Voi
johnu!! Kuinka ihanaa, niin sitä vaan sanotaan että se plussa tulee kun sitä vähiten odottaa :hug: Ei sulla sattuisi olemaan kuvaa testistä? Meinaatko malttaa huomiseen asti ennen uutta testiä? Itse olisin varmaan heti tekemässä uutta
Pidän sulle peukkuja, että seuraavassa testissä viivat ovat kaksi kaunista paksua viivaa :heart:
Voi
Tinker :hug: Koeputkihedelmöitys tuntuu varmasti pelottavalta ja raskaalta ajatukselta, itse olen peloissani jo keinohedelmöityksestä, jota meidän on ensin tarkoitus koittaa. Eipä oltaisi mekään ikipäivänä uskottu, että tämmöisiä joudutaan pohtimaan edes
Niin sitä vaan kuvittelee, että se vauva tulee helpolla.Voimia!!
Ihanaa reissua
Tunturihillalle, vaikka taidat jo olla perillä asti
Onkos
Sirususannan vointi jo parempi? :hug:
Marmariini onpas tosiaan harmittavan lyhyt luteaalivaihe : / Outoa, että lääkärin mielestä se ei vaikuta raskautumiseen? Mulle ainakin lääkäri sanoi, että sillä on suuri merkitys ja netistäkin olen asiaa lueskellut..*rapsuttaa päätään ja pohtii* Kyllähän tuohon on lääkkeet saatavilla, niiden avulla voisit tulla nopeastikkin raskaaksi?
Minäkin ymmärrän sinua
undercovergirl! :hug: Ei sitä tässä tuskallisessa vauvakuumeessa kyllä kestä aina toisen onnea
Manuliina Voi rähmä sentään!! :hug: Noi ensimmäiset kiertopäivät on paskimpia, sitten lähempänä ovulaatiota se taas helpottaa!
Hyvä, että mies vie kuitenkin näytteen tutkittavaksi, mulla nimittäin ystäväpariskunta yrittivät pitkään kolmatta lastaan, kaksi ensimmäistä olivat tulleet helpolla, toinen vielä vahingossa ja kun mies vei näytteen niin selvisi, että miehen siittiöissä olikin häikkää. Lääkäri oli sanonut, että siittiöiden taso voi laskea miehellä. En siis todellakaan halua pelotella vaan kertoa vaan, että on kuitenkin hyvä että teilläkin mies varmuuden vuoksi tutkitaan :hug:
Tsemppiä uuteen kiertoon!!
Lily-Jane- muruseni!
Voi kuinka ihanaa kun meitä käyt moikkaamassa! :heart: Mulla myöskin kova ikävä sua, mutta en todellakaan halua sua enää tähän ketjuun ikuna :heart: Jokos sulla masu kasvaa?
Raphaella Ensinäkin tuhat ja yksi halia teille!!! :hug:
Toivottavasti homma hoituu tähystämällä, niin toipuminen käy paljon nopeammin! Tervetuloa takaisin heti kun olette taas siihen valmiita! Ihanaa joulunaikaa teidän koko perheelle, yrittäkää nauttia tästä ihanasta ajasta ja murehtikaa sitten vasta myöhemmin :heart:
Mitä
heinäneidolle kuuluu? Menikö kaikki tutkimuksessa hyvin? :heart:
Joulu se sieltä tulla jollottaa, mä tykkään joulusta ihan hirveästi! Ihanaa kun saa viettää aikaa perheen kanssa ja nauttia hyvästä ruuasta :heart:
Mä olen ollut vähän hämilläni, kun mulla tuli pisulla käydessä yht´äkkiä pyyhkiessä ihan tolkuttomasti valkovuotoa (anteeksi tää tuleva kuvailu :ashamed: ), siis oikeen semmosta super venyvää ja sitten tuli semmoinen pikkurillin pään kokoinen, kirkas hyytelömäinen klimppi, joka ei haissut miltään, eikä millään meinanut hajota. Oikeen kunnon kananmunan keltuaista oli toi kaikki nyt, mutta ei mulla kyllä ovis ole koskaan näin myöhään tullut ja ovisnippailutkin olivat jo viikonloppuna!? Outoa...