vierailija
Ehkä sillä H-trollilla on cp vamma.En puhunut ihmisistä, joilla on cp-vamma yhtään mitään. Vaan täällä kirjoittavasta Härtsä-trollista.
Ehkä sillä H-trollilla on cp vamma.En puhunut ihmisistä, joilla on cp-vamma yhtään mitään. Vaan täällä kirjoittavasta Härtsä-trollista.
Sä käytät cp-vamma -sanaa haukkumasanana. Ymmärrätkö?En puhunut ihmisistä, joilla on cp-vamma yhtään mitään. Vaan täällä kirjoittavasta Härtsä-trollista.
Luepa tekstisi uudestaan. Nämä ovat suoria lainauksia teksistäsi: joku separi laittaa B&H viestejä paljon enemmän ja joku viikonloppuna aikaa omaava cp. Sinä juuri kirjoitit tekstin. Anteeksipyyntösi olisi oikeasti suotavaa.En puhunut ihmisistä, joilla on cp-vamma yhtään mitään. Vaan täällä kirjoittavasta Härtsä-trollista.
Toivottavasti ymmärrät edes hävetä käytöstäsi.En puhunut ihmisistä, joilla on cp-vamma yhtään mitään. Vaan täällä kirjoittavasta Härtsä-trollista.
Tämä.Olen eri, mutta sun täytyy ilmaista asiasi eri tavalla. Jos puhut tuolla tavalla ihmisistä, joilla on cp-vamma, et kyllä saa tippaakaan sympatiaa kommentillesi.
Jep. Onko edes mitään (kunnon) haastattelua K:sta levyn suhteen ?Miten K:n uudella albumilla menee tilastoissa? Liityn nyt niihin hiljaisiin ihmettelijöihin, joita ihmetyttää täysi hiljaisuus promoamisen uuden albumin ja -kiertueen suhteen sen jälkeen, kun levy ilmestyi.
Ei. Mutta ehkä on katsottu että K:n jaksaminen tälle vuodelle ei nyt riittänyt sen enempään kuin muutamaan pikkuhaastikseen, kun oli euroopan rundi ensinsin ja sitten toi TTK juttu lisäksi. Yritetään ehkä säästellä voimia ens vuodelle.Jep. Onko edes mitään (kunnon) haastattelua K:sta levyn suhteen ?
Toivottavasti K jaksaa vielä tuon ens kuukauden rutistuksen, kun on 8 keikkaa putkeen Hollannissa, Suomessa ja Puolassa, ja yhdet välipäivät on vain Puolan ja ja Suomen välillä matkustamiseen.Ei. Mutta ehkä on katsottu että K:n jaksaminen tälle vuodelle ei nyt riittänyt sen enempään kuin muutamaan pikkuhaastikseen, kun oli euroopan rundi ensinsin ja sitten toi TTK juttu lisäksi. Yritetään ehkä säästellä voimia ens vuodelle.
En usko että menee, ellei Härtsä mene myös.Mä olen nyt yhtäkkiä ihan varma, että Bojan menee Jenkkeihin kun muut menee Thaimaahan. Tuli jotenkin tosi selkeästi sellainen fiilis kun kuuntelin sen Discord tallenteen. En tiedä miksi.
Minä en usko, olisikohan kuitenkin se colder months loma K:n kanssa, josta on puhunut. Ja jos S vain kaveri niin miksi.Mä olen nyt yhtäkkiä ihan varma, että Bojan menee Jenkkeihin kun muut menee Thaimaahan. Tuli jotenkin tosi selkeästi sellainen fiilis kun kuuntelin sen Discord tallenteen. En tiedä miksi.
Toivottavasti on sellainen, jonka mä voin hyväksyä. Huomaankin odottavani B n valintaa (lähes) suuremmalla mielenkiinnolla kuin oman poikani parinvalintaa.
Tää on mahdollista, mutta miksi B sitten puhui siitä, kuinka ei halua lähteä kauas lomalle? Kaukanahan se USA:kin on. Voi tietysti olla vain hämäystä.Mä olen nyt yhtäkkiä ihan varma, että Bojan menee Jenkkeihin kun muut menee Thaimaahan. Tuli jotenkin tosi selkeästi sellainen fiilis kun kuuntelin sen Discord tallenteen. En tiedä miksi.
Eihän K nyt kuukaudeksi mene Sloveniaan laskettelemaan. K menee varmaan ensin jonnekin lämpimään pariksi viikoksi, sitten on Hollannin keikka, sitten varmaan käy Sloikuissa moikkaamassa frendiään. B:llä jää jäljelle 7 viikkoa johon käyttää loput lomansa.Minä en usko, olisikohan kuitenkin se colder months loma K:n kanssa, josta on puhunut. Ja jos S vain kaveri niin miksi.
Aika korkealentoista, en usko, että on lähdössä kauas lomalle, jos niin kerran sanoo.Tää on mahdollista, mutta miksi B sitten puhui siitä, kuinka ei halua lähteä kauas lomalle? Kaukanahan se USA:kin on. Voi tietysti olla vain hämäystä.
Ai että mua naurattaa, vieläkö jaksatMinä en usko, olisikohan kuitenkin se colder months loma K:n kanssa, josta on puhunut. Ja jos S vain kaveri niin miksi.
Miksei B voisi tavata kaveria taas? Onhan se vain kaveri myös K:n kanssa, ja on kuitenkin tavannut. Toki enimmäkseen työn merkeissä, mutta voihan B tehdä työjuttuja muissakin maissa.Minä en usko, olisikohan kuitenkin se colder months loma K:n kanssa, josta on puhunut. Ja jos S vain kaveri niin miksi.
Mummon luo ja ratsastelemaan tänäkin vuonna...Aika korkealentoista, en usko, että on lähdössä kauas lomalle, jos niin kerran sanoo.
Iiiihahanaa! - PoniMummon luo ja ratsastelemaan tänäkin vuonna...
K on 3 vkoa Thaikuissa, sit Hollannin kautta pipolätkään. Ja sitten alkaa varmaan se mielenkiintoinen työkuvio.Eihän K nyt kuukaudeksi mene Sloveniaan laskettelemaan. K menee varmaan ensin jonnekin lämpimään pariksi viikoksi, sitten on Hollannin keikka, sitten varmaan käy Sloikuissa moikkaamassa frendiään. B:llä jää jäljelle 7 viikkoa johon käyttää loput lomansa.
Tämä siis vastaus Bojanin tulevan kumppanin selville saamiseen.Ette mitenkään lapsellisia sitten ole, elämä menee hukkaan tuollaisia odotellessa.
Viimeksi selitys oli flunssa tai jotain, kaveri puhuu mitä sylki suuhun tuo, kaikella rakkaudella. Tuskin haastattelussa mitään yksityiskohtaisempaa paljastaisi.Tää on mahdollista, mutta miksi B sitten puhui siitä, kuinka ei halua lähteä kauas lomalle? Kaukanahan se USA:kin on. Voi tietysti olla vain hämäystä.
Ei kai sitä erityisesti odotella tarvitse. Tapahtuu kun tapahtuu.T
Tämä siis vastaus Bojanin tulevan kumppanin selville saamiseen.