***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

Nyt se viimein varmistui: selkeä positiivinen!!! :heart:

Vuoden verran tätä on yritetty ja ei auta kuin rukoilla, että tämä pysyy matkassa mukana.

Olen lueskellut taustalla teidän juttuja, vaikka harvemmiin olen kommentoinut mitään. Löin jo niin totaalisesti hanskat tiskiin ja tein tulevaisuudensuunnitelmatkin jo sen mukaan, että meille enää lapsia tule. Mutta näin vain kävi. Anteeksi, jos saan jollekin pahan mielen tästä hehkutuksesta, mutta minä niin sydämestä toivon, teille kaikille onnea ja siunausta yritykseen. Ja voimaa niihin pahoihin päiviin, kun vauvamainoksetkin tv:stä saa kyyneleen silmään.

undercovergirl: :hug:
 
Viimeksi muokattu:
johnu Paljon onnea:flower: Voi kumpa minäkin vielä joskus saisin ton tuntea ja kokea...:ashamed:

undercovergirl :hug: No höh! On se täti vaan niin syvältä!! Sais jäätyä tohon kylmyyteen ettei pääsis meitä kovasti toivovia kiusaamaan:mad:

Täällä tosiaan menossa kp7/25-31, yk taitaa olla 17 tai 18...Mies vie ylihuomenna sen näytteen joten alotettiin petihommat tän kierron osalta jo eilen, olihan ne pakko tyhjentää:p Kerran 2-5 pv pitää olla edellisestä ni eilen oli ihan passeli aika. Seuraava kerta onkin sit vasta ehkäpä perjantaina, koska se näyte on torstaina ni ei sit samana iltana viitti tyhjästä koittaa nyhjästä, niin sanoakseni...:D Ei mitenkään aikataulutetuks onneks oo tää homma menny!:headwall:
Ja toisaalta ihan hyvä että tuli alotettua ainaki riittävän ajoissa, nyt kunnen mä oo enää ollenka kartalla millai mun ovis ajottuu ku se kierto päätti tosiaan heittää häränpyllyä taas! Grrr... Jeps, mut siis näytteen tuloksia täällä kohta aletaan ootteleen, ja ovista siinä samalla. Rauha maassa, noin päällisin puolin:)

Tsemppiä kaikille oviksen bongailuun, tädin tulosta selviytymiseen ja plussan metsästykseen:heart:
 
Heipä hei pitkästä aikaa!

Vähän tuota taukoa kirjoitteluun tuli, kun loppuviikko meni niin tohinoissa, perjantaina lähdin suoraan töistä risteilemään ja sunnuntaina suunnattiin Tahkolle kaveri-pariskuntaporukalla. Tänään sitten on kotiuduttu sieltä.

Aukiolotutkimus meni hyvin, *huojennus* Molemmat puolet oli auki ja kohtukin näytti hyvältä, ei mitään pahkuroita missään. Eli sen puolesta ei selitystä löytynyt. Sain sitten clomi reseptin, jota otan seuraavien kuukautisten jälkeen kp:t 3-7 ja sitten oviksen aikoihin pitäis mennä taas lekurille, jotta tutkivat, että ovuloinko. Asiat siis etenevät mukavasti eteenpäin.

Tänään aamulla pärähti ovisdigitestiin hymynaama. Eilen ja toissapäivänä ollaan loman kunniaks puuhasteltukin jo ja toivon mukaan vielä sitten tänään ja huomennakin. Nyt on ainakin putket rassattu auki, joten josko se plussakin pärähtäis?! Eikös se ole joillain auttanut?

Valitettavasti en nyt oikein osaa teille muille kommentoida oikein mitään. Johnulle onnittelut! Ja undecoverille voimahalaus. Ihanko siellä tosissaan aiotaan iskeä hanskat tiskiin? Ja vaniljaiselle muuten vaan :hug: kun muistat minun perääni kysellä.

dpo 0,
 
johnulle paljon Onnea plussasta! :heart: Tottakai saa hehkuttaa täällä.

