***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

undercovergirl : :) Kävisipä mullakin joskus noin että en muistaisi missä mennään, siis TUOSSA vaiheessa kiertoa
Haaveilija82 : Me olemme molemmat terveitä joten lääketiede ei voi meitä auttaa. Luteaalivaihe minulla on lyhyt, mutta lääkäri sanoi että se ei vaikuta raskaaksitulemiseen tai keskenmenoihin. Olisikin ollut joku "pikkuvaiva" jonka olisi lääkehoidolla saanut varmasti hoidettua ja raskauden alulle vaikka jo heti tästä kierrosta ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hellurei ja hellä alavatsa! Paluu tänne yöllä alkaneen runsaan vuodon kera. Oliskohan sitten kp2/30? Tämä vuoto mennään ilman clomeja, ja sitten vuodon loputtua ja negatiivisen raskaustestin jälkeen kohti uutta, kolmatta, clomikiertoa. Terkkatäti antoi tän ja huomisen saikkua. Lapussa lukee kyllä jostain syystä vatsatauti?
 
heipsan, saisinkos minäkin tulla tänne mukaan juttelemaan? :)

vauvakuume nostaa päätään kovasti mutta pysyvää tulosta ei saada vaikka yritetty jo 3 vuotta. Meillä siis 3 vuotias esikoinen ja toinen ollut haaveissa siitä lähtien. Mulla pco ja metformiini on käytössä (2 x 750mg) ja primolut ja lugesteron löytyy myös. Tällä hetkellä käytän kuitenkin vain metuja. Mulla kierto heittelee miten sattuu, nytkin olisi menkkojen pitänyt eilen alkaa, mutta ei kuulu ei näy. Kp 33 meneillään. Sinällään tilanne helpottunut koska mun kierrot on ollu jopa 80 päivän luokkaa.. Yksi kohdunulkoinen raskaus on takanapäin ja kemiallisia sitten muutama myös.

Huomaan ihastelevani vauvojen vaatteita kaupoissa ja kirppareilla, tahtoisin ostaa kaikkea ihanaa kunnes putoon sieltä pilvilinnoista et mitä niillä tekee kun ei vauvaakaan.. Ekasta raskaudesta jäi hirmu vähän mitään mieleen, se oli niin jännää aikaa ja ei osannut suhtautua asiaan niinkun nyt. Ehkä sitä on vähän kasvanu nyt vuosien varrella..tai tiiä sit siitä :) Muutaman kilon jos sais pudotettua niin voisin kysyä gyneltä clomifenia kokeiluun taas, esikko on saanut alkunsa clomeilla. :) Mutta kun mulla oli tuo KU tuossa välissä luomuna niin eivät mielellään sitä kuulemma mulle nyt kirjottais. Meillä kaksosraskauksia suvussa useita ja vetoovat siihenkin että clomifen ei olisi hyvä ratkaisu... Kun tulis edes se yksikin. Niin hassulta kun sekin tuntuu et ne voi vedota tuommoseen asiaan kun kaksosraskaus..:( Katotaan nyt vielä jonkin aikaa, jos ei muutosta tapahdu niin menen yksityiselle. Mutta luettuani muutamia juttuja täältä olis kiva saada vertaistukea ja muutenkin mahdollisesti jännäillä teijän kanssa jos vaan sallitte :)
 
Haaveilija82 siellä kävi sitten jostain syystä samalla lailla kuin täällä ton kierron kanssa. Jännä, miten se voi välillä tolleen vaan jäädä tosi lyhyeksi... Mutta onneksi teilläkin pian sitten lääkäriaika :)

Undercovergirl: Jeps, mun tutulla vuoti alkuraskaudesta verta nenästä tosi herkästi. Etenkin saunassa, se aina alkoi :D Lietsotaan nyt oikein täällä....

Tervetulosa selmari mukaan! Täällä palstalla ovat tosiaan hyvinkin tuttuja nuo sinunkin ajatuksesi. Kyllä se helpottaa, kun niitä pääsee rauhassa purkamaan, kun ei siellä kotona aina niitä jakseta kuunnella, ainakaan meillä... :) Meillä on vasta lapsettomuuspolin eka aika takana, joten en osaa noista hoidoista nyt kommentoida sen enempää, valitettavasti.

ON: Täällä alkukierron tylsät ajat taas meneillään... vuodot on onneksi ohi ja huomenna olis aukiolotutkimus. Se jännittää aika paljon, vaikkakin lääkäri kyllä sanoi, että jos mitään tulehduksia ei ole ollut niin harvoin on johtimissa tukoksia, mutta mistäs sitä koskaan tietää... Vähän toiveissa olisi, että tuossa samalla jo sitten saisin mahdollisesti jotain troppiakin, kun oli puhetta, että mahdollisesti hormonaalista apua olisi tulossa. Samalla oon mietiskelly, että mitä sitten töissä sanoisin, kun joudun tosiaan jostain syystä nyt sitten menemään sen särkylääkkeen ottamaan puoli tuntia ennen tutkimusta ja siis lääkäriaikahan on tietysti aivan keskellä työpäivää, joten siihen kuluu sen tunnin verran ainakin matkoineen... No, katsotaan nyt sitten...
 
Kyl se vaan niin on et täti jo rynkyttää ovia, ainoostaan noi terot pitää sen pois :( Huomenna viiminen nappi ja taas saa parkua menkkua. Prkl, sanon mä. Tekis mieli heittää kirves kaivoon, varsinki jos muutetaan helmikuussa ni siirtyy se lapsettomuuspoli aikakin ku vaihtuu sairaanhoitopiiri. Olis ehkä parempi lopettaa koko haaveilu, ei tästä tunnu mitää tulevan ku seuraavaks onki jo yk 11....
 
Hellurei naiset taas!
Onneksi helpotti taas ainakin hetkeksi noi jättipakkaset, täällä ollaan hytisty ihan kunnolla koiraa myöten :D

Oikein paljon tervetuloa selmari :wave: Minkä ikäisiä olette?
Minäkin olen hiplaillut yhdessä jos toisessakin paikassa vauvojen vaatteita, onneksi olen kuitenkin ainakin toistaiseksi malttanut jättää ne sinne kaupan hyllylle.
Hyvä, että olet saanut lääkkeillä apua kierron tasaamiseen! :hug:

Mitä tunturihillalle kuuluu?? Voi kun se roskishaamunen olisikin muuttunut ihan ihkaoikeaksi haamuseksi?? :heart:

Manuliina ihanan kuuloisia oireita..Vieläkö nippailut jatkunee? :)
Tiedän tuon kateuden tunteen, meilläkin sai just miehen kaveripiiristä yksi pariskunta jo toisen lapsen vuoden sisällä. Molemammat olleet ilmeisesti vahinkoja..Kyllä meidänkin vuoro vielä tulee :hug:

marmariini Teillä on hyvin pitkälti samanlainen tilanne kuin meilläkin. Mitään esteitä raskautumiselle ei ole löytynyt kummastakaan, joten mekään ei saada lääketieteestä apua, jollei sitten keinohedelmöitystä lasketa. Kuinka pitkä sulla on luteaalivaihe?

Voi Sirususanna Olen todella pahoillani, ettei pikkuinen jaksanutkaan pitää kiinni :(( :hug: Voimia, toivottavasti saatte pian uuden raskauden alulle!

heinäneito Tsemppiä aukiolotutkimukseen! :hug: Toivottavasti kaikki on hyvin! Mäkään en kyllä saanut mitään särkylääkettä ennen, kyselin siitä silloin aikaa varatessa ja sanottiin vaan, että sen voi ottaa kotona jos haluaa. Otin sitten yhden 400 buranan ja sillä selvisin kyllä mainiosti :) Mutta hyvähän se on, että sulle tarjotaan se ennen tutkimusta!
Se on siitä mukava tutkimus, että tulokset saa ainakin heti, eikä tarvi päiväkausia jännittää niitä :) Tule sitten heti kertomaan, että kuinka meni! :hug:

undercovergirl Nou, nou, nou! Kirvestä EI SAA heittää kaivoon :) Tästäkin ketjusta ainakin Lily-Jane plussasi juurikin tuolla yk 11 ja oli välillä hyvinkin masentunut ja luovuttamassa, mutta kuinka kävikään! Haleja ja voimia :hug:

Mulla on nyt menossa dpo 1-2 ja luulen, että ensi kierrossa aletaan taas vähän enemmän yrittämään. Ei ehkä vielä ihan täysillä, mutta sitten ei enää haittaa niin paljon vaikka "vahinko" kävisikin ;)

Ihanaa joulukuun ensimmäistä päivää mussukat :heart:
Pakko myöntää, että vuosi sitten olin kyllä IHAN varma, että tässä vaiheessa olisin vähintäänkin masu pystyssä, tai jopa, että pikkuinen olisi jo maailmassa :(
 
