***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

voi Vanis :heart: mä niin jännään sun puolesta!!! meilläki jäi tärppipäivät hyödyntämättä,mut niin täs vaa kuule vyörytään menemään ;) tänään oli rakenneultra ja kaikki on ok. 420g on painoo pikkusella :heart:
testiä kehiin vaan, noi sun oiree ku kuulostaa NIIN lupaavilta!!!!
 
Oi viikonloppuna on jännät paikat vaniljaisella ja tunturihillalla :O Jännää, jännää...

ON: Ostin tänään elämäni ekaa kertaa CB:n digitaalisen ovistestin (ja vielä törkyhinnalla apteekista) ja sitten ihan hetken mielijohteesta ajattelin jo tänään testailla, vaikka lauantain kieppeillä ajattelin, että olis normisti ovisaika ja mitä kummaa :O Se näyttiki hymynaamaa! Eli en kyllä enää muita testejä taida käyttääkään jos näin päin mäntyä oon aina niitä katellut! Tai sit tässä kierrossa jostain syystä onki ovis jo aiemmin. Sinänsä tää on vaan tosi hyvä, koska se tarkottaa sit sitä, että luteaalivaihe olis ihan normimittainen, jee!! Täytyy tänään pistää peitot heilumaan, edellisestä kerrasta onki jo hetki, joten olis jo aika muutenkin :D
Ja huomenna mennään Hesaan hotelliin yöksi. Juhlistetaan vähän 10v. päivää, varasin meille oikein avec-paketin kuohareineen sun muineen. Pitkästä aikaa ihan vaan kahdestaan oloa ja nautiskelua tiedossa :heart: Eli ihan mukava viikonloppu tulossa :)

kp 12/26-27 yk 15
 
Viimeksi muokattu:
heinäneito ihanalta suunnitelmalta kuulostaa :heart:

luuraan täällä palstalla vaan, nyt kun sukuloimassa ollaan, niin tuntuu että viihtyy enemmän täällä. oma suku pahin :D

piristää niin noiden jo-plussanneinen käynnit täällä, antaa lisäpontta yritykseen. ISO KIITOS siis poikenneille :flower:
 
tunturihilla olin katos ite samas jamas kesällä. yritystä lähes vuosi takana ja loppua ei näkyny... mut niin joku isompi vissiin päätti,et tärppi käy :saint: ja tärppikierto oli viel sellanen et pupuilut oli tosi vähästä,ku miehellä kävi paha työtapaturma ja ite putosin hevosen selästä ja käsi murtu : / kirjottelinki sillon tällä puolen,etten usko ollenkaan plussaan :stick: mut toisin kävi
mä oikeesti jännitän teijän kans tääl taustalla vaikken kommentoikkaa mitää ;)
 
Muistelin tässä aikaa, kun kävin lapsettomuusasioissa yleisessä hoidossa. Muistikuva oli, että ensimmäisellä kerralla vaan juteltiin, kyseltiin ja ultrattiin ja mies lähetettiin tutkimuksiin (vaikka sillä oli lapsia edellisestä liitosta) Multa leikattiin kysta ja sitten sainkin jo clomit. Niistä kolmannella kierrolla aloin odottaa esikoista. Puoli vuotta kesti kaikkinensa, kystaleikkauksen tuoman viivytyksen kanssa. Se tuntui silloin tosi pitkältä, ja muistan "kiukun" tunteen lääkäriä kohtaan, että anna mulle nyt jotain lääkkeitä! :kieh:

Nyt menossa piinaviikot, 5.pv luullun oviksen jälkeen. Testejä kaapissa, mutta ajattelin sinnitellä mahdollisimman pitkään testaamatta tässä kierrossa. Jos täti tulee, loput clomit haettava reseptistä.

Jännittää muiden piinailijoiden puolesta:wave:
 
Piti tulla heti toteamaan että eihän se ollu yhtään paha homma se aukiolotutkimus! Paljon joittenki kuukausien menkkakipuja lievempi homma!:) Ja mulla ei ne menkkakivutkaan ole käsittääkseni ees pahat:D Mut tosiaan, siis tulos on se että oikea puoli on ihan auki ja myös luultavasti vasen, se gyne ei saanu sitä ihan kunnolla näkymään mut sano et kyllä ne kuplat siihen kerääntyy ni se on sen merkki et läpi menee. Mut tosiaan se tämänkuinen(oi mikä hieno sana:) ) munasolu on sitten siellä hiukan tukkosemmalla puolella eli vasemmalla. Kuissit nii... Ei vaan, ihan hyvillä mielin harjotuksia kohti:p Jos ei tässä kierrossa natsaa ni sitte vasta viedään ne simpat tutkittavaks. Siihen asti: seksiä, seksiä, seksiä, ja sit sen jälkeen: odottelua, jännittelyä, kuvittelua, levottomuutta...:LOL:

Plussatuulia muruset teille kaikille!! Kuten teksti saattaa antaa ymmärtääkin ni aika hyvillä mielin täällä ollaan nyt!=)

kp 7/31
 
manuliina hyvä juttu, ja ei nyt itteäkään pelota niin paljon jos tuo tutkimus tulee eteen :)

testasin tänään apteekin testilla 10miu/ml (vai miten tuo kirjoitetaan :ashamed: ) ja nega, siis niin täys kuin olla voi, ei haamun haamua. ovulaatiosta arviolta 10päivää tai ehkä jo 13, ei ainakaan enempää. harmittaa ihan v...tusti suoraansanottuna, olin niin varma!!! :| :(

mieskin harmitteli, kun oli tosiaan ihan eri oireet kun koskaan ennen. sanoi kyllä että eihän sitä tiiä vaikka plussaksi muuttus, kun ei tosiaan menkkojakaan näy. en nimittäin ovista tikuttanut, niin oireiden perusteella tuo on vaan aika-arvio. mut viikon päästä testi uusiks jos tätiä ei näy. aikalailla vaan nyt mieli maassa. :(

miun mies oli kyl ihana, sano et mennää sinne egyptin reissuun pariks viikoks, rentoudutaa ja ei lasketa mittää, eikä oo palstailua siellä (vaikka täällä vertaistukea on ja tosi ihana paikka, mut jyy nou, kun jotai ajatteölee ja toivoo 120% eikä tulosta nopeesti tule, niin irtiotto välillä on hyvä asia)

plussia teille kaikille, ihanaa että täällä voi purkaa, hehkuttaa, iloita, suruilla ja vaikka mitä :heart:
 
Nyt on tilattu uudet aseet homman! Foolihappoa, vitamiineja, sit sellasta mis on hainrustoaja jtn. Ja tietty Omegaa. Jollei näil nii ei millään!
Tunturihilla, kyl se plussaksi vielä voi muuttua, paaaaljo plussatuulia!
Kuume mennyt niin kovaks jo et tilasin Vauva-lehden ja Kaksplussan :D Oivoi tätä elämää
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikki! Undercovergirl vetäsi sitten vahvat aseet pöytään :) Mä olen foolihappolisää ja omega 3 harkinnut mutta toistaiseksi on multivita ihan riittänyt.

Olipa mukava lukea Manuliinan positiivisa kuulumisia, ja ettei aukiolotutkimus ollut niin kauheaa miltä kuullostaa :O

ON: Kiitos kaikille tsempityksistä, raskas on tosiaan ollut tämä meidän "vauvanhankinta", mutta jospa meille vielä eläväkin saataisiin joku päivä :saint: .
Kierron 15/27 päivä menossa, mutta ovulaatiosta ei tietoakaan. Muutamassa viime kierrossa ovis on ollut vasta kp 18 aikoihin, joten taitaa olla liian myöhään että siitä kukaan voisi tarttua kiinni? :kieh: Voikohan tuohon jotenkin vaikuttamaan itse tai sitten lääkkeillä..