).( Mä kävin lääkärissä viime viikolla ja kuulin sieltä se, minkä jo tiesinkin. Lähetteeseen lapsettomuustutkimuksiin vaaditaan joko 1 v tuloksetonta yritystä tai 3 keskenmenoa. Yritys lasketaan siitä, kun edellinen keskenmeno on päättynyt, toisin sanoen maaliskuussa tulee vuosi täyteen vasta, vaikka se KM alkoi jo tammikuussa. Otti nyt kuitenkin ekat kokeet, siis papan ja perusverikokeet. Lupasi kysyä neuvolapuolen johtavalta lääkäriltä vielä, voiko meidän tilanteessa tehdä tuon lähetteen kanssa poikkeusta kun yritystä on kuitenkin yli 2 vuotta ja 2 keskenmenoa. Ensi viikolla on soittoaika jolloin selviää kokeiden tulokset ja se, mitä se neuvolalääkäri on sanonut.

Mutta nyt on ainakin jotain edistystä, mä olen ihan tyytyväinen. Oviksen bongasin tässä kierrossa myöhään, plussa tuli vasta kp 20.
 
Voi kurjuus, halaus sinulle undercovergirl!
Ja Johnulle onnea!
Toivottavasti imoen teidän kohdalla käytettäisiin maalaisjärkeä, eikä tuijotettaisi jotain ohjesääntöjä!
Heinäneidolle peukkuja!
Manuliina, meillä on sama tilanne, tuloksia odotellaan :eek:

Me käytiin eilen siellä eka lääkärikäynnillä. Kävin jo itse tänään labroissa ja mies vie spermanäytteen maanantaina. Niiden tulokset saatuaan, se laittaa sitten lähetettä erikoissairaanhoitoon. Mukavasti lääkäri valoi toivoa kertomalla kuinka hoidot on edistyneet hänen uransa aikana, mutta varoitti myös vauvan olevan pitkissä kantimissa. Kertoi, että vauva yleensä saadaan, mutta kehoitti asennoitumaan siihen, että se kestää. Minusta neuvo oli vallan hyvä ja käynti ihan positiivinen kokemus.

Noh, sanoista tekoihin! Meille tulee kevätvauva, eli koiranpentu. Edellinen koiramme kuoli vuosi sitten ja ajattelin, ettei uutta oteta kun surtiin sitä niin paljon ja pieni lapsi ja nuori koira voisi olla hankalat, mutta nythän asia on eri ja meillä onkin aikaa opettaa koira tavoille. Voidan sitten vauvakuumeilla sitä :)

Meillä kävi tuossa viikonloppuna kavereita ja rouva marssikin sitten maha pystyssä yllättäen meille, oli jo 5:lä kuulla ja kevätvauva tulossa. Ja sitähän minä olen aina haaveilut.... Oli se kova paikka, itkettiin molemmat kun ne lähti, vaikka yritettiin se niiden vierailu tietysti asiallisesti hoitaa. Nuo raskautuneet vois ilmoittaa uutisistaan tekstarilla, kiitos! Ehtisi sitten asennoitua ja käydä sitä tunnemylläkkää läpi, jotenkin tuo on kyllä kaikista inhottavin tapa saada tietää. Sen onnen toki heille suon, ei se siitä ole kiinni, vaan siitä kaikesta, mistä itse on joutunut luopumaan. Kyllähän te tiedätte.... :hug:

Meillä jää tän kuun ovis nyt hyödyntämättä sen spermanäytteen takia, mutta koettiin tärkeämmäksi saada se lähete mahdollisimman pian, kun toivo onnistumiseen on niin heikkoa.

Kiitos kaikille tunteiden jakamisesta, olette tärkeitä!
 
heinäneito Hieno homma et kaikki meni hyvin aukiolotutkimuksessa:)

Imoen Ihme sääntöjä! Toivotaan tosiaan että teille annettais se lähete ku kuitenkin yritystä on kokonaisuudessaan jo noinkin kauan ja on jo ne kaks keskenmenoakin takana:hug:

haaveilija82 Onnea kevätkoiravauvasta:flower:

Mulla kävi kylässä tänään ihanainen kaksikuinen tytteli:heart: Kumma kyllä, ei tehny niin pahaa ku etukäteen pelkäsin. Vaikka ainahan se muistuttaa siitä mitä itsellä ei ole...Ja tänään myös mies kävi antamassa sen näytteen, kuulemma pari viikkoa voi mennä tuloksissa. Laskin tossa että se tasan kaks viikkoa tästä eteenpäin olis aatonaatto, joka taas tietää sitä et jos vaikka menkat sattuu alkamaan päivän pari ajoissa ni tulee kiire saada resepti niihin clomeihin, jos siis näytteessä on kaikki kunnossa. Ei tässä mitään turhaa stressiä oteta, ei!:LOL: Toki toivon että siellä olis kaikki ok, ja myös että ne menkat ei alkaiskaan=) Mutta nyt siis ovista odotellessa, limoista päätellen taitaa olla huomenna tai viikonloppuna.
Näin siis täällä, stressiä toisen perään.

kp 9/25-31
 
Moi kaikille! Oon käyny täällä kuulumisia lueskelemassa jo koko tän pinon olemassaolon ajan. Nyt vihdoin päätin teille kaikille moikat sanoa:wave: Täällä onkin tuttuja muutamasta pinosta joissa oon kirjoitellu :) pahoittelut jo etukäteen omanapailusta...

Mulla todettiin tossa kuukausi sitten PCO molemmissa munasarjoissa ja clomit aloittelen ensi kierrossa (nyt siis kp 30/31-38 yk6) Lääkäri sanoi että tuskin tulen luomusti raskaaksi, joten isot on toiveet noiden clomien suhteen.. En vielä oikein tänne pinoon kuulu kun on niin vähän yritystä vielä takana, mutta arvelin että teillä on miulle varmaan kullanarvoista tietoa ja kokemusta, jos jotakin tulee noiden clomien tai jatkojen suhteen.
Yritetään siis 3kk clomeilla, jos ei tärppää niin sitten pitäs miehen viedä näyte. Miten se käytännössä tapahtuu?? Pitääkö olla joku tietty aika harrastamatta seksiä? annetaanko näyte sairaalassa vai? Miestä hirvittää ihan kauheasti tuo näytteen antaminen ja sanoikin alkuun ettei tule sitä ikinä antamaan, kun sen mielestä siinä ei voi mitään vikaa olla :'( toivon kovasti että ei oo, mutta toivon myös että se muuttaa mielensä... Miun miehen vanhemmilla oli kans hankaluuksia raskautumisen suhtee, joten toivon että se ei oo miun murulle periytyny..

Haaveilijalle miultakin onnea koiravauvasta! Meillä on kans kohta 2-vuotias koira"vauva", jota ilman en tulis kyl ollenkaan toimeen! (aiemmin en voinut edes kuvitella että miulla ois koira, nyt en voi kuvitella elämää ilman!)

Ihanaa viikonloppua teille kaikille! Täältä iso plussapuhuri teille kaikille pitkään yrittäneille, toivon tosi kovasti että teille kaikille vihdoin oma nyytti suotaisiin!
 
Mimmu84 tervetuloa tänne vaan, kuulostaa siltä, että aika lailla samoissa tilanteissa olet monen meidän kanssa, vaikkei yritystä ajallisesti vielä kauaa olisikaan. :) Mullahan on myös ens kierto ensimmäinen clomien kanssa, sitten samalla ultralla tutkitaan, että ovuloinko, vaikkakin ovistesteihin olenkin aina viivoja saanut. Lähinnä itseä mietityttää onko ovis liian myöhään ehtiäkseen kiinnittyä? Mutta kyselit siis noista spermanäytteiden otosta ja se vaihe on meillä jo ohi. Mies sitä tuumaili ja henkisesti valmistautui muutaman kuukauden ajan ja sitten rohkaistui. Sehän on oikeastaan se lähes ainoa miehen homma tässä prosessissa :D Kaiketi riippuu vähän paikkakunnastakin, että millaiset käytännöt näytteen antoon ovat. Me tehtiin ne ensin yksityisen kautta, ja sitten laitettiin lähete julkiselle, kun labratulokset oli jo otettu. Täällä meidän paikkakunnalla ei noita näytteitä tutkita, joten mies hoiti näytteen purkkiin aamulla kotona ja sitten se pakattiin styrox-koteloon ja omaan kuoreensa (jotka saatiin lääkäriltä mukaan kotiin) ja vietiin matkahuoltoon, josta simpat lähti pikarahtina matkaan Helsinkiin. Toinen vaihtoehto olisi ollut mennä Helsinkiin ja antaa näyte suoraan siellä, mutta miehelle ehkä stressittömämpi vaihtoehto tuo kotona tehtävä. Ennen näytteen antoa piti tosiaan olla 3-5 päivää muistaakseni ilman siemensyöksyä ja näyte piti antaa vain kättä käyttäen (eli ei saanut esim. suuseksiä käyttää edes alkuunsa), jotta kaikki näyte saataisiin purkkiin. Meille ainakin annettiin mukaan paperi, jossa oli selkeät ja tarkat ohjeet näytteen antoon. Siinä oli myös mm. aikaraja, jonka sisällä näyte piti saada labraan tutkittavaksi näytteen annosta. Kysele vain vielä, mikäli joku asia jäi mietityttämään.

Haaveilija82 Onnittelut täältäkin tulevasta hauvavauvasta!! :D Kyllä nuo karvakuonot voivat vähän sitä oikeaa vauvakuumettakin lieventää. Meillä on täällä nelivuotias kultainennoutaja, jota saa helliä. Eihän se toki omaa vauvaa korvaa, mutta tuo kummasti piristettä päivään.

Omaan napaan ei ihmeitä. Ovis tuli aika mukavasti hyodynnettyä, tosin tätä lapsentekoa on alkanut yhä enemmän haittaamaan nuo meidän naapurit. Asutaan rivitalossa ja taloyhtiössä on paljon lapsiperheitä ja he ovat nyt jostain syystä päättäneet majoittua leikkimään tuohon meidän makkarin ikkunan alle/ ulko-oven eteen. Siitä ihan ikkunan alta lapset viuhtoo menemään ja vanhemmat seisoskelee siinä parin metrin päässä. Yritä siinä sitten vapautuneesti saada omaa lasta alulle, kun tuntuu, että kaikki äänet kuuluu ja sälekaihtimien välistä lapset näkee kaiken... erityisesti miehen suoriutumiselle tästä on ollut aika tavalla haittaa. :/ Tiedetään, että voisihan tuota yrittää ajoittaa myöhäisemmälle ajankohdalle, mutta iltauninen mies kuorsaa jo kahdeksan jälkeen monesti sohvalla. Kaikenlaisesta sitä murheita saakin aikaan :D

Nyt täällä sitten jännitetään, että auttoiko tuo pelkkä putkien putsaaminen vai aletaanko testata clomeja seuraavaksi...

dpo 3 yk15
 
Hiiop!!! Ketjua ylöspäin!
Onpas täällä ollut hiljainen viikonloppu... Itsekin olen ollut koko viikonlopun töissä ja vielä ensi perjantaihin työputki jatkuu. Kuitenkin tässä ohessa oon ehtinyt vähän jouluakin jo alkaa fiilistelemään. Jouluvaloja on ilmestynyt ikkunaan, joulusiivoakin tein eilen, niin ettei lattioita tarvii enää pestä ennen joulua, kortteja on tullut väsättyä ja jouluverhoa vaihdettu ikkunaan... Tänä vuonna tämän vauvakuumeilun lievitykseksi oon innostunut tuunailemaan itse joululahjoja ja kaikkea pientä koristusta omin kätösin. Saa mukavasti ajatuksia muualle kuitenkin kepeissä merkeissä.

Vaikken olekaan kuumeillut mielestäni pahemmin niin on pakko kertoa, että tänään tuosta sohvalta ylös noustessani vihlaisi ihan oikeasti kovaa ja pistävästi tuosta alavatsasta. En osaa kyllä oikein sanoa, että tuntuiko munasarjojen kohdalla vai missä, vähän kuitenkin enemmän oikealla puolella oli kipu. Se tuli niin yllättäen, etten oikein itsekään ehtinyt tajuta koko asiaa... Ja jep, ei ole eka kerta, kun kuvittelen kiinnittymiskipua tms. joten sen puoleen ei toiveet ole korkealla (eipä :D) Päiväthän kuitenkin sopisi tuohon aika hyvin, kun on dpo 4. No eletään toiveissa, mutta yritetään fiilistellä tätä joulua kuitenkin samalla... Jouluviikolla taidetaan odotella tätiä tulevaksi, muttei anneta sen pilata joulua kuitenkaan...

dpo 4 yk 15
 
heinäneito, miten myöhään sulla noi ovikset tulevat? Mä itse olen lähinnä ollut huolissani tuosta luteaalivaiheesta, koska koskaan se ei ole sitä 14 vuorokautta jos testeihin on uskominen, parhaimmillaan ollut 12 päivää, useimmiten vaan 10. Tässä kierrossa kun ovisplus tuli vasta kp 20 niin mä heitin jo siinä kohtaa hanskat tiskiin, en jaksa uskoa että noin myöhäisestä oviksesta olisi hyötyä kun kierrot kuitenkin maksimissaan 32 päivää.

Seuraavasta kierrosta onkin toiveet korkealla kun varattiin joululomamatka, ja hyvällä tuurilla ovis olisi matkan loppupuolella. Lomalla kun ollaan kaksistaan miehen kanssa on aina paljon aktiivisempi meininki ku kotona. ;) Ja tietty varmaan se, ettei ole mitään stressiä vaikuttaa myös. Edellinen raskaus sai alkunsa joululomalla.

kp 27/26-32, dpo 6
 
Heissulivei kaikille taas :wave: Onpas tosiaan ollut hiljaista täällä!

Tervetuloa mimmu! Muistankin sut tuolta toisesta pinosta :wave:
Hyvä kuitenkin, että PCO:si havaittiin jo aikaisessa vaiheessa, niin sait nopeammin lääkkeet vaivaan! Toivottavasti tärppi kävisi pian!! :)
Meillä mies on myös vienyt näytteen ja kamalasti se reppana sitä jännitti, tai siis niitä tuloksia lähinnä, mutta sitten kun oli saanut sen vietyä niin olo jo helpottui ja sitten kun saatiin hyvät tulokset niin se oli enemmän kuin tyytyväinen, että tuli sekin asia selvitettyä. Yhdessä juteltiin asiasta, että jos siellä jotain on, niin on tärkeää, että se tulee tutkittua. Meille annettiin yksityiseltä puolelta ohjeeksi, että seksiä ei saa harrastaa 2-5 vuorokauteen ennen näytteen antamista, mitä pidempi aika niin sitä parempi ( mutta ei yli tuon 5 vuorokauden). Näytteen voi ottaa kotona ja sitten viedä nopeasti lääkärille tai sitten ottaa lääkärin vessassa. Saatte kyllä sitten tarkat ohjeet, joten älä sitä stressaa :)

Imoen Tuo 10 päivän luteaalivaihehan on vielä normaali, alle yhdeksän jos menee niin sitten voi vaikuttaa raskautumiseen, koska sikiöllä ei ole aikaa kiinnittyä. Mutta ainakin mun lääkärin, ja usean nettipalstan mukaan tuo 10 riittäisi :)

undercovergirl :hug: Voimia ja haleja!! Kunpa olisikin joku nappula josta painamalla asia unohtuisi!!

heinäneito Toivotaan, toivotaan, toivotaan...Kunpa se olisi juuri se oikea vihlaisu ollut!! :heart:

Täällä sitä odotellaan tätiä tulevaksi...Nyt on dpo 14 ja tässä lähipäivinä sen pitäisi tulla kylään taas..Mua on helpottanut jotenkin ihan valtavasti tämä meidän tauko. Tää on oikeesti tehnyt mahdottoman hyvää! On ollut niin ihanaa, kun on saanut unohtaa kaikki oviksen testailut ja olemattomien oireden bongaillut ja dpo:n laskemiset sun muut! Kunpa sitä pystyisi jatkossakin ottamaan asian kanssa yhtä rennosti ja olemaan "tulee jos on tullakseen"- asenteella.
Tässä sitä on huomannut miten vähän niitä oireita kuitenkaan oikeasti on, kun ei mieti jokaista pistosta tai pissahätää oireena :D
Tulis vaan se täti jo, niin pääsis uuden kierron kimppuun :)

Ihanaa joulunodotus aikaa kaikille <3 Toivotaan, että näin rakkauden täytteisenä aikana uudet elämät saisivat alkunsa! <3
 
Vaniljainen Ihanaa, että tauko on tehnyt hyvää!!! Onko seuraava kierto sitten jo kunnon yrityskierto? Yritä pysyä rentona, se ei varmastikaan haittaa!! Tai ehkä nyt on tärppi käynyt ;) Paljon paljon tsemppiä muru!!!
 
Imoen Mulla on ovisplussa tullu aikalailla kp14-15 (viime kierrossa tuli kp12, mutta kierto jäi sit 2 pv lyhyemmäksi muutenkin) eli mulla toi luteaalivaihe on sit sen 11-12pv. Mutta toivotaan, että asia on siis kuten vaniljainen sanoi, että tuo yli 10 päivää olisi riittävä aika kiinnittymiseen. Meillä ensi kierrossa katsotaan clomien kanssa ovuloinko ja ajattelin siinä samalla sitten ottaa asiaa vielä itsekin esille. On kuitenkin itseä mietityttänyt, että ehtiikö siinä kunnolla kiinnittyä juuri, kun ei sitä 14 vuorokautta ole tuo luteaalivaihe... Toivotaan, että tuo tuleva loma saisi saman ihmeen aikaan, kuin tuo teidän joululomannekin, ja pienokainen saisi alkunsa <3

Täällä menossa dpo7 sen kamalan vihlaisun jälkeen ei ole ollut sen kummempia tuntemuksia kuin ennenkään, pientä mahan kuplintaa tms. ja eilen oli rinnat arat, mutta niin on lähes aina ennenkin ollut. Karmea väsymys on päällä, mutta se on suoraan selitettävissä seitsemän päivän työputkella, ja kolme päivää pitäisi vielä jaksaa :O No itsepä otin itselleni extravuoron sunnuntaille rahankiilto silmissä, en taas jotenkin tullut ajatelleeksi, että koko tää viikko pitäis vielä jaksaa töissä....

PLussa puhuria tänne pitkästä aikaa taas!!!
 
Kiitos tsemppauksista hurrrjasti!
Täällä on taas pää alkanut tehdä temppujaan koska täti pirulaisen vierailu oli tasan kolme päivää ja erittäin niukka. Nyt on alkanut tuleen nännit aroiks ja aamupisusta testattuna ovistikulla oli selkeä viiva, ei ihan yhtä vahva ku kontrolli mut kuitenkii. Voiko jollain pahuksella olla ovis ovella jo nyt kp 8 :confused:
 
Lily-Jane Aina niin mukavaa kuulla susta :heart:
Kyllä mä luulen, että me ihan tosissaan seuraavassa kierrossa yritetään, joskin koitetaan olla nyt miettimättä asiaa liikaa :)

undercovergirl Hui, hui hui!! :eek: Siis kyllähän ovis voi tuolloinkin jo olla, mutta toooosi aikaisinhan se olisi, varsinkin jos ennen on ollut huomattavasti myöhemmin!? Mitäs jos....Mitä jos sulle tulikin vuotoa raskaudesta huolimatta? :rolleyes: Jos mä olisin sä niin varmaan testaisin raskaustestillä ;)

heinäneito Kyllä mä olen tosiaan ihan ymmärtänyt, että yli 9 päivän luteaalivaihe on riittävä. Ihan googlettamallakin sain tämmöistä tietoa useammasta paikasta :)

Tänne sais kyllä jo se täti hipsiä, odottelin tulevaksi jo eilen, mutta eipä näy vieläkään...Tule, tule tuuuleee tänne tätipieni....Tässä kierrossa sua vielä kaipailtaisiin..
 
heipä hei naiset!!

mä sain eilen magneettikuvauksen tulokset.. ei mua mikään vaivaa!!! :p endometrioosaa siellä on, mutta se on normaali, ja sektiohaavan arpi on ihan ok, yhdestä kohtaa se on vaan ohuempi kuin muualta. eli kaikki kunnossa! hemmetti!!! :D siellä on jotain nestettä tai jotain, että ultralla on tosi vaikee nähdä, mutta tosiaan magneettikuvista sitten näkyi selvästi, että kohdun puolesta ei ole mitään estettä raskautumiselle. aivan mahtava fiilis! ei tarvi mennä mihinkään leikkaukseen tai tähystykseen. huh!!

joten, jos teille sopii, niin palailisin tänne kuumeilemaan!?

miehen kanssa eilen sitten juteltiin, että oikeestaan teki ihan hyvää tää kolmen kuukauden tauko tässä, ja yritetään jatkaa samaan malliin, liikaa stressaamatta. varmaan tammikuussa tai helmikuussa haluun kuitenkin että multa otetaan verikokeet ja aukiolotutkimukseen haluisin kanssa vaikka lääkäri sanoi, että sitä ei välttämättä tarvi tehdä, koska kuitenkin esikoinen on tullut, joten pakko siellä on ainakin toinen olla auki. mutta eikös tilanteet voi muuttua?!

mä en taida syys-marraskuuta laskea ollenkaan yrityskierroiksi, joten nyt mulla on menossa yrityskierto 10. ovulaatio on viikon lopulla ja seuraavat menkat pitäisi alkaa vuoden lopussa. olis kyllä kiva plussata vuoden ekana päivänä... :LOL: sinne meni mun suunnitelmat, että otan iisisti ja yritän olla ajattelematta koko asiaa! :LOL:

anteeksi tää itsekeskeisyys, oon vaan niin fiiliksissä!! :)
 
Onnittelut raphaella ja tervetuloa takaisin :)
Vaniljainen, mulla on yleensä ovis koopee 23 tai 21 jne.... En tiedä uskallanko ees testata, pelottaa taas se nega.... Toisaalta ois melkei pakkokin testata r-testillä että tietää varmuuden ku oon kuitenki sauhuttelija ni vois sit hyvällä syyllä heittää röökit roskiin :D
Jos sais tuon miehen noutamaan mulle testin. Onkohan se first signalit ihan jees? Aina ennenki niillä testannut, enkä kyl oo saanut ees viivanpaikkaa tai muuta...
 
Hei nyt apuva, mua alkaa pelottamaan :) Mä menen täällä jo jossain dpo 16-17 ja ei näy tätiä!! Onhan tässä tietysti se, etten ole testannut ovistakaan, joten ovis saattoi tulla myöhässä tässä kierrossa. Mulla on vaan koko tän yritysajan, eli vuoden, ollut ovis kp 18 tienoilla ja sen mukaan laskin nytkin ja tosiaan sit mentäis jo normaalia pidemmällä, kun luteaalivaihe on ollut yhden ainoan kerran 15 päivää ja muuten 14 tai alle.. Voihan se täti tulla sieltä vielä tänään tai huomennakin, mutta jos ei huomenna alkuillasta näy niin haen testin kun tulen kampaajalta. Jänskää!

Raphaella Voi kuinka ihanaa!!! :heart: Tervetuloa oikein paljon takaisin! :) Tämmöinen taukoilu tekee kieltämättä hyvää, niinkuin tuossa edellisessä viestissä kerroinkin, on ollut todella helpottavaa kun ei ole koko ajan miettinyt vauvajuttuja!
Olen niin onnellinen sun puolesta, niin sitä vaan välillä stressaa ihan turhasta :hug: Kyllä minäkin sinun tilanteessa siihen aukiolotutkimukseen haluaisin, olen myös ymmärtänyt, että tilanteet saattaa muuttua ja ainakin tuo endometrioosi on semmoinen joka voi levitä. Mutta nyt ei murehdita sitä, tää on jo paljon, ettei tarvi ainakaan mihinkään leikkauksiin sun mennä!! :hug:

undercovergirl Sullahan on sitten oikein hyvä syy hakea testi ;) Kuulostaa kyllä lupaavilta nuo sinun oireesi!! Olis meinaa aika outoa jos ovis olis jo nyt kun aika paljon myöhempään sulla normaalisti se on!! Pidän sulle peukkuja!! :)

Hmmm..Mullakin olis ovistesti kaapissa.. Pitäiskö katsoa mitä se näyttää ;)
 
Viimeksi muokattu:
Testasin :D Haahaa ei mua kauheesti tarvinut yllyttää! Siis ovistestin tein, vieläpä digitaalisen semmoisen ja nega! Nyt vaan odottelen että se täti sieltä sitten tulisi niin pääsisi uuden kierron kimppuun!:rolleyes:
Haen kuitenkin huomenna sen raskaustestin, jollei iltaan mennessä ole täti löytänyt perille..
 

Yhteistyössä