Dodiin, olen lisäillyt noita syitä tuonne etusivulle, jokaisen nimimerkin alle
Ilmoitelkaa toki muutkin jos haluatte!
undercovergirl Mekin kuulutaan siihen selittämätöntä lapsettomuutta kärsivien porukkaan, joskin mulla on tuo pikkuinen endometriooma vasemmassa munasarjassa ja samainen puoli ainakin osittain tukossa, mutta lääkäri sanoi, ettei se ole silti se syy miksi ei vuodessakaan olla mua onnistuttu raskaaksi saamaan. Että sanoi meidän kuuluvan siihen noin 15% ryhmään, joilla ei varsinaista syytä löydy.
Tosiaan, välillä tuntuu, että olis helpompaa jos joku syy löytyisi johon olisi lääkkeet olemassa..Nyt tää on niin tämmöistä hakuammuntaa ja täytyy vaan toivoa parasta..
Haleja ja jaksamisia :hug:
heinäneito Mä en ainakaan ole kuullut, että sisäultraus jotenkin edesauttaisi menkkojen alkamista, mutta kaipa se mahdollista voi olla, kun eikös sanota, että seksi ainakin voi saada menkat alkamaan aikaisemmin?
Pahoittelut tädin tulemisesta ja tsemppiä uuteen kiertoon :hug:
Hyvä, että sait ajan aukiolotutkimukseen, mulla ainakin se toi paljon kaivattua tietoa ja myös helpotusta!
Kirpeää ja kylllllmmäää pakkaspäivää myös täältä, tuntuu, että sisälläkin jäätyy!! Hrrrr!
Meillä tulee miehen kanssa nyt viikonloppuna vuosi kihlauksesta ja mullakin sattui olemaan vapaa viikonloppu, joten ajateltiin mennä huomenna vähän leffaan ja ulos syömään
opcorn: