana kamalasti arvostella toisten korvakoruja(!). mut kukin tyylillään tai tyylittömyydellään ;)

Ootko tosissas? Kyllä mun kaveripiirissä on ihan normaalia, että huomioidaan jos joku on ostanut jotain uutta. "Ai uudet korvikset, kivat. Mistä ostit?"

Ootko tosissas? Kyllä mun kaveripiirissä on ihan normaalia, että huomioidaan jos joku on ostanut jotain uutta. "Ai uudet korvikset, kivat. Mistä ostit?"

Mutta jos ne eivät ole sinusta kivat vaan karmeat?

Kyl me ainakin huomioidaan, mut ei kukaan jaksa olla enää niin penska ja kysellä mistä joku on jotain ostanut ja paljon maksanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:

kyllä mun kaveripiirissä on ihan normaalia että huomioidaan jos joku on ostanut jotain uutta. "ai uudet korvikset, kaameat ja taatusti kopiot?eikö olekin tunnusta".. :D

No onko sillä väliä onko se aito vai ei??? Mulla ainakin on paljon piraattivaatteita niin thaimaasta kuin kiinan torilta, ja aivan asiansa ajaa.

ajaa asiansa eli luulet että ihmiset luulevat sun housujen olevan aidot, kut toisessa lahkeessa lukee isolla CALVIN ja toisessa KLEIN :D hei ei oo pakko olla mitään huippumerkkiä ne vaatteet jos ei ole varaa, henkka maukalta saa hyviä vaatteita ja varmasti parempi laatuisiakin,

Ei todellakaan ole siitä kiinni ettei aitoihin ole varaa tai ettei aitoja olisi myös minun vaatekaapissani. Myös nämä piraatit ajaa ihan asiansa, esim Timberlandin coretex takki kiinan torilta 10e ajaa ihan saman asian kuin aito urheiluliikkeestä 200e. Ei tule vesi sisään eikä sureta kun menee rikki tai likaantuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:

kyllä mun kaveripiirissä on ihan normaalia että huomioidaan jos joku on ostanut jotain uutta. "ai uudet korvikset, kaameat ja taatusti kopiot?eikö olekin tunnusta".. :D
Heh (vieläkin hymiölakossa )

Minä sain aidon jadekorun, helmet ja jakkilaukun Kiinasta....siellä on kanssa paljon noita feikkejä, lapsille mieluusti hankkisin feikkejä kuin aitoja...ihan siitä syystä, että aidot ovat niin paljon arvokkaampia.

Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Onneksi monet miehet ottaa sieltä naisen mukaansa. Ei ole feikki, vaan itseasiassa paljon aidompi ja terveempi (vitaali ja fertiili) kuin länsimainen nainen.

Ollaan joo huomattu ja ERITTÄIN ahkeria töissä :laugh: :headwall:

Mä voisin ostaa piraatin mut en sen takia että näyttäisi aidolta vaan sen takia et ylipäätään mun mielestä hyvän näköinen. Mulle on ihan sama onko jonkun päällä piraatti vai aito tuote vai h&m:stä ostettu halppis tuote kunhan on ostajan mieleen.Mä en ylipäätään ymmärrä et miksi pitää mennä kyselemään ihmisiltä onko tuote aito vai Thaimaasta ostettu... se kieltämättä kuulostaa vähän kateelliselta.

Yhteistyössä