Haaveilija82: Tosi hienoa, että siellä on saatu näytteet annettua! Itsekin olin tosi ylpeä miehestäni, kun se on kuitenkin jännä paikka saada kuulla omasta suvunjatkamiskyvystään. Tuo kaksi viikkoa on piinaava aika odotella tulosta, meille sanottiin silloin samaa, muttei kyllä ihan sitä aikaa sitten kuitenkaan mennyt, vähän aikaisemmin jo saatiin tulokset postista.
Marmariinille toivon, että noista lugeista olisi tosiaan apua ongelmaan. Minulle kätilö selitti noista clomeista sen verran, että ne vaikuttaa aivoihin ja auttavat ovuloimaan eli siis käsittääkseni munasolujen kypsymiseen. En tiedä syönkö noita muuta kuin seuraavassa kierrossa, jossa tutkitaan tuo ovulointini ultralla, koska olen kyllä plussia saanut noihin ovulaatiotesteihin aina aikaisemminkin.
Manuliina näin on tosiaan täälläkin joo seuraavasta kierrosta clomit tulossa käyttöön, kun ultralla seurataan, että ovuloinko. En tiedä vielä jatkanko sen jälkeenkin clomeilla vai en. Toivotaan tosiaan, että noista lääkkeistä olisi meille molemmille apua! Ja hienoa, että sielläkin on nuo testiosuudet saatu tehtyä kaikki.
Mimmu1984 Mulle kanssa lääkäri aika vähän kertoi noista clomeista. Kätilön kanssa niistä jonkin verran juttelin, kun lääkäri lähti konsultoimaan toiseen huoneeseen. Sanoi, että noita yleensä tässä alkuvaiheessa määrätään ensimmäiseksi hoitokeinoksi ja sinullahan on sitten selkeä tarvekin niille, jos ei ovulaatiota luonnollisesti tapahdu. Mulla taas on ovulaatioplussa aina tullut, joten en sitten tiedä onko tuosta hyötyä vai ei... Sanoi myös, että tosiaan tästä lääkkeestä tulee eniten sivuoireita muihin hedelmöityshoitojen lääkkeisiin verrattuna eli tavallaan siinä mielessä rankimmasta päästä aloitetaan, mutta sivuoireiden pitäisi loppua, kun lääkkeitä ei enää oteta eli sinulla siis ihan pian. Mulle ei kanssa sanottu sen kummemmin, että mihin aikaan vuorokaudesta niitä pitäisi ottaa eli sillä ei siis liene väliä. Itse ajattelin niitä sitten aamusta ottaa niin ei unohdu. Ja annoksen noustua ottaisin molemmat tabletit samaan aikaan. Ovistesteissähän on aika hyvin ohjeet, että mihin aikaan kuusta kannattaa aloittaa oviksen testaaminen. Se on suhteessa kuukautiskierron pituuteen. Yleensähän se on siinä n. 14pv ennen menkkojen alkua.
täällä yritetään edelleen olla kehittelemättä mitään oireiluja, vaikka aina aika ajoin niitä ajatuksia yrittääkin putkahtamaan päähän. Toisaalta siis mitään uudenlaisia oireiluja ei ole ollut, eli niitä samoja tuntemuksia kuin aikaisemminkin on ollut ilman sen kummempaa tulosta. Ainut ero on ollut se TODELLA kova vihlaisu vähän navasta viistosti alaoikealle silloin dpo4... mutta yritetään nyt rauhassa odotella niitä tätejä kumminkin.
Nyt siis viikko oviksesta