Täällä lähti yk14 käyntiin pari päivää sit.. :( Masentaa koko juttu, siis se, että ainoa vaihtoehto on se koeputkihedelmöitys ja se on kuitenkin iso juttu. Pitäs kerätä paljon rohkeutta ja jaksamista siihen.. En ois ikinä uskonu, että joudutaan tälläsiä miettimään.. Noista yritys kerroista tuli mieleen, että en tiedä miten te muut laskette, mutta mä lasken yritys kerroiksi kaikki milloin on ovulaation aikaan yritetty, jos laskisin kaikkiaan mistä asti ollaaan ilman ehkäisyä oltu sillei, että saa tulla jos on tullakseen, ei siis varsinaista yrittämistä niin olis jo lähemmäs yk20.. Eli ei oo ehkäsyä ollu..

Mutta jotain hyvää, joulu lähestyy ja mikäs sen mukavampaa :) Plussa tuulia kaikille!
 
selmari tervetuloa myös miun puolesta, täällä voi jakaa ilot ja surut :)

sirususanna pahoittelut ja voimia :hug: toivon teille kyllä niin kovin uutta raskautta :heart:

vaniljainen olisikin niin että plussa olisi tullut, meillä aamuyöllä lähtö siis sinne reissuun ja testasin tänään varmuudeksi, saako ottaa rohkaisua lentokoneeseen vai ei... no, saa ottaa huoletta, negahan se. en korkealta tippunut kun menkat kuitenkin oli juuri, ja se haamu olikin vaan roskishaamu.

täytyy myöntää samanlaisia ajatuksia kuin teillä muilla naiset: kateutta, toivottomuutta... mutta olenkin nyt ajatellut että pitää ihan tosiaan yrittää olla itselle lempeä, hitto soikoon. siitä tulee niin kauhea olo jos itseään syyttää ettei pysty lasta saamaan...ainakaan vielä! kyllä se plussa tulee kun on tullakseen. ja jos ei, niin sitten toivotaan että lääketieteestä olisi apua. meillä tosiaan yritystä ihan pian vuosi, nyt jo ykk 12.

mies sanoikin että ei nyt pilata nykyhetkeä sillä panikoinnilla ja pahalla ololla että MIKSEI JO, iloitaan siitä mitä nyt on. se on ihan oikeassa mutta omassa päässä soi nauha että mitä jos ei plussaa ikinä koskaan tule..

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!!! tulen 2 viikon päästä uudestaan tänne, kun on egyptin loma heitetty, ja toivon niin kovin että joku on plussannut tai useampikin!! :heart: (myös itellä ovis reissun aikana, jos tämä hyvin alkanut kierron säänöllistyminen nyt jatkaa kulkuaan, joten koskaan ei tiiä vaikka takas tulis raskautunut nainen ;) )

Haleja tasapuolisesti :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Heissan! Tervetuloa uudet ja moikka vanhat. Tämähän on oikeastaan sellainen paikka josta jokaiselle toivoisi pikaista pääsyä toisille palstoille.

Muistuttakaas sitten hyvät naiset, etten ikinä enää valita normikierron verimäärää :headwall: Tää on rasittavaa. Ennemmin kuin surullinen, olen ärsyyntynyt. Yöllä oli kauhea hormonihikikin. :kieh:

Onnea matkaan tunturihilla, tuokaa egyptin tuliaisina itsellenne pieni nenfertitin taimi massussa.

Kaikille voimia. Eikös tehdä tästä plussakuu, on kiva sitten joululahjaksi saada plussia:heart:
 
Vaniljainen: Se on 8-9 pv ollut.

Voi että kun en ehdi koneella olemaan kauaa, käyn vaan nopeasti lueskelemassa teidän kuulumiset, mutta kommentointi aina jää. Joten toivotan ihan vaan:

Tsemppiä kaikille kuhunkin kierron vaiheeseen!

Marmariini -kp 6/26-28-
 
Olinko nyt liian julma ku kielsiä kaveria tuomasta pariviikkosita lastaan tänne? Vetosin koirii mut oikeesti pointti oli se et en tahdo nähdä yhtää ylimääräistä vauvaa koska se vaan tuottaa tuskaa.
Tänään testasin dpo9 ja negahan sieltä tuli. Et taas on peli menetetty tältä kuulta.
 
Vaniljainen ja muutkin: ei nippaile ei, nyt pakottaa oikeen perkeleesti!!:kieh: Eli täällä starttasi tänäaamuna kp1/25-31. Palaan tohon 25-31:een ku tosiaan kaks edellistä kiertoa ollu ton kolmeyks, sitä ennen 25, ja nyt sit taas se 25! Siis mitä v**tua?! Melkee viikolla heittää! Prkl...
No, mutta enpähän ainaka ehtiny kauheesti jännäillä, tuli vähän puun takaa tosiaan noi menkat nyt jo. Mutta parkunu olen taas silmät punasena koko illan, töissä sentään sain pidäteltyä.
Mies vie vissiin ens viikon alkupuolella sen näytteensä tutkittavaks, sit vaan ootellaan sen tuloksia. Mies itse on kovin varma että kaikki on kunnossa kun kuulemma joku satunnaishoito oli joskus ennen aikuisikää tullut raskaaksi mutta tehny sitte abortin. Tiedä häntä, mut niin oli likka kuulemma väittäny. Ja toki toivon että kaikki oliskin kunnossa, sit vaan meikä alkaa veteleen Clomeja nassuun ja katotaan mitä sit tapahtuu:rolleyes:
Anteeks nyt vuodatus, mä olen vaan niin hajalla taas että palailen joskus ilosemmalla mielellä tarinoimaan ja kommentoimaan enemmän.

Haleja murut:hug:
 
Heippa kaikki ihanaiset!!!

Käyn täällä säännöllisesti lukemassa teidän kuulumisia :)

Sirususannalle iso, iso hali ja pahoittelut :hug: Toivottavasti nappaa pian kiinni!!!

undercovergirl Vaniljainen oli ihan oikeassa, mulla tuli plussa vasta yk 11 (joka oli oikeastaan jo yk 12) joten kaikki on edelleen mahdollista. Kyllähän sitä ajatteli, että miksi nyt kun ei ennenkään, joten oli se plussa ihan älytön yllätys. Se on kai niin pienestä kiinni että siellä joku hedelmöittyy!

Vaniljainen Jee kohta pääset yrittelemään taas! Ikävä sua! :)

Ja muut vanhat tutut, tinker, Haaveilija82, ym, paljon paljon tsemppiä yritykseen!!

Paljon plussatuulia teille murut, toivottavasti kaikki saa sen parhaan joululahjan!! :heart:

Terkuin Lily (ja 10+3)
 
Heidå vaan kaikille täältä taustalta, jotka muistaa vielä mut.

Vaniljaiselle tulin vain ilmoittamaan, että mut voi poistaa tuolta taustailijoista kokonaan pois. Oon kyllä käynyt lukemassa kuulumisianne, mutta ehkä on parempi mut poistaa, kun tää meidän tilanne näyttää pitkittyvän.

Mulla siis tilanne se, että tutkimuksissa löytyi kohdun seinästä repeämä vanhan sektiohaavan kohdalta ja on siellä kait endoakin. Kaikki tuntuu nyt olevan vähän kujalla, että mitä tuolla mun sisuksissa tapahtuu. Joka tapauksessa ensi keskiviikkona menen magneettikuvauksiin ja siitä viikon päästä on lääkärille soittoaika, jolloin saan tietää, että aukaistaanko maha uudestaan ja parsitaan mun kohtu kasaan, vai selvitäänkö pelkällä tähystysleikkauksella. Joka tapauksessa tässä nyt menee vielä kuukausia ennen kuin voidaan aloittaa taas yrittään raskautta. Palailen sitten tänne taas kuumeissani, jos tätä ketjua on enää silloin olemassa. Toivottavasti ei olisi!!!

Kauhean paljon plussaonnea teille kaikille, ja ennen kaikkea VOIMIA!!

o/

-raphaella
 
On jäänyt palstailut tosi vähäisiksi. Ei ole jaksanut kiinnostaa enää mikään vauvoihin liittyvä. Olo on ollut tosi masentunut. : /

Lopetettiin vauvatehtailu edellisiin kuukautisiin, kun ei kerta ollut tullakseen. Marraskuussa tuli vuosi vauvakuumeilua.

Eilen hoksasin, että kuukautiset ovat jo viikon verran myöhässä. Tänään tein testin ja se taitaa olla positiivinen. Viivat tuli oudosti puoliksi, mutta kaksi viivaa selvästi. Olo on NIIIN epätodellinen. En uskalla vielä kovin iloita, kun oli tuo testi niin outo. Pitää tehdä uutta testiä, vaikka huomenna, ja räjäyttää pulppuava ilo vasta sitten ilmoille.
 
Voi johnu!! Kuinka ihanaa, niin sitä vaan sanotaan että se plussa tulee kun sitä vähiten odottaa :hug: Ei sulla sattuisi olemaan kuvaa testistä? Meinaatko malttaa huomiseen asti ennen uutta testiä? Itse olisin varmaan heti tekemässä uutta :D
Pidän sulle peukkuja, että seuraavassa testissä viivat ovat kaksi kaunista paksua viivaa :heart:

Voi Tinker :hug: Koeputkihedelmöitys tuntuu varmasti pelottavalta ja raskaalta ajatukselta, itse olen peloissani jo keinohedelmöityksestä, jota meidän on ensin tarkoitus koittaa. Eipä oltaisi mekään ikipäivänä uskottu, että tämmöisiä joudutaan pohtimaan edes :( Niin sitä vaan kuvittelee, että se vauva tulee helpolla.Voimia!!

Ihanaa reissua Tunturihillalle, vaikka taidat jo olla perillä asti :D

Onkos Sirususannan vointi jo parempi? :hug:

Marmariini onpas tosiaan harmittavan lyhyt luteaalivaihe : / Outoa, että lääkärin mielestä se ei vaikuta raskautumiseen? Mulle ainakin lääkäri sanoi, että sillä on suuri merkitys ja netistäkin olen asiaa lueskellut..*rapsuttaa päätään ja pohtii* Kyllähän tuohon on lääkkeet saatavilla, niiden avulla voisit tulla nopeastikkin raskaaksi?

Minäkin ymmärrän sinua undercovergirl! :hug: Ei sitä tässä tuskallisessa vauvakuumeessa kyllä kestä aina toisen onnea :(

Manuliina Voi rähmä sentään!! :hug: Noi ensimmäiset kiertopäivät on paskimpia, sitten lähempänä ovulaatiota se taas helpottaa!
Hyvä, että mies vie kuitenkin näytteen tutkittavaksi, mulla nimittäin ystäväpariskunta yrittivät pitkään kolmatta lastaan, kaksi ensimmäistä olivat tulleet helpolla, toinen vielä vahingossa ja kun mies vei näytteen niin selvisi, että miehen siittiöissä olikin häikkää. Lääkäri oli sanonut, että siittiöiden taso voi laskea miehellä. En siis todellakaan halua pelotella vaan kertoa vaan, että on kuitenkin hyvä että teilläkin mies varmuuden vuoksi tutkitaan :hug:
Tsemppiä uuteen kiertoon!! :)

Lily-Jane- muruseni! :) Voi kuinka ihanaa kun meitä käyt moikkaamassa! :heart: Mulla myöskin kova ikävä sua, mutta en todellakaan halua sua enää tähän ketjuun ikuna :heart: Jokos sulla masu kasvaa? :)

Raphaella Ensinäkin tuhat ja yksi halia teille!!! :hug:
Toivottavasti homma hoituu tähystämällä, niin toipuminen käy paljon nopeammin! Tervetuloa takaisin heti kun olette taas siihen valmiita! Ihanaa joulunaikaa teidän koko perheelle, yrittäkää nauttia tästä ihanasta ajasta ja murehtikaa sitten vasta myöhemmin :heart:

Mitä heinäneidolle kuuluu? Menikö kaikki tutkimuksessa hyvin? :heart:

Joulu se sieltä tulla jollottaa, mä tykkään joulusta ihan hirveästi! Ihanaa kun saa viettää aikaa perheen kanssa ja nauttia hyvästä ruuasta :heart:

Mä olen ollut vähän hämilläni, kun mulla tuli pisulla käydessä yht´äkkiä pyyhkiessä ihan tolkuttomasti valkovuotoa (anteeksi tää tuleva kuvailu :ashamed: ), siis oikeen semmosta super venyvää ja sitten tuli semmoinen pikkurillin pään kokoinen, kirkas hyytelömäinen klimppi, joka ei haissut miltään, eikä millään meinanut hajota. Oikeen kunnon kananmunan keltuaista oli toi kaikki nyt, mutta ei mulla kyllä ovis ole koskaan näin myöhään tullut ja ovisnippailutkin olivat jo viikonloppuna!? Outoa...
 
Heissan kaikille! en oo pitkään aikaan täällä käynytkään, oon pitäny taukoja kaksplussassa ja yrittäny olla ajattelematta tätä yritysasiaa... melko hyvin se on itseasiassa onnistunutkin, joten kovin aktiivisesti en varmaan täällä pyöri jatkossakaan. Yksi lisäplussa näkyi tulleen sitten viime käynnin, Onnea Manzu! ja

HURJASTI HURJASTI haleja ja plussatuulia kaikille muille!!!

undercovergirl kyllä se on ihan ymmärrettävää, jos ei jaksa vauvoja nähdä, mulle itelle ei tuttujen vauvat oo missään vaiheessa aiheuttanu ahdistusta, raskausuutiset ja raskaana olevat kylläkin...

johnu, peukut pystyssä täälläkin, että seuraava testi näyttäisi selkeän plussan.

tänne ei kuulu mitään sen ihmeempiä, oletetun oviksen aikoihin oli kyllä peitonheilutusta, mutta sitä en tiedä, oliko se ovis oikeasti silloin kun en testaillu... ja sellasta oon miettiny, kun mulla on jo useemman kuukauden silloin tällöin ollu ihan tolkuttomia selkäkipuja oikeella alaselässä, että voisko ne olla oviskipuja, kun ainakin muutaman kerran oon kiinnittäny huomiota siihen, että ne selkäkivut on osunut suunnilleen samoihin aikoihin milloin oletan oviksen olevan... mutta tosiaan aina vaan oikeella puolella ja kestää 1-3pvää, buranaa oon aina vetäny niihin ja sehän kaiketi kiinnittymistä heikentää, että voiskohan kenties vaikuttaa jotenkin. mutta voiko oviskipu olla niin kamala, että meinaa lähteä jalat alta, eikä pysty kunnolla edes suoristamaan itteään?? eikä mitään ovisoireita oo ikinä ennenkään ollu, viime kesänä alko nää ajoittaisen selkäjumit, että ehkä ei liity edes mitenkään toisiinsa.

tinttu kp 21/28-33 (?)
 
Heis taasen! Ei ole oikein tännekään jaksanut kirjoitella. Olo on aivan vetämätön! Dpo olis nyt 14 en tiedä sit mitä hittoa tuolla tapahtuu, tänään tuli jo oksupoksu. Olis yks digitaalinen testi kaapis, hiemanko polttelis tehdä! Sit se kuitenkin on nega ja sitten alkaa parkuminen. Maha on tooosi turvonnut, mun äiti kysy ekana ku mut näki et oonko raskaana :O
Sori kun en jaksa nyt oikein kommentoida, palaan vaikka ehtoommalla kommentoimaan juttuja paremmin jos olo vaan antaa periksi :)
 
Johnu : Mikä ihana yllätys, toivotaan että plussa pysyy ja vahvistuu! =)

Undercovergirl: Nyt testailemaan jo! :) tulehan kertomaan sit missä mennään, pudetään peukkuja.

Vaniljainen: Mä kävin neuvolalääkärillä ja se määräsi lugesteroni-reseptin. Outoa että lääkärit ovat noin eri mieltä. Jännittää että minkälaista lääkettä se onkaan. Onko jollain kokemusta?
 
Ihanaa itsenäisyyspäivää kaikille!


undercovergirl Oih!! Nyt kipin kapin testailemaan!! Erittäin lupaavan kuuloisia oireita ainakin! Hui, kun mua jännittää sun puolesta!:heart:

tinnttu Kyllähän joillakin on ovisoireet tosi voimakkaitakin ja täältä olen lukenut, että monella ne vihlovat selän puolelle asti. Sehän on ainakin siinä mielessä hyvä asia, että ei tarvi testailla ovista kun noin voimakkaasti oireilee =)

marmariini Se on tosiaan kyllä outoa miten lääkärit voivat olla asioita eri mieltä..Mutta hyvä homma, että sait nyt lääkkeitä kuitenkin, niin ei sitten ainakaan siitä lyhyestä luteaalivaiheesta pitäisi jäädä kiinni! :) Mulla ei itselläni ole tosta, eikä kyllä mistään muistakaan tämän sortin lääkkeistä kokemusta, toivottavasti joku muu osaa vastata paremmin!

Mulle ei kuulu mitään ihmeellistä, dpo 6-7 on meneillään ja toivon, että menkat vielä tässä kierrossa tulevat! Mä voin houkutella teidän kaikkien muiden tädit mun luo :D
 

Yhteistyössä