K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei. Mutta ehkä on katsottu että K:n jaksaminen tälle vuodelle ei nyt riittänyt sen enempään kuin muutamaan pikkuhaastikseen, kun oli euroopan rundi ensinsin ja sitten toi TTK juttu lisäksi. Yritetään ehkä säästellä voimia ens vuodelle.
Toivottavasti K jaksaa vielä tuon ens kuukauden rutistuksen, kun on 8 keikkaa putkeen Hollannissa, Suomessa ja Puolassa, ja yhdet välipäivät on vain Puolan ja ja Suomen välillä matkustamiseen.

vierailija
Mä olen nyt yhtäkkiä ihan varma, että Bojan menee Jenkkeihin kun muut menee Thaimaahan. Tuli jotenkin tosi selkeästi sellainen fiilis kun kuuntelin sen Discord tallenteen. En tiedä miksi.
Tää on mahdollista, mutta miksi B sitten puhui siitä, kuinka ei halua lähteä kauas lomalle? Kaukanahan se USA:kin on. Voi tietysti olla vain hämäystä.

vierailija
Minä en usko, olisikohan kuitenkin se colder months loma K:n kanssa, josta on puhunut. Ja jos S vain kaveri niin miksi.
Eihän K nyt kuukaudeksi mene Sloveniaan laskettelemaan. K menee varmaan ensin jonnekin lämpimään pariksi viikoksi, sitten on Hollannin keikka, sitten varmaan käy Sloikuissa moikkaamassa frendiään. B:llä jää jäljelle 7 viikkoa johon käyttää loput lomansa.

vierailija
Eihän K nyt kuukaudeksi mene Sloveniaan laskettelemaan. K menee varmaan ensin jonnekin lämpimään pariksi viikoksi, sitten on Hollannin keikka, sitten varmaan käy Sloikuissa moikkaamassa frendiään. B:llä jää jäljelle 7 viikkoa johon käyttää loput lomansa.
K on 3 vkoa Thaikuissa, sit Hollannin kautta pipolätkään. Ja sitten alkaa varmaan se mielenkiintoinen työkuvio.

Yhteistyössä