Jatkuva jano?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ruttis

Aktiivinen jäsen
30.01.2008
5 876
2
36
Miksi mulla on ihan koko ajan jano? Sekamehua olen juonut tänään vaikka kuinka ja paljon, enkä edes ole syönyt suolaista, mutta jano ei lopu. Kurkku on ollut kipeä pari päivää, mutta meneekö tämä enää pelkän flunssan piikkiin, vai voiko olla oire jostakin muusta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yks diabeteksen oire on kova jano
toki syitä on muitakin. joskus voi janottaa vaikkei kummemmin syytä olekaan.

..ja kannattaa juoda janoon ihan vettä.
Yleensä nuo mehut vaan janottaa entistä enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Yksi raskauden oireista on kova jano :whistle:

Voi että mä maksaisin paljon, että voisinkin olla paksuna, mutta ei se siitä kyllä ole :(

Imetysdieetti voisi ehkä vaikuttaa..? Pois on muna, maito, vehnä, ohra, ruis ja kaura. Täytyy varmaan alkuviikosta mennä lääkäriin jos ei ole mennyt ohi sitä ennen.
 

Yhteistyössä