Jos niitä plussia alkaisi tulemaan nyt oikein urakalla, voidaan sitten olla jouluna syömättä mätiä ja punkkua ;)
 
Hip hei, täällä tuli täti tänään! :) Yrityskerta 12 lähti siis käyntiin.. Hyvä näin, saadaan pitää ensi kesän häät :D Vielä tämä kierto paussia ja sitten takaisin tositoimiin!
Tissikipuihin en voi kyllä enää ollenkaan luottaa, sen verran ovat jomotelleet, että huh, huh!
En onneksi ehtinyt ostamaan sitä testiäkään, säästyipähän rahat ;)

Kiitos tombatar ja napakissa jälleen kerran kun täällä jaksatta käydä tsemppaamassa!! :hug: Oikeesti, se on tosi mukavaa :heart:

Manuliina Onnea hyvistä tuloksista :hug: Munkaan mielestä se aukiolotutkimus ei ollut mitenkään paha :) Mulla on myöskin oikea puoli kokonaan auki, mutta vasen jäi epäselväksi myös täällä! Tosin mulla ei saatu näkyviin edes niitä kuplia, joten lääkäri epäili, että se on ainakin osittain tukossa. Noh, pelittääpähän ainakin edes toinen puoli :D

tunturihillalle MEGAhalit negasta! :( Voihan harmin paikka!! Mutta muista, että se voi vielä muuttua :hug:

Hyvää yötä kaikille :hug: Ja ihanaa viikonloppua!!
 
Viimeksi muokattu:
Voi kun täällä on hiljaista! Missä te kaikki ootte?! Joillain sentään pitäis vähintäänkin ovista olla ilmassa, et kaipa täällä kohta alkaa keskustelu vilkastumaan ku ovis menee ohi:) Itsellä vähän sama meininki, ovista ootellaan, oletan se ajottuvan tohon loppuviikolle. Onneks on vapaa viikonloppu ni saadaan keskittyä olennaiseen:D

kp 10/31
 
Mä voisin välillä ainakin ilmoitella itsestäni, vaikka en nyt ehtinytkään lukea teidän juttuja lainkaan. :ashamed:

Töissä on niin kiirettä että se tuntuu vievän tällä hetkellä 90 % ajasta. Kun pääsee kotiin ei jaksa kuin katsoa tv:tä ja nukkua. Joululomaa odotellessa...

Mutta oviksen testasin kuitenkin, plussa tuli ihan puun takaa ensimmäisenä testauspäivänä. Hyvä ettei mennyt vallan ohi! Kertaalleen se kuitenkin vaan hyödynnettiin, joten toiveet ei ole kovin korkealla, eikä tosin olisi muutenkaan. Odotan tästä nyt siis suht lyhyttä kiertoa, parin päivän päästä pitäisi kierto olla päätöksessään.

Kaikille teille :hug: ja hurjasti tsemppiä!!

kp 25/26-32, dpo 11
 
Testien testailua täällä. Ei oikein mitään uutta. En saanut kahta viivaa ees ovistestiin vaikka mennää jo kp 12, ei edes hailakkaa haamua. R-testikin piti tehdä ihan huvin ja urheilun vuoksi :D Tuloksen nyt jokainen arvaakin. Eli nyt täällä vaan metsästetään ovista.
Kp 12/28-29
 
Hiljaista on. Mä ajattelin kanssa että näinkö tämä ketju ihan hyytyy kun viikonloppu tuli, vaikka taisi isänpäivä vaikuttaa.

Ovista kyseltiin. No TÄÄLTÄ tulee! Tai siis kaksi viivaa sain ovistestiin, ei ne yhtä vahvoja olleet mutta mulla ei ole koskaan ollutkaan. (kai siihen voi silti luottaa??) Ja koska ovis on näin myöhään niin tuloksia tuskin syntyy. Tai jos syntyy niin huonosti käy kun ei ehdi kiinnittymään :headwall:
Mutta nyt siis kp 18/26-27... ja eilen on pistetty simpat matkaan, eikös se riiitä tällekin päivälle..? (ai miten alkaa olemaan kypsä tähän hommaan ;) )

Mukavaa viikonalkua ja toivorikasta sellaista!
ja täällä mennään siis kp 18/26-27
 
No täällä ilmoittautuu myös yksi, kenellä on ovis bongattu torstaina sattumalta. Torstaina ei hyödynnetty, mutta sitten lemmenlomalla pe-la sitten senkin edestä :whistle: :D Teki kyllä hyvää kaikin puolin tuo pikainenkin maisemanvaihdos :)

Nyt sitten piinaillaan ja ensi viikolla on sitten se eka yhteinen lääkärikin. Just pari päivää ennen menkkojen alkua.

dpo 3
 
Heinäneito: Meillä ihan sama juttu, eka aika lääkäriin ensi viikolla ja seuraavana päivänä pitäisi menkkojen alkaa. Toiveena tietysti että siellä ultrattaisiin ja yllättäen huomattaisiin kohdussa olevan elämää :saint: Mutta en siihen jaksa toiveitani pistää. Jos alkuun saataisi ovulaatiot oikealle kohdalle kiertoa..
 
Heippa!

Pikaisesti tulin hurraamaan, etta JEE, Vaniljaisella enaa yksi kierto jaljella ja TAUKO OHI! You can do it, girl! :) Harmi, etta menkat alko kyllakin :( Ajattelin muistuttaa viela, etta mullahan oli miedommat oireet plussakierrossa kuin normaalissa kierrossa, joten se voi tapahtua kun sita vahiten odottaa!

Iso iso halit kaikille yrittajille ja paljon paljon plussatuulia ++++ Mulla on ikava teita! :heart:
 
Heips vaan kaikille :wave:

Siitä on pitkä aika kun oon viimeksi tänne kirjoitellut. Harmikseni huomaan, että porukka on aikalailla sama.. (damn it! missä ne plussat viipyy) Tosin itsellä sama juttu. Nyt puuskutan kaikille niitä plussiaa :whistle: puuuh!! :D

Itsellä piinapäivät olisi meneillään ja tuntemuksia on laidasta laitaan..Minulla oli ovis kp18 ja nyt on meneillään kp26/31 yk 11.

Tuntemukset:
- väsymys (illalla nukahdan väkisinkin jo 20.30)
- ärtymys
- itkuisuus
- kylmä koko ajan
- rinnat arat
- tekee pahaa
- mahassa ihme vihlontaa aina välillä
- pahoinvointia
- päänsärkyä
- naama kukkii

Huoh, onkohan nuo vain stressin aiheuttamia tuntemuksia.. vai.. en uskalla edes ääneen sanoa.. niin suoraan sanoen jännittää.. vielä pitäis jaksaa viikko odottaa testaamista. Miten sekään onnistuu? Kuiteskin testaan liian aikaisin. Malttamaton kun oon.. :stick:
 
Pikaista päivitystä.. Käytiin julkisen puolen lapsettomuus osastolla, mutta käynti jäi lyhyeen, oli niin tökerö lääkäri :( Sain onneks yksityiselle ajan heti seuraavalle päivälle ja tuomio oli, että ainut järkevä vaihtoehto on koeputkihedelmöitys. Nyt vaan rohkeutta ja rahaa keräämään. Pelkät lääkkeet on jo 1000e.. Taidan pikkuhiljaa siirtyä tuonne lapsettomien puolelle.. Niin oviskin taas meni, mutta ultrassa selvis, että munasolu on irronnu just taas siltä heikommalta puolelta.. Plussa tuulia kaikille!
 
undercovergirl ja vaniljainen iso kiitos taasen tsempistä!!! :)

kiirettä täälläkin, opiskeluviikko, ja illalla nukuttaa jo 20.30 :D

jännätään sitten taas, nimittäin niistä maha-juilimisista joiden vuoksi ajattelin sillon olleen oviksen, on nyt jo 2,5viikkoa. tissit kipeät nyt 8päivää..joskus alkaa menkat kun tissit on kipeillyt sen 2viikkoa, joskus alle, eli ensi viikon alussa testiä :D ei toivoa vielä menetetty, vaikka testasinkin sunnuntaina negan uudelleen, mutta eihän se välttämättä vielä näkyisikään...

anteeksi tämä omanapailu, on niin väsy olo.

manzu piän siulle peukkuja!!! :heart:

kaikille muillekin jännäilijöille plussatuulia! :hug:
 
tinker_ :hug: Inhottavaa että sait huonoa "palvelua" julkisella puolella. Miksi se menee niin että toiset joutuu maksamaan lapsesta kirjaimellisesti suuren hinnan kun toisille lapsia tulee tuosta vaan :|

Jännäilijöille jäitä hattuun ja pitäkää hermot koossa ;) Mulla oli niin että se raskaus josta vauva lähti matkaan oli oireeton rv 13 saakka :LOL: .Kun taas ne muut... Oli jos jonkinlaista oiretta! Nyt en enää jaksa noita oireita edes kytätä, vaikka pakko myöntää että aina ku jotain ilmenee niin ensimmäinen ajatus on että onkohan tää nyt sitä.. huoh.

Mä tajusin että jos tästä kierrosta raskaus saa alkunsa niin se on tuhoon tuomittu koska ovis oli niin myöhään. :(

Marmariini kp 19?/26-27
 
marmariini tilanne tuolla julkisella puolella oli aika yllätys mullekin. Siis ihan avoimin mielin mentiin sinne, että kuultas mikä nyt on tilanne ja mitä vaihtoehtoja on. No mentiin huoneeseen ja siellä ois pitänyt olla naislääkäri, mutta kuinkas ollakkaa siellä oli mies. Kätteli ja alko sopertamaan leikkauksesta jotain eikä edes katsonut meihin päin kun puhui! Olin ihan kauhuissani ja sanoin, että jos leikkaus on se ainut vaihtoehto niin asia jää kait tähän, koska leikkaukseen en lähde! Sitten se sanoi, että tehdään alapään kautta ultra ja kysyin, että miksi, koska viime kuussa mut on ultrattu yksityisellä kahdesti eikä mitään löytynyt. Vastausta en saanut vaan lääkäri kavoi laatikosta lapsettomuusvihkosen ja ilmoitti, että menkää lukemaan tämä kotiin ja tyyliin turhaa tuutte kun mihinkään ette suostu! Sanoin lääkärille, että kysyin vaan miksi minut ultrataan, enkä edelleenkään saanut vastausta, lääkäri istui vaan hiljaa. Aloin itkeä ja lähdin huoneesta mies perässä. Tilanne oli ihan hirveä. Kerettiin olemaan huoneessa oikeasti maksimi 10min ja nuo oli ainoat jutut mitä se sano. Hoitaja sit tuli mun perässä ja pahoitteli tilannetta, mutta mieheni sanoi suoraan, että viimenen kerta on kun tänne tullaan!

No seuraavana päivänä mentiin tosiaan yksityiselle josta ei olekkaan mitään pahaa sanottavaa! Keskusteltiin asioista melkein tunti ja ei vielä tarvinnut tietää miten halutaan edetä. Kaikenlisäksi tämä lääkäri tyrmäs tuon leikkaus asian täysin mistä eilinen lääkäri puhui. Muutenkin jäi tosi hyvä mieli koko käynnistä ja olen valmis maksamaan siitä, että saadaan asiallista kohtelua ja tietoa :)

Huh, tulipa sepustus :D Toivon kyllä kovasti, että plussia alkaisi satamaan! Meillä tuskin niitä tulee ilman hoitoa:( Viime yö meni itkeskellessä ja silmät on ihan turvonneet, mutta jospa tämä tästä!
 

Yhteistyössä