***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

Vaniljainen, testiä kehiin!
Toisaalla sanoivat et menkkojen jälkeen testi näyttää aina mukamas viivaa, eipä kyllä viimeksikään mitää sanonut, ei ees viivanpaikkaa. Samaten se et aamupissasta testattuna oli parempi viiva ku mitä parin tunnin pidättelyn jälkeen.
TOSIN tää saattaa kaikki olla mun omaa päävikaa mut kummastuttaa vaan :eek:
 
Terve taas kaikille! Kirjoittelin jo yksi päivä litaniat, mutta sitten kaikki hävisi kuin tuhka tuuleen :headwall:

Onpa jänniä aikoja monilla! Ei muuta kuin testit kehiin vain :) Jos ovulaatiotesti näyttää plussaa "väärään" aikaan niin mulla ainakin herää "epäilykset" :)

Mä pongasin ovulaation tässä kierrossa kp 17, ja nyt olen aloittanut lugesteronit (lyhyt luteaalivaihe). Joku sanoikin että kaikkea sitä nainen joutuukin tekemään lapsen saamiseksi.. Melkoista ähertämistä niiden kanssa.
Mutta toivo elää, joulun tienoilla pitäisi sitten testata :p

Pikainen päivitys siis täältä.

Marmariini
 
Oijoi, tännehän on yhtäkkiä tullut jännät paikat!! :O
Aika erikoiselta tosiaan under kuulostaa tuo ovisplussa noin pienillä kiertopäivillä, jos normaalisti on vasta noin paljon myöhemmin... Jännittävää jännittävää...testiä odotellaan :)
Ja vaniljaisellakin on testailunpaikka, pitäskö munki jäädä tauolle?! :D

Marmariini: Kuinka pitkä luteaalivaihe sulla sitten on ollut ilman noita lugeja? Kun nyt on täällä ollut mietinnässä tuo liian lyhyen luteaalivaiheen raja...

Voi kun voisin sanoa, että täälläkin on jännät paikat, muttei vielä kyllä ole mitään ihmeempää, eikä nyt ihan vielä ole tädinkään aika saapua. Ma-ti akselilla tätiä odottelen saapuvaksi. Säästän teidät nyt vainoharhaisilta oirekuvitelmilta, ei nyt sanota mitään ääneen... Clomit kävin apteekista jo hakemassa valmiiksi, täytyy vaan muistaa niitä sitten alkaa juuri joulutienoilla napsimaan. Toivonmukaan suurimmilta sivuoireilta vältyn niin ei mene joulu sitten ihan niiden puitteissa.

PLUSSIA PLUSSIA!!
 
Voi miten jännää!!!! Iik! Nyt vaniljainen ja undercovergirl pissiä tikkuun vaan! Kyllähän te tiedätte, ettei hullua saa pitää jännityksessä :D

Tervetuloa mimmu1984:wave:

Heinäneidolle voimia työputkeen! Ja putkista puheen ollen, toivottavasti putsauksesta oli apua :hug:

Raphaella! Voi miten ihania uutisia! Nyt vaan uudella puhdilla yritystä peliin ja plussatuulia sinullekin!

Täällä on joku mikälie kiertopäivä ovulaation jälkeen menossa, en tiedä yhtään. Kävin viimeviikolla ekoissa verikokeissa ja kilpirauhanen, maksa ja munuaisarvot hyvät, ainoa joka vähän heitti oli prolaktiini. Normaalin alaraja on 102, mulla 91. Googlettamalla löysin kyllä paljon tietoa liian korkeasta prolaktiinista ja lapsettomuudesta, mutta liian matalasta vaan yhden luotettavan artikkelin jossa todettiin että merkitystä on, mutta lääketiede ei tiedä minkälaista. En oo lääkärin juttusilla vielä ollu, et mitä se tarkottaa. Muita hormoneja multa ei testattu vielä, ehkä sitten erikoissairaanhoidossa. Oliskin joku hormonivika minkä vois korjata jollain pikkupillerillä! Miehen simppatulokset saadaan ens keskiviikkona, jännää :eek:

Tän kierron yritys meni meiltä tosiaan sivuun, kun mulla oli antibioottikuuri ja miehellä pidättäytyminen testiä varten. Jännäsin ihan kauheesti, onnistuuko se simppanäyteen anto, mutta hienosti hän kesti henkiset paineet. Olen kyllä tosi ylpeä miehestäni. Naureskelin tuossa kaverille, että menee nää ilonaiheet vähän säälittäviks: vaimo on tyytyväinen kun mies runkkaa purkkiin :LOL: Huumoria se on tästäkin revittävä... Toivoisin kovasti nyt et saatais vaan mahd. pian aika sinne erikoissairaanhoitoon ja selviäis jokin syy jota vois hoitaa.

Pirteitä pakkaspäiviä naiset! Lämmitelkää paljon peittojen alla :rolleyes:
 
Undercovergirl: Voi itku. Mäkin olin jo ihan varma kun noita luin että nyt on joku ylimääräinen vuoto vaan ollut siellä. :hug:

Heinäneito: Mulla luteaalivaihe oli 8-9pv, ja lääkäri määräsi heti tuon kuullessaan luget. Vielä en osaa sanoa auttaako ne kun ensimmäiset päivät vasta menossa. Mutta suosittelen kyllä koska jos luteaalivaihe on liian lyhyt voi se aiheuttaa jo kiinnittyneen alkion irtoamisen -> keskenmenon.

Mihin clomeja määrätään?

Haaveilija: Hieno suoritus mieheltä! Se onkin taitolaji että saa vietyä purkin lämpimänä tutkittavaksi jos kotona näytteen antaa. Jokaiselle miehelle nostan hattua tuosta purkkisuorituksesta, voinpa kuvitella miten kauheaa se onkaan. Tai no, "kauheaa"... :whistle:
 
No ohhoh, onpas täällä käyny tänään keskustelu vilkkaana!=)

Vai on Vaniljaisellakin nyt jännättävää vaikka niin rauhaisa sen suhteen piti vielä tämä kierto olla?;) Toivotaan parasta, kipitäpäs nyt testaamaan ni saadaan muutkin tietää!

Ja undercovergirl on "möykyn" kehitellyt!:D Onhan se mahollista että niukat menkat tulee vaikka raskaana oliskin. Toki, en halua masentaa, mutta itellä ollu myös pari kertaa tässä yrityksen aikana vaan kolmepäiväset ja niukat menkat, ilman mitään sen kummempaa...: / Ja luulishan sen kyllä jo näkyvän...Mutta jollei nyt napannu ni uutta putkeen, voi olla että äkkiäkin pääsette hommiin jos kerran testi jo nyt semmosta näyttää:)

Haaveilija 82 Meillä on siis aika sama tilanne menossa...Mäkin(=mekin) täällä ootellaan tuloksia simppatesteistä, noin viikko sit kävi sen antamassa ja siellä oli sanottu et noin kaks viikkoa kestää tulosten tulo. Viiiiitsi et on odottavan aika pitkää!!:kieh:|O Vaikka mä olen toisaalta ihan asennoitunu siihen että siellä olis kaikki ok, ja että ei tässäkä kierrossa tietenkään tärppää, ja clomien alotusta vaan oottelen. Vaikka sitä haluis uskoa että se tärppikin on mahdollinen, ni nämä vuos ja 3kk on opettanu sen että tuskinpa vaan...:ashamed: Mitä sitä itteensä enempää turhia uskottelemalla kiusaa, ilmankin se menkkojen alku aina satuttaa henkisesti NIIN kovaa!

Kappas, heinäneitokin on aika samassa jamassa, clomeja alottelet jos täti tulee vai? Toivotaan että se toivottu tulos tulis nyt sit niitten avustuksella jollei ilman:heart:

Näin täällä, oviksen ja piinailun välimaastossa. Ihan varma en ole mut luulen oviksen olleen eilen tai toissapäivänä, limoista päätellen.
Plussia kaikille, ihanaiset joululahjat jokaikiselle!!:heart::whistle:

kp 15/25-31
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :wave:

Heinäneito ja vaniljainen: Kiitos tiedosta! Pitääkin miehelle kertoa miten tuo näytteenotto tapahtuu, itse siis yritän lopettaa stressaamisen tähän paikkaan! ;) mut toivon tietysti että nuo clomit vaikuttais niin hyvin ettei tarviis miestä tutkiakaan. Eilen oli taas keskustelua ja hän oli kyllä kovasti sitä mieltä että hänen simpoissahan ei mitään vikaa ole. Minuu ihteeni vaan harmittaa ku näin pikkujouluaikaan sillä tulee tuota viinapuolta otettua aikas paljon ja se ei usko sitä et se vaikuttaa noihin pikkukavereihin...

Raphaella: Onnittelut hyvistä uutisista :)

Marmariini: Mulla clomifen määrättiin siihen että munasolu irtoais, kun sitä ei luonnollisesti mulla tapahdu. sitä voidaan ainaki myös määrätä miehille että
testosteronieritys ja siemensolujen mudostuminen lisääntyy..

Haaveilija: Huumori on onneks tervettä. pakko sitä on huumorin puolelle yrittää kääntää vaikeat asiat tai muuten pälli leviää.

Mie sain aloitettu clomien käytön tämän viikon maanantaina eli huomenna ois viimeisen pillerin vuoro. Huimausta ja vähän huonovointisuutta on miulle aiheuttanu ja eilen oli lantionalue hieman kipuileva ja välillä munasarjojen kohdalla juilintaa. Tää kohdistuu aika pitkälti iltaan. Menkat on myös ollu melko runsaat tällä kierrolla liekkö sekin clomeista johtuvaa?
Miulle lääkäri antoi niistä aika vähän tietoa enkä löytäny pakkauksestakaan tietoa siitä et miten ne kannattaa ottaa, ruokailun yhteydessä? Ennen ruokaa? Aamulla, illalla? Mites sitten kun annos nousee kahteen (miulla kolmannessa kierrossa annos nousee) otetaankos sillon 2tablettia kerralla vai aamulla 1 ja illalla 1? ja millos sitä ovista sitten kannattaa aloittaa tikuttamaan? mie kun kerran oon iteltäni oviksen bongannu (varmaan se tämän vuoden ainut luonnollisesti tullut ovis) niin silloin oli menossa kp 18, muistaakseni. Onpas miulla hurjasti taas kysymyksiä....:ashamed:

Mutta vielä lisäksi toivottelen ihanaa loppuviikkoa ja hurjasti plussatuulia kaikille!:whistle:
 
Mä en tajua mikä se miehekkeen pongaama möykky on :confused: Toivotaan nyt parasta koska mulla on ennenkin ollut kasvaimia et tää olis vaan joku random-juttu :)
Tosta simppatestistä vielä, miehekkeel ei onnistunut millään näytteenanto, sai jostain turhaa stressiä ja mönkään meni. Onneks ei kuitenkaan joutunut maksamaan mitään, se oliski vielä puuttunut et satanen kankkulan kaivoon näin joulun alla... Mehän ei varsinaisesti vietetä joulua mut jotain lahjoja ostetaan sit muille.
Tarttis vissiin keksiä jotain kehittävää tekemistä tai menee ihan kyttäilyks koko homaa. Toivoisin et voisin täältäki pitää taukoa mut päivät on pitkiä olla vaan kotona. Sunnuntaina onkin sit jo lähtö äidin luo että kai sieltä vähän vähemmän tulee kirjoiteltua...
 
Haaveilija82: Tosi hienoa, että siellä on saatu näytteet annettua! Itsekin olin tosi ylpeä miehestäni, kun se on kuitenkin jännä paikka saada kuulla omasta suvunjatkamiskyvystään. Tuo kaksi viikkoa on piinaava aika odotella tulosta, meille sanottiin silloin samaa, muttei kyllä ihan sitä aikaa sitten kuitenkaan mennyt, vähän aikaisemmin jo saatiin tulokset postista.

Marmariinille toivon, että noista lugeista olisi tosiaan apua ongelmaan. Minulle kätilö selitti noista clomeista sen verran, että ne vaikuttaa aivoihin ja auttavat ovuloimaan eli siis käsittääkseni munasolujen kypsymiseen. En tiedä syönkö noita muuta kuin seuraavassa kierrossa, jossa tutkitaan tuo ovulointini ultralla, koska olen kyllä plussia saanut noihin ovulaatiotesteihin aina aikaisemminkin.

Manuliina näin on tosiaan täälläkin joo seuraavasta kierrosta clomit tulossa käyttöön, kun ultralla seurataan, että ovuloinko. En tiedä vielä jatkanko sen jälkeenkin clomeilla vai en. Toivotaan tosiaan, että noista lääkkeistä olisi meille molemmille apua! Ja hienoa, että sielläkin on nuo testiosuudet saatu tehtyä kaikki.

Mimmu1984 Mulle kanssa lääkäri aika vähän kertoi noista clomeista. Kätilön kanssa niistä jonkin verran juttelin, kun lääkäri lähti konsultoimaan toiseen huoneeseen. Sanoi, että noita yleensä tässä alkuvaiheessa määrätään ensimmäiseksi hoitokeinoksi ja sinullahan on sitten selkeä tarvekin niille, jos ei ovulaatiota luonnollisesti tapahdu. Mulla taas on ovulaatioplussa aina tullut, joten en sitten tiedä onko tuosta hyötyä vai ei... Sanoi myös, että tosiaan tästä lääkkeestä tulee eniten sivuoireita muihin hedelmöityshoitojen lääkkeisiin verrattuna eli tavallaan siinä mielessä rankimmasta päästä aloitetaan, mutta sivuoireiden pitäisi loppua, kun lääkkeitä ei enää oteta eli sinulla siis ihan pian. Mulle ei kanssa sanottu sen kummemmin, että mihin aikaan vuorokaudesta niitä pitäisi ottaa eli sillä ei siis liene väliä. Itse ajattelin niitä sitten aamusta ottaa niin ei unohdu. Ja annoksen noustua ottaisin molemmat tabletit samaan aikaan. Ovistesteissähän on aika hyvin ohjeet, että mihin aikaan kuusta kannattaa aloittaa oviksen testaaminen. Se on suhteessa kuukautiskierron pituuteen. Yleensähän se on siinä n. 14pv ennen menkkojen alkua.

täällä yritetään edelleen olla kehittelemättä mitään oireiluja, vaikka aina aika ajoin niitä ajatuksia yrittääkin putkahtamaan päähän. Toisaalta siis mitään uudenlaisia oireiluja ei ole ollut, eli niitä samoja tuntemuksia kuin aikaisemminkin on ollut ilman sen kummempaa tulosta. Ainut ero on ollut se TODELLA kova vihlaisu vähän navasta viistosti alaoikealle silloin dpo4... mutta yritetään nyt rauhassa odotella niitä tätejä kumminkin.

Nyt siis viikko oviksesta
 
:wave: Minä päästän teitit jännityksestä, täti tulla tupsahti tänne tänään! Eli ovulaatio oli pari päivää myöhässä ja laskujen mukaan oli silloin kun bongasin sen limajötikän mun alapäästäni :LOL: Mies vähän myönsi pettyneensä, mutta mä koitin lohduttaa, että ei nyt tarvitse onneksi häitä lähteä siirtelemään!
Mä vähän ajattelin, että varailisin itselleni ajan yksityiselle puolelle verikokeisiin, kun haluaisin tietää nuo hormooniarvot ja muut kun multa ei ole semmoisia ollenkaan otettu, vaikka kaikki muut mahdolliset ja mahdottomat tutkimukset on tehty.

Undercovergirl Voi perse, tulipas tyhmä nega!! Mutta oudon aikaisessa sulla kyllä tuo ovis tekee tuloaan :confused:
Yrittikö teillä mies antaa sen näytteen siellä lääkärissä? Siellä se varmaan onkin vaikeampaa, me tehtiin se niin, että mä vähän avitin sitä aamulla ensin kotona ja sitten se hoituikin ihan hyvin. Nopeasti vaan piti viedä se näyte eteenpäin. Hyvä kuitenkin, että ette tosiaan joutuneet maksamaan :)
Outo tuo sinun möykkysi, löydätkö itse sitä tunnustelemalla??

heinäneito :heart: Pidän peukkuja vihlaisun puolesta!! :)

Meillä on tiedossa ihan mukava viikonloppu, ystäväpariskunnan häät on lauantaina <3 Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!! :))
 
Huomenta kuumeilijat!

Vaniljaiselle onnittelut tädistä... vai pahoittelut?! Noh joka tapauksessa, uusi kierto, uudet kujeet!!
Ai, häät on ihania! Mä oon aina ihan fiiliksissä häistä! Niin romanttista... :heart: Oikein mukavia häitä!

Heinäneidolla alkaa olla pikku hiljaa jännät paikat. Hui! Ja ihanaa! Tuliskohan sieltä ehkä maailman paras joululahja??!

Mikäs meininki undercoveregirlillä? Mites se möykky?

Missäs kohtaa kiertoa muut menee??

Mulla on ovulaatio tänään, olot on ainakin sen mukaiset. Ja nyt pitäisi kyllä olla Simeonit (lue:siemenet) odottelemassa, pitää vielä tänään varmistella iltasella. Eli siis hyvin tullu hyödynnettyä!

Mä oon kyllä niin onnellinen, että saa taas olla kuumeilemassa ja laskemassa mikä kiertopäivä jne. Tää on ihan huippua. Niin kauan ku osaa ottaa rennosti... Ja sitä mietin että onneksi joka kuukausi on mahdollisuus tulla raskaaksi. Miettikää, jos vaan tyyliin neljä kertaa vuodessa se olis mahdollista. Sehän ois aivan kamalaa. Mut tää on mukavaa puuhaa!! Oikeesti, murut, yrittäkää nauttia! Vaikka huolettaakin kovasti et saako sitä pientä nyyttiä ikinä, pitäisi muistaa myös ottaa ilo irti tästä ajasta!

Mut nyt tää lähtee viettää vkonloppua. Tänään illalla kirkkoon kuuntelemaan UMOa ja Johanna Kurkelaa, ja huomen kaveri soittaa ja laulaa Brucea pikku kuppilassa, jeejee! Mut näitä ennen, kakkavaipan vaihtoon! :D

Mukavaa viikonloppua kaikille!!! :heart:


raphaella ja dpo 0 (ehkä)
 
täällä taas, ovis oli reissulla ja nyt jännätään :D ...vaikka negaan on jo asennoiduttu. vuosi tulee uuden vuoden tienoilla yritystä.

lueskelin äkkiä tuossa kuulumisenne, ei ole kamalasti plussia ropissut, tsemppiä siis kaikille :heart:
 
raphaella kiva kun tulit takaisin! :wave:

Laiskana kopioin loput tuolta "koti"pinosta:

).( Lääkäri soitti äsken tuloksista, kaikki on ok kuten arvasinkin. Ja sitten sanoi, että koska on "hyvät mahdollisuudet" raskautua, niin odotetaan maaliskuulle ennen kuin saan lähetettä eteenpäin. Maaliskuussa tulee siis vuosi täyteen siitä, kun edellinen KM tammikuulta oli ohi. No, maaliskuu on kyllä vaan parin kierron päässä, joten samapa tuo enää tässä konkurssissa odotella sinne.

Kp on tänään jo 31, mutta kun ovis+ tuli kp 20 niin tiesin odottaa pitkää kiertoa. Ärsyttää vaan kun pitkissä kierroissa ehtii toiveet nousta tosi korkealle, nytkin on vaikka mitä (PMS)oireita mutta raskauteen en usko.

kp 31/26-32, dpo 10
 
raphaella Hienoa että joku on noin positiivinen!:) Sun tekstistä sai sen kuvan(=toi lopun kakkavaippakohta) että sulla jo lapsi(a) on ennestään? En muista tein kaikkien juttuja niin tarkkaan että kuka kuumeilee ekaa, ja kuka kuinkakin monetta. Mutta mä luulen että jos siis näin on, ni ehkä se on tavallaan helpompi ottaa rennosti kun on kerran siinä jo onnistunut, en tiedä. Itse kun kuumeilen ensimmäistä ni en kyllä voi millään sanoa nauttivani tästä ajasta, en millään. Hetkeäkään ei kulu ettei asia olis vähintäänkin jossain tuolla takaraivossa pikkupelkona että saankohan ikinä sitä omaa lasta...:'( Kun ei voi tietää. Mutta siis hiukan kateellisena luin tota sun tekstiä kun tohon positiivisuuteen pystyt:flower:

heinäneito Mulla taas on ihan verikokeistaki todettu, ja itse olen myös muutamassa kierrossa tikuttamalla todennut, että ovuloin. Mulla kuulemma clomit alkais "tehostamaan kiertoa" tai jotain. Vaikka ovulaatio näkyi kuulemma erittäin vahvana niissä verikokeissaki. En sit tiedä, mutta oikeen kiitollisena alan ottaa kaikkia keinoja jo vastaan jotta raskautuisin. Alkuun olin kovastikin vastaan kaikkia hoitoja, ei sitä koskaan usko itse tähän tilanteeseen joutuvansa. Mutta näin on nyt päässy käymään, ja näillä mennään!:popcorn:
Muutaman päivän päästähän sä pääset jo testailemaankin, toivotaan siis parasta!

kp 17/25-31
 
Viimeksi muokattu:
Meidän palstalla sitä vietetään aina hiljaisia viikonloppuja.

Täällä olisi nyt kait dpo11 menossa ja tässä siis lähipäivinä odottelen tätiä tulevaksi (vaikka siis toivon tosissaan ettei täti tulisi) Edelleen olen yrittänyt pitää ajatuksia kurissa oireilun suhteen tosin viime päivinä aika heikolla menestyksellä. Jo toiveeni herättelin niinkin pitkälle, että itsekseni pohdin, miten miehelle kertoisin, jos nyt ensi viikolla plussaisin. Kertoa möläyttäisinkö hänelle heti vai pystyisinkö säästämään uutisen jouluksi ja kertoisin vähän niin kuin lahjana? Ja tiedän, että nyt kun siitä täällä teille kerron, niin manaan sen tädin varmasti tulevaksi... :/
 
Hyvin pikaisesti omaa napaa (ollaan äidin luona pari viikkoa joten sori omanapailu) örkkiolo jatkuu edelleen, vatsa aivan turvoksissa ( multa jo kysyttiin et odotanko :( ) ja lämmöt melkei asteen koholla, saattaa olla et tulevat ovis noita nostelee mut ovat kyl olleet tuossa jo kuukauden. Harmi kun täällä ei pääse lääkäriin näistä oireista kun eivät ole akuutteja...
Heinäneidolle isot tsempit että iso paha täti pysyis poissa sen 9 kk :D
 
Täällä pyörähti viikonloppuna taas uusi kierto käyntiin ja otti tällä kertaa yllättävän koville. :| Tuon seuraavan kierron aion jättää testaamatta ovista, koska todennäköisesti ovis on silloin kun ollaan matkalla ja haluan pitää täysin stressivapaan loman kaikista asioista. Jos se sitten vaikka auttaisi.
 
Vaniljainen Huomasin nyt vasta että oot tonne ekalle sivulle noita syitä vähän laitellu. Pitää heti korjata että mulla siis ei ole pco:ta eikä mitään muutakaan syytä selvillä, eli kuulun ehkä tonne selittämättömiin...Tai no älä nyt heti siirrä, miehen tulokset pitäs tulla tällä viikolla mut siis itestä ei oo vikaa löytyny.

Imoen :hug: Liian tuttu tunne jo tuo pettymys...Itellä oli viimeks varmaan kaiken rankin tähän mennessä toi menkkojen tulo, mä itkin varmaan kaks päivää. Töissä nyt pystyin olemaan neutraali mutta esim.kotona tämä lapsettomuus tuli koko ajan jostain mieleen ja niin sai kyynelkanavat taas puhdistua... Voimia!

Täällä odotellaan joulua innolla mutta myös samalla hiukan pelonsekaisin tuntein: menkkojen pitäs alkaa tossa tapaninpäivän tietämillä jos kierto on sen 25 mikä viimeksikin oli. Ja niitä miehen näytteen tuloksia myös odotan saapuvaks ennen joulua, toivottavasti siellä olis kaikki kunnossa! Ei tässä auta kun odotella vaan...:| Onneks en ole vielä innostunu mitään oireita keksimään, se tekee siitä aina kaksin verroin vaikeempaa ku se täti tuleekin:kieh:

Rauhaisaa joulun odotusta, toivotaan sitä parasta lahjaa!:heart:

kp 20/25-31, dpo:sta ei hajuakaan:D
 
terve vaan!

tulin nopsasti vaan toivottamaan kaikille oikein rauhallista joulua!! :heart:

näyttää tää viikko niin kiireiseltä etten varmaan kerkee tänne kirjoitella. koitan käydän ainakin lueskelemassa kuulumisia, kuten Manuliinan simppatestin tulokset. toivottavasti kaikki on kunnossa!

nauttikaa kovasti joulusta!!



raphaella kp 19/26, dpo 4
 
raphaellalle ja muillekin tiedotus: kaikki kohdat simppatestissä oli normaalit!=) Tiheys ja kokonaismäärä on jopa reilusti yli minimin, esim.toi määrä on hiukan reilu kymmenkertanen (normin raja on >40milj. ja miehellä on 414,2milj.!). Ja nopeestikin etenee 40% ku raja olis >25%. Mikä lie vikana etteivät saavuta mun munistani vaikka niin pirun nopeita ovat?!:LOL: Soitin tossa jo gynellekin ja hän meinas että koska miehen tulokset on noin erinomaiset ja mullakin verikokeissa hormoniarvot oli niin hyvät ni jos odotettais vielä pari kuukautta ennen clomeja...Blaah, en muuten varmaan odota enää yhtään! Ja kyl hän sit sano että mun valintahan se on millon ne alotetaan ku kuitenki kaikki näyttäs olevan ok ja jo yli vuosi yritystä takana.
Pieni mutta tässä vielä on...Gyne on tammikuun ekan viikon lomalla että jos mun menkat alkaa ennen 29.12 ni sit en pääse alottamaan niitä clomeja vielä, koska se kp 12 tai 13(jollon siis pitäs ultrata) osuu just hänen lomaviikolleen!! Aaargh!:headwall: Nyt sitte pidätte peukut ja varpaatki pystyssä että jollei se täti pysy kokonaan pois ni tulis sitte ainakin sen verran myöhemmin. Kiitos:)

Mustakaan tuskin mitään ilmotettavaa ilmenee enää ennen joulua, joten oikein rauhallista ja hyvää joulunaikaa kaikille!:xmas::heